PP 505 Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Lektor(-ka)
Akreditace
20817/2020-4-467

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Každý účastník by měl umět:

  • vlastními slovy definovat pojmy inkluze, diferenciace a individualizace ve vzdělávání
  • popsat proč je dobré inkluzi zavádět
  • rozlišit vnější a vnitřní diferenciaci
  • pojmenovat, co by měl učitel umět a znát, aby diferencoval výuku
  • analyzovat své vzdělávací potřeby směrem k inkluzi

Obsah akce

Přehled témat aneb co by měl učitel umět a znát:

1. vědět PROČ je dobré výuku měnit

2. znát a umět poznávat své žáky.

3. vytvářet/zajistit podnětný prostor pro učení a pestré materiálně technické zázemí

4. vytvářet/zajistit podnětné a bezpečné sociálně komunikativní prostředí

5. znát metody aktivního učení a jejich používání v rámci modelu třífázového učení E-U-R

6. umět efektivně plánovat a řídit skupinové a kooperativní vyučování

7. umět formulovat funkční cíle

8. znát různé typy projektů a specifické způsoby jejich přípravy a realizace

9. efektivně hodnotit žáky a jejich práci (procesy a produkty) a vést žáky k sebehodnocení

10. vyhodnocovat úspěšnost vlastní práce a výuky

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace