Kurzy

Bi 73 Poruchy příjmu potravy - čím může přispět škola v prevenci, rozpoznání a léčbě

Lektor/ka kurzu
MUDr. Šárka Nováková
Cílová skupina
učitelé ZŠ 2, učitelé SOŠ, učitelé víceletých gymnázií, učitelé 4-letých gymnázií, vychovatelé v domovech mládeže, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8

Typy a varianty poruch příjmu potravy, epidemiologie, rizikové a protektivní faktory, příznaky, obvyklé průběhy nemocí – 2 vyuč. hod.

Vybrané zásady léčby – jaké odbornosti se podílejí, multidisciplinární přístup, základní principy, jaké výsledky lze čekat; spolupráce rodiny a širšího okolí, podpůrné skupiny a weby – 1 hod.

Možnosti rozeznání poruchy pedagogem a jeho další postup, možnosti a omezení školy při ovlivnění rizikových a podpůrných faktorů – 1 hod.

Aktivity pro vlastní tvorbu preventivních programů (vnímání vlastního těla, mediální obraz versus realita, pozitivní sebehodnocení) – 2 hod.

Základní principy zdravého jídelníčku, upozornění na různé typy rizikového jídelního chování ve vztahu k PPP – 2 hod.

další informace

Brno 16.10.2018, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 560 Kč

 objednat

ČJ 193 Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit?

Cílová skupina
učitelé ZŠ 1, učitelé ZŠ 2, učitelé SOŠ, učitelé víceletých gymnázií, učitelé 4-letých gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8

Tematický blok Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit? představí různé formy marketingové komunikace a soustředí se především na jednu z jejích forem – na reklamu (vizuální i audiovizuální, marketingovou, sociální i politickou). Seznámí s jejími globálními cíli, s její historií a zaměří se také na jazykové i nejazykové prostředky a strategie, jimiž autoři reklam manipulují různými cílovými skupinami (vše bude doloženo ukázkami reklam). Součástí semináře budou otázky zneužití reklamy a obrany před jejím působením.

Témata:

1.         Marketingová komunikace, Marketingový komunikační mix

2.         Druhy a typy reklamy

3.         Cíle a funkce reklamy

4.         Verbální prostředky v reklamě

5.         Cílová skupina – rozhodující faktor při tvorbě reklamy

6.         Vývoj vyjadřovacích prostředků a strategií v české reklamě

7.           Odborný styl a česká reklama

další informace

Brno 13.11.2018, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 560 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace