DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Osvojení pravidel úspěšného jednání, dovednost kladení otázek, zvládnutí racionální a emoční komunikace, zřetelnost, stručnost, zdvořilost, rozvoj osobnosti, zvýšení sebedůvěry a sebeúcty, dovednost řešení komunikačních problémů.
Co lidé v komunikaci upřednostňují, zdroje aktivit člověka, motivace, charakteristika mezilidské komunikace, není k zahození, když jste druhým sympatičtí, porozumění tomu, o čem se komunikuje, protože to je základním kritériem dobré komunikace, musím znát problematiku, o které chci mluvit, porozumění slovní zásobě, jak vést dialog, technika řeči – jak dobře mluvit, aby nám ostatní porozuměli, empatie, je nutné brát v úvahu (nejen) svůj emocionální stav, role předsudků v komunikaci, aktivní naslouchání a jak vypadá aktivní posluchač, technika kladení otázek, prostředky komunikace, bariéry v komunikaci, kompliment, odpovídající neverbální komunikace, otevřenost ve zpětné vazbě, doporučení, jak působit co nejlépe, kdo ztratil sebeovládání – prohrál, praktická cvičení.