PP 517
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Vzdělávací cíl
Cílem je naučit posluchače základy projektového managementu, které mohou využít nejen ve výuce. Posluchači mohou získat důležité návyky, které mohou využívat i v řešení běžných životních situací. Důraz je kladen na obecné principy projektového řízení, dále pak na důležitost time managementu v projektovém řízení, na správné stanovení týmových rolí jednotlivců v týmu a rovněž na komunikaci a vedení lidí v projektech.
Obsah akce
V osmi hodinách budou posluchači seznámeni s úvodem do projektového řízení využitelného nejen ve výuce v rámci týmové spolupráce na školních projektech.
- Co je to projekt, jeho atributy, přínosy a cíle projektu, dočasnost projektu, projektové řízení;
- Principy a zásady projektového řízení, důležité otázky v projektu, kontext projektu, obsah a rozsah projektu;
- Časové plánování projektu – principy fází projektu, předprojektová fáze, projektová fáze a poprojektová fáze;
- Členění projektů – projekty dle rozsahu, dle nákladů, dle času a dle inovačního řádu, druhy projektů;
- Time management, matice plánování priorit, analýza časových ztrát, time management projektu, time management – test;
- Procesní řízení, druhy business procesů, koncepce procesního řízení a jeho důležitost v projektovém managementu;
- Týmové role, role dle Belbina – test;
- Komunikace a vedení lidí v projektech.