IT 19 Blender – Základy 3D grafiky a tisku

Předmět
Informatika
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času
Lektor(-ka)
Akreditace
14003/2021-4-437

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Osvojení základních znalostí v oblasti tvorby 3D grafiky a 3D tisku.


Obsah akce

Cílem semináře je seznámit účastníky se základy tvorby 3D grafiky a 3D tisku, a to jak v rovině teoretické, tak především praktické. V neposlední řadě samozřejmě nechybí ani představení možností, jak lze využít tyto znalosti nejen ve výuce informačních technologií, ale také při tvorbě učebních pomůcek, modelů apod.

  • Teoretické základy 3D grafiky (možnosti využití, proces tvorby, topologie objektu …)
  • Blender – open source aplikace pro tvorbu 3D grafiky
  • Nastavení základních parametrů scény (kamera, světlo, primitivní objekty)
  • Tvorba jednoduchých modelů pomocí základních modelovacích nástrojů
  • Export modelu a jeho předtisková příprava
  • Technologie 3D tisku (FDM a SLA) a použité materiály
  • Tisk vlastního modelu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace