PP 521 Specifické poruchy učení

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
Akreditace
22149/2021-7-667

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Naučit pracovat učitele se žáky s SPU. Možnosti využití nových poznatků z oblastí kompenzace v jednotlivých předmětech a následná orientační diagnostika, která pomůže pedagogům při identifikaci jednotlivých oslabených funkcí a jejich následná práce či kompenzace při výuce. Využití nových metod a forem práce při přizpůsobování frontální výuky. Naučit pedagogy pracovat s celou třídou a nejen s vybranou skupinou dětí.


Obsah akce

Obsah: Základní myšlenkou kurzu je naučit pedagogů pracovat s dětmi s poruchami učení. V první řadě naučit pedagogů pracovat s dětmi s SPU ve frontálním výuce aniž by svoji výuku modifikovali pro určitou skupinu děti a výuku individualizovali.

Praktická práce v jednotlivých (konkrétních) předmětech a následné způsoby hodnocení.

Specifické chybování

Deficity dílčích funkci

Projevy SPU ve všech sférách

Způsoby, formy, metody práce v jednotlivých předmětech

Možnosti kompenzace v rámci předmětů jako je matematika, český jazyk, cizí jazyk a ostatní předměty.

Kompenzace ve výuce

Způsoby a formy hodnocení žáků s SPU

Strategie učení

Moznosti diagnostiky (orientační, odborné) Orientační diagnostika dle Sindelárové v prvním a druhém ročníku základní školy. Popis odborné diagnostiky a její další využití pro potřeby učitele. 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace