PP 552 Sedm kroků k bezpečnému a podnětnému prostředí pro učení

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
Akreditace
670/2022-4-27

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Účastníci si osvojí základní kroky k vytváření bezpečného a podnětného prostředí pro učení.


Obsah akce

Pocit ohrožení, tlak a toxický stres jsou faktory, které omezují naši kapacitu učit se. Pro efektivní učení je tedy bezpodmínečně nutné, abychom se cítili bezpečně. V tomto interaktivně zaměřeném semináři společně najdeme odpověď na to, jak ve škole pro naše žáky vytvářet bezpečné a zároveň podnětné prostředí pro učení. Zaměříme se na sedm hlavních kroků, které k takovému prostředí vedou, a zjistíme, jakou roli v tom všem hraje učitel.

Aktivizační metody a interaktivní techniky, diskuse, řešení problémů, apod.

  • Co ovlivňuje žáka v jeho učení – 1 hodina
  • Charakteristika bezpečného a podnětného prostředí – 1 hodina
  • 7 kroků k utváření bezpečného a podnětného prostředí – 3 hodiny
  • Role učitele při vytváření bezpečného a podnětného prostředí – 1 hodina
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace