Kurzy

ZŠ 147 Zábavné činnosti pro děti předškolního a mladšího školního věku

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Předmět
Základní škola I
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Interaktivní seminář, který účastníkům prezentuje nejrůznější zábavné činnosti, které lze provádět s dětmi předškolního a mladšího školního věku. Seminář nabízí činnosti pro děti z oblasti výtvarné a pracovní výchovy, badatelských a experimentálních činností, a také několik „kouzel“. Dítě si těmito činnostmi osvojuje nové znalosti a dovednosti, rozvíjí jemnou motoriku a také Tyto činnosti rozvíjí kognitivní funkce. Seminář je interaktivní a počítá s participací všech zúčastněných. Je určen pro předškolní pedagogy, učitele prvních stupňů základních škol, asistenty pedagoga, vychovatele školních družin a pedagogy volného času.

  • Teoretický úvod
  • Praktická prezentace činností s participací všech účastníků

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 10.12.2025, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 712 Rozvoj kreativity pedagoga: Inspirace pro moderní výuku

Lektor/ka kurzu
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, speciální pedagogové, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kreativní pedagog je klíčem k inspirativnímu a efektivnímu vzdělávání. Tento celodenní kurz nabízí učitelům všech stupňů vzdělávání praktické nástroje, jak rozvíjet vlastní kreativitu a přenášet ji do výuky. Společně objevíme nové metody, techniky a přístupy, které podporují aktivní učení, zapojení žáků a inovativní myšlení.

Prostřednictvím interaktivních workshopů, tvůrčích aktivit a sdílení osvědčených postupů si účastníci vyzkouší, jak prolomit stereotypy ve výuce, jak efektivně využívat moderní technologie, gamifikaci či zážitkové učení a jak motivovat žáky k aktivnímu zapojení. Kurz podpoří nejen pedagogickou kreativitu, ale také radost z učení a objevování nových možností.

Hlavní témata kurzu:
✅ Kreativita pedagoga jako klíč k modernímu vzdělávání
✅ Inovativní metody a techniky podporující tvořivost žáků
✅ Gamifikace a interaktivní prvky ve výuce
✅ Zážitkové učení a jeho přínosy
✅ Jak prolomit rutinu a přinést do výuky nové nápady

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 25.09.2025, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 737 Jak pečovat o své duševní zdraví

Lektor/ka kurzu
Mgr. Janka Křížová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V rámci vzdělávací akce se účastníci seznámí s významem péče o duševní zdraví, získají informace o oblastech, které duševní zdraví ovlivňují a o nástrojích, kterými lze realizovat potřebné změny. Každý účastník si bude moct prakticky vyzkoušet minimálně jednu techniku a zapojit se do společné diskuse nad jednotlivými tématy.

  • Vliv životosprávy na duševní zdraví (1h)
  • Vliv hodnot a postojů jedince na zvládání zátěže.(1h)
  • Vliv prostředí na naše duševní zdraví.  (1h)
  • Vliv osobních vztahů na naše duševní zdraví (1h)
  • Hospodaření s časem a naše duševní zdraví. (1h)
  • Únava a možnosti relaxace.(1h)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 01.10.2025, 9:00–14:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 050 Kč

 objednat

PP 713 Intervence a prevence: Jak zvládnout krizové situace ve škole

Lektor/ka kurzu
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Škola je prostředím, kde se mohou objevit různé krizové situace – od konfliktů mezi žáky, přes projevy agrese či šikany, až po závažnější psychické obtíže u dětí. Tento celodenní kurz poskytne pedagogům praktické strategie a nástroje, jak efektivně reagovat na krizové situace, jak jim předcházet a jak podpořit bezpečné a zdravé školní klima.

Účastníci se naučí rozpoznávat varovné signály problémového chování, seznámí se s principy krizové komunikace a vyzkouší si modelové situace, které jim pomohou získat jistotu při řešení náročných momentů ve škole. Kurz propojuje teoretické poznatky s praktickými dovednostmi a poskytne inspiraci pro efektivní preventivní opatření i krizové intervence.

Hlavní témata kurzu:
✅ Prevence krizových situací a budování bezpečného školního prostředí
✅ Rozpoznávání rizikového chování a včasná intervence
✅ Efektivní krizová komunikace se žáky, rodiči a kolegy
✅ Řešení konfliktů, šikany a emočně vypjatých situací
✅ Spolupráce s odborníky a využití podpůrných mechanismů

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 6.10.2025, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 745 Dětská kresba vypráví příběh

Lektor/ka kurzu
PhDr. Eliška Halaszová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kresba vypráví příběh, můžeme ji chápat jako nevědomé písmo. Dětská kresba napomáhá poznání osobnosti dítěte, otevírá bránu do dětské duše. Vnáší vhled do svérázného dětského myšlení a vnímání reality, za občasného přispění nedostatku grafomotorických dovedností. Postupně si dítě osvojuje základní grafomotorické dovednosti, začíná vytvářet „základní“ tvary, ze kterých, díky své fantazii vznikají nové celky nebo napodobuje jiné obrázky. Prostřednictvím kresby dítě komunikuje se svým okolím, nevědomě sděluje informace o svých vztazích k sobě a k druhým. Dítě často nedokáže verbalizovat své emoce, ale pomocí neverbální a symbolické řeči kresby vyjadřuje své vnitřní niterné pocity, přání, obavy a představy. Kresba vypovídá i o náladách, vnitřním napětí či prožitých traumatech dítěte, avšak slouží pouze jako doplňkový diagnostický materiál. Vždy je nutné znát i další informace ohledně dítěte (sociální a kulturní zázemí apod.).

Seminář je určen jak rodičům, tak učitelům, všem, kteří se snaží porozumět dětem a přiblížit se jejich úhlu pohledu vnímání světa. Účastníci jsou aktivně zapojováni jak do diskuze nad kresbami, tak sami tyto kresby vytvářejí.

  • Vývoj dětské kresby
  • Uspořádání kresby v prostoru - velikost kresby a její umístění
  • Dětská kresba jako forma komunikace - základní témata kresby (kresba domu, zvířat, stromu, postav, rodiny, začarované rodiny, kresba na volné téma)
  • Specifické znaky dětské kresby – co je běžným jevem, co si naopak zaslouží zvýšenou pozornost
  • Varovné znaky v kresbě:

--- např. dítě „v problémech“ nebo „problémové dítě“

            --- depresivní znaky

            --- psychické trauma

            --- výchovné potíže

  • Dětský rukopis
  • Interpretace dětské kresby a písma
  • Diskuze nad ukázkami kreseb

V průběhu výkladu budou přiměřené přestávky.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 09.10.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

MŠ 3 HRAJEME SI S PŘÍBĚHEM: Dramatická výchova a čtenářská pregramotnost

Lektor/ka kurzu
Alžběta Ferklová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, asistenti pedagoga
Předmět
Mateřská škola
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vzdělávací seminář se zaměřuje na rozvoj čtenářské pregramotnosti v oblasti porozumění textu u dětí předškolního věku prostřednictvím metod a technik dramatické výchovy. Účastníci si vyzkouší různé lekce dramatické výchovy, které propojují práci s jazykem, pohybem, rytmem a vyjadřováním. Budou pracovat s různými typy textů – říkadly, klasickými pohádkami, obrázkovými knížkami a příběhy s dětskými hrdiny. Seminář bude veden interaktivně, účastníci se aktivně zapojí do jednotlivých aktivit a projdou si různé stupně obtížnosti dramatických lekcí – od jednoduchých metod pro nejmladší děti až po komplexnější techniky vhodné pro heterogenní skupiny. Součástí budou i ukázky přizpůsobení metod různým věkovým kategoriím a skupinové dynamice v mateřských školách.

Osnova akce (přehled témat výuky s časovou dotací jednotlivých témat)

  • Úvod do dramatické výchovy a její propojení s čtenářskou pregramotností
  • Různé typy dramatických aktivit podle věkových kategorií a složení skupin:
  • 1) Práce s říkadlem a poezií - využití pro rozvoj jazyka, rytmu a porozumění textu
  • 2) Klasická pohádka - struktura příběhu, práce s postavami a prostředím
  • 3) Obrázková knížka jako nástroj pro podporu porozumění textu
  • Reflexe a přenos získaných zkušeností do praxe

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 9.10.2025, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

VV 125 ŠATY DĚLAJÍ ČLOVĚKA – ODĚV JAKO KOMUNIKAČNÍ NÁSTROJ V PROFESI PEDAGOGA

Lektor/ka kurzu
MgA. Dominika Majerová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Výtvarná výchova
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

  • aktivizační otázky, brainstorming, diskuze
  • názorná prezentace a výklad
  • nácvik praktických dovedností

Osnova akce 

  • význam odívání, potřeby spojené s odíváním, faktory ovlivňující výběr oděvu (45min)
  • úvod do problematiky barev (45min)
  • úvod do problematiky tvarů (45min)
  • úvod do problematiky stylu (45min)
  • jak barvy, tvar a styl oděvu vzájemně souvisí (45min)
  • jak oděvem podpořit komunikační cíle a jak číst oděv svého protějšku (45min)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 17.10.2025, 9:00–14:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 050 Kč

 objednat

AJ 398 Intercultural Communication in Practice Theory and Applications for Educators.

Lektor/ka kurzu
Mgr. Klára Pavlínová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Anglický jazyk
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Při komunikaci v angličtině, která se stala základním prostředkem mezinárodní komunikace, dochází k výměně informací mezi lidmi z různých kulturních prostředí. Jsou tedy kladeny požadavky na porozumění a respektování kulturních rozdílů, což může zahrnovat jazyk, zvyky, hodnoty a normy chování. V dnešním globálním světě se pedagogové na všech stupních vzdělávání mohou setkávat se studenty z různých kulturních prostředí. Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními teoretickými koncepty interkulturní komunikace a zjistit jaké jsou praktické dopady a aplikace těcho konceptů v každodenních situacích. Kurz vychází z principů zážitkové pedagogiky a zahrnuje praktická cvičení i teoretický výklad.

  • Defining culture (45 min)
  • Cultural value Dimensions (45 min)
  • Stereoptypes Prejudice and Discrimination (45 min)
  • Dignity, honor and face cultures (45 mins)
  • Verbal and Nonverbal Communication (45 mins)
  • Direct and Indirect Communication (45 mins)
  • Teaching and Learning styles across Cultures (90 mins)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 20.10.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Z 133 Kulturní krajina Evropy očima náboženských tradic

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Předmět
Zeměpis
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vzdělávací seminář představí propojení náboženství, krajiny a kulturní identity v evropském prostoru. Účastníci se seznámí s tím, jak náboženské tradice formovaly podobu krajiny, urbanismus, časovou strukturu společnosti (svátky, rytmus roku) a jakým způsobem se náboženské prvky propisují do každodenního života. Důraz bude kladen i na současný význam náboženského dědictví a na to, jak s ním pracovat při výuce. Pracovat budeme s mapami, příklady z různých regionů Evropy, fotografiemi a video ukázkami. V části semináře bude prostor pro sdílení pedagogických zkušeností a diskusi nad konkrétními situacemi ze školní praxe.

  • Úvod: náboženství a krajina – co vše může víra ovlivnit? (45 min)
  • Poutní místa a jejich vliv na kulturní krajinu a mobilitu (45 min)
  • Geografie konfesí v Evropě: kde se jak věří a proč? (45 min)
  • Posvátný prostor: hory, řeky, jeskyně, lesy v náboženské tradici (45 min)
  • Náboženské svátky a jejich geografické rozložení – význam v běžném životě (45 min)
  • Urbanismus a architektura: města založená kolem chrámů, poutní trasy a posvátné topografie (45 min)
  • Náboženství v každodennosti: kulturní krajina, rituály a symbolika (45 min)
  • Současná Evropa: sekularizace, nové formy víry a zacházení s náboženským dědictvím (45 min)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 20.10.2025, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 746 Vliv sebevědomí na naše písmo

Lektor/ka kurzu
PhDr. Eliška Halaszová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Sebevědomí je klíčem k úspěchu v mnoha oblastech života. Má vliv na to, jaké situace, lidi a věci „přitahujeme“ do svého života. Každému z nás se někdy stalo, že chtěl udělat na druhého dobrý dojem, a přitom neměl ani odvahu ho oslovit. Chtěli jste se pustit do nového projektu, ale vnitřní hlas Vám našeptával, že to nedokážete a pravděpodobně se zesměšníte. Kladete si otázku: „Jak je možné, že někdo druhý, jde neustále dopředu, zatímco Vy stojíte na místě?“ Máte pocit, že Vaše odborné znalosti a schopnosti jsou větší než ty, které má Váš nadřízený, ale nedokážete se prosadit. Odpovědí je Vaše „nízké sebevědomí“, které se projevuje i v písmu, například když píšete motivační dopis do firmy, kde se ucházíte o místo. A zaměstnavatel, z části znalý grafologie, hned dokáže posoudit vhodnost daného uchazeče, včetně zjištění, jaké má sebevědomí, jaké jsou jeho silné či slabé stránky, ale i to, jak se bude chovat nejen v nové pracovní pozici, ale i v novém kolektivu. Písmo o nás hovoří více, než si myslíme, mimo jiné se v něm projevuje i naše sebevědomí.

Nutnost znalosti psaní rukou je doporučena i umělou inteligencí.

Seminář je interaktivní, je určen pro ty, kteří chtějí znát souvislost mezi písmem a svým sebevědomím. Jak strach, stres, srovnávání a naše komplexy méněcennosti ovlivňují naše písmo, a tím i naše sebevědomí. Jak správná ctižádost, tedy zdravý egoismus, nás zbavuje nejistoty a strachu, že zklameme. Jak naše sebedůvěra vede k úspěchu.

Účastníci semináře se aktivně zapojují do výkladu. V jeho průběhu budou přiměřené přestávky.

  • Vysvětlení pojmů: grafologie, grafolog, etický kodex grafologa
  • Hlavní principy rozboru rukopisu
  • Komplexní dojmové znaky rukopisu
  • Základní vlastnosti osobnosti, které v rukopise hledáme
  • Naše sebevědomí a čím je ovlivněno
  • Druhy sebevědomí a jejich odraz v ručně psaném písmu
  • Co změnit, abychom si více věřili – změny se objeví i v písmu
  • Sebevědomí a jeho znaky v písmu
  • Sebepojetí a písmo
  • Sebehodnocení a písmo
  • Projevy sociability v písmu
  • Podpis a naše ego
  • Síla sebevědomí
  • Diskuse

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 23.10.2025, 9:30–14:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 050 Kč

 objednat

PP 725 Mezikulturní povědomí u Ukrajinců žijících v ČR - webinář

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Stále četnější pobyt Ukrajinců v České republice, a zejména jejich působení na českém trhu práce, je jevem, se kterým se česká společnost musí dlouhodobě vyrovnávat. Jedná se například o specifika mezikulturního vědomí a interkulturní komunikační kompetence u Ukrajinců, kteří dlouhodobě pracují nebo žijí v ČR, dále o jejich kulturní hodnoty včetně právního povědomí, tj. jejich názory na právo a jejich konkrétní práva a povinnosti. Cílem je prezentovat základní kulturní rozdíly mezi Ukrajinci, Rusy a Čechy, pracující či žijící na území ČR. Přednášky budou kladeny do souvislosti s krátkými testy, ověřujícími osvojené znalosti interkulturních dimenzí (vzdálenost mocenských pozic, kolektivismus, pojetí času, apod.)

1.Úvod: Základní charakteristiky Ukrajinců, žijících na území ČR (45 min)

2.Chápání rodiny a domova u Ukrajinců (45 min)

3.Význam národní identity a občanství pro Ukrajince (45 min)

4.Význam komunikace, sociálních vztahů a sítí pro Ukrajince (45min)

5.Chápání moci a individualismu (45 min)

6.Hodnoty a hodnotové orientace u Ukrajinců (45 min)

7.Akulturace u Ukrajinců (45 min)

8.Interkulturní sensitivita u Ukrajinců (45 min)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 31.10.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 371 Jazykové hry v hodinách češtiny

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, asistenti pedagoga
Předmět
Český jazyk
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Na semináři si ukážeme dlouhodobé jazykové hry i hry krátké, jen na pár minut, které můžeme využívat v různých fázích vyučovacího procesu, budou to tedy hry motivační, hry, které je možné použít během výkladu, při procvičování či prověřování učiva nebo jako domácí úkoly.

Některé hry si také zahrajeme.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 06.11.2025, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

AJ 392 Aktivity pro učitele angličtiny – Zásobník I.

Lektor/ka kurzu
Mgr. Lukáš Heřman
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Předmět
Anglický jazyk
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Zajímají vás aktivity a přístupy pro svižnou a současně systematickou jazykovou výuku? Oživte své hodiny jazykovými rozcvičkami, které zaměstnají nejen slabé, ale i pokročilejší žáky. Předvedeme si způsoby, jak do konverzace zapojit co nejvíce žáků naráz a jak je motivovat k používání složitějších frází. Dozvíte se také, jak můžete systematicky rozšiřovat zásobu frází vašich žáků. Čekají vás mnemotechniky a hry pro rychlé opakování slovní zásoby. Předvedeme si aktivity zaměřené na osvojení gramatiky. Podíváme se, jakým způsobem lze vést školní sešit a také na některé diginástroje pro zefektivnění výuky. Inspirujte se metodami podporujícího hodnocení i pohledy na vyučovací hodinu. Ukázky vychází ze zkušeností s výukou angličtiny na 1. a 2. stupni ZŠ a budou doplněny o příklady možného využití aktivit s žáky středních škol.

 

Příklady aktivit: Life in Numbers, Mad Minute, Magic Bag, Free Writing, Mnemonics, Small Talk, Key Phrases, Tennis, Connect 4

 

  • Didaktické rozcvičky
  • Konverzační aktivity
  • Aktivity a hry na osvojení gramatiky
  • Hry na opakování slovní zásoby

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 13.11.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

TV 97 Učení v pohybu

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dita Culková, Ph.D.
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Předmět
Tělesná výchova
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář nabízí praktické činnosti zaměřené na zařazování pohybových činností do školní výuky napříč jednotlivými vzdělávacími oblastmi, průřezovými tématy a klíčovými kompetencemi. Seminář nabízí zásobník pohybových činností využitelných ve výuce ve třídě nebo, v tělocvičně nebo venku o školní přestávce, ale také v mimoškolní tělesné výchově. Seminář je postavený na praktických pohybových činnostech s využitím široké škály pomůcek. Část semináře je věnována teoretickému pozadí a vědeckým poznatkům z oblasti pohybové aktivity dětí/žáků nejen ve školním prostředí a metodickému materiálu „Aktivní škola“(ČŠI).

  • Možnosti zařazování pohybových činností do školního dne. Pohybové činností jako součást naplňování vzdělávacích cílů napříč vzdělávacími oblastmi (50 min).
  • Pohybové činnosti ve výuce Českého jazyka a jazyků (35 min).
  • Pohybové činnosti ve výuce matematiky a její aplikace (35 min).
  • Pohybové činnosti jako součást vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (prvouka) (30 min).
  • Pohybové činnosti jako nástroj Osobnostní a sociální výchovy a nástroj pro rozvoj klíčových kompetencí (KK k řešení problémů, KK komunikativní, KK sociální a personální, KK k učení) (30 min).
  • Pohybové chvilky a školní přestávky – návrhy pohybových činností pro tyto příležitosti (20 min).
  • „Burza“ nápadů a dobré praxe – sdílení zkušeností účastníků semináře (průběžně) (40 min).
  • „Školní“ pohybová aktivita dětí/žáků jako součást formování jejich pohybové gramotnosti. Současné pojetí režimu školního dne v kontextu pohybové aktivity dětí/žáků, metodická doporučení „Aktivní škola“ (30 min).

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 13.11.2025, 09:00–14:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 050 Kč

 objednat

ZŠ 146 Exkurze do moderní literatury pro žáky mladšího školního věku

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jarmila Sulovská
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, asistenti pedagoga
Předmět
Český jazyk
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Lektorka vychází z průzkumu provedeného mezi žáky, jenž mapoval nejoblíbenější knihy, které by samy děti doporučily svým vrstevníkům k přečtení.  Pozornost bude věnována také knihám, které byly oceněny Zlatou stuhou a jinými literárními cenami.

 České učebnice často pracují s ukázkami textů z literatury pro dospělé čtenáře, což někdy může vést i k demotivaci. Jestliže literatura pro děti není v učebnicích dostatečně zastoupena, je na učiteli, aby ji svým žákům přiblížil sám.  Pro učitele je průběžné sledování nových titulů časově velmi náročné. Je však třeba se v této oblasti patřičně orientovat. Seminář jim má být v tomto ohledu oporou. Účastníci se seznámí s vybranými autory a ilustrátory knih pro žáky mladšího školního věku a také s metodami a postupy, jak s intencionální literaturou pracovat.

  • Vytváření čtenářského vkusu, ceny za dětskou literaturu
  •  Připomínka některých nadčasových autorů, jejichž obliba přetrvala do současnosti
  • Vybraní čeští a zahraniční autoři a ilustrátoři od  2. poloviny 20. století do současnosti – přehled podle žánrů:
  • Pohádky (Petr Stančík, Pierre Grippari, Sven Nordqvist, Luis Sepúlveda aj.)
  • Dětský hrdina (Markéta Pilátová, Miloš Kratochvíl, René Goscinny, Christ. Nöstlingerová aj.)
  • Dobrodružné příběhy; detektivní zápletka ( Thomas Brezina, Jo Nesbo aj.)
  • Dříve tabuizovaná témata v literatuře pro děti – handicap, nemoc, holocaust, smrt atd.(Ivona Březinová, Ollivier Mikaël, R. J. Palaciová, Andreas Steinhöfel, John Boyne aj.)
  • Populárně naučná literatura (Alena Ježková, Martina Skala, Ondřej Hník aj.)
  • Komiks a obrázková kniha (Pavel Čech, Raina Telgemeierová aj.)
  • Poezie pro děti a mládež (Pavel Šrut, Radek Malý, Michal Černík, Jiří Havel, Jiří Dědeček aj.)
  • Rozvíjení estetického cítění, smysl pro krásu jazyka, práce s poetickým textem, vlastní tvorba žáků

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 18.11.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

AJ 396 Angličtina od 1. třídy

Lektor/ka kurzu
Mgr. Sylvie Doláková
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, asistenti pedagoga
Předmět
Anglický jazyk
Počet vyučovacích hodin
12 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Metodický kurz výuky angličtiny pro učitele v 1. a 2. třídě, s minimální zkušeností

V reakci na aktuální změny v jazykovém vzdělávání jsme pro vás připravili intenzivní metodický kurz, zaměřený na efektivní výuku angličtiny v 1. a 2. ročníku základní školy. Kurz poskytne přehled klíčových metod a strategií pro práci s nejmladšími žáky, naučí učitele postupovat tak, aby všechny děti zvládly nástup cizího jazyka přirozeně a bez stresu.

Kurz je určen zejména:

  • učitelům 1. stupně ZŠ, kteří převzali výuku angličtiny v 1. a 2. ročníku,
  • pedagogům 1. stupně s minimální nebo dokonce s nulovou zkušeností s výukou angličtiny,
  • zároveň je skvělou inspirací i pro zkušené angličtináře, kteří chtějí lépe porozumět specifikům výuky nejmladších žáků a naučit se adekvátní metodické přístupy.

Obsah kurzu:

  • Jak sestavit, připravit i organizovat vyučovací hodiny s ohledem na věková i vývojová specifika žáků
  • Jak děti přirozeně vtáhnout do učení, motivovat je k používání jazyka, podpořit je v porozumění i mluvení a zároveň jim přirozeně vštěpovat gramatiku i základy výslovnosti
  • Praktické ukázky využití her, příběhů a pohybových aktivit v hodinách angličtiny, efektivní využití vizuálních a audiovizuálních pomůcek (flash karty, video, storytelling)
  • Strategie motivace žáků, jak hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu tak, aby děti měly radost z pokroku

Lektorkou kurzu je Mgr. Sylvie Doláková, mezinárodně uznávaná odbornice na metodiku rané výuky angličtiny, se zkušenostmi s výukou metodiky v 15 zemích i v projektu Erasmus+, autorka podpůrných výukových materiálů pro učitele, a také mnoha článků ve světových odborných publikacích.

Kurz a metodika pro učitele angličtiny dětí v první třídě by měly zahrnovat klíčové oblastí, aby učitelé získali komplexní znalosti a dovednosti potřebné
k efektivnímu učení dětí mladšího školního věku.
Návrh obsahu kurzu a nástin metodiky:

  1. Úvod do výuky angličtiny dětí:
    • Specifika výuky jazyků u dětí
    • Vývojové fáze dětského učení
    • Základní jazykové činnosti: recepce, produkce, interakce a mediace
    • Motivace a zapojení dětí
    • Pravidla používání jazyka v lekcích
    • Význam neverbálních prostředků komunikace a jejich použití
  2. Metodika výuky:
    • Vhodný obsah lekcí, vhodná forma
    • Písničky, říkadla, storytelling a použití příběhů ve výuce
    • Pohyb, Total Physical Response (TPR), pohybové hry, rozcvičky
    • Komunikativní aktivity
    • Hra a učení prostřednictvím hry
    • Práce s výslovností, povědomí o gramatice, rozvíjení slovní zásoby
  3. Plánování lekcí:
    • Struktura efektivní lekce
    • Jazyk instrukce (classroom language)
    • Příprava aktivit a materiálů pro jednotlivé lekce
      Propojení s učivem 1. třídy, prolínání obsahu (matematika, témata)
  4. Výukové materiály:
    • Vhodné materiály, pozitiva a negativa učebnic, alternativní zdroje
    • Vytváření vlastních materiálů, pomůcky, tvořené samotnými žáky,
  5. Řízení třídy a pedagogické dovednosti:
    • Techniky řízení třídy,
    • Budování pozitivního a podporujícího učebního prostředí
    • Vytváření vztahu k jazyku i kultuře cizojazyčného prostředí
  6. Hodnocení a zpětná vazba:
    • Způsoby hodnocení, accuracy vs. fluency, autonomie žáka
    • Podporující prostředí, podnětné reakce
    • Žákovská portfolia
  7. Spolupráce s rodinou a kmenovými učiteli:
    • Základní informace pro rodiče, zapojení - ukázkové lekce, vystoupení
    • Spolupráce s kmenovými učiteli, pokud neučí ve své třídě
    • Úzká vazba na ostatní učitele jazyka – součinnost

Krátká anotace:

Kurz metodiky výuky angličtiny pro nejmenší žáky 1. a 2. tříd je určen pro
-  učitele angličtiny, kteří chtějí získání přesného povědomí o specifikách rané výuky
-  učitele bez zkušeností s výukou angličtiny a minimální znalostí jazyka, k získání odborného přehledu a sebejistoty v tomto oboru

Kurz nabídne praktické dovednosti, naučí, jak vést hodiny efektivně a přirozeně, představí praktické strategie pro organizaci hodin, motivaci dětí i využití her, příběhů a audiovizuálních pomůcek. Je určen učitelům s minimální zkušeností i těm, kteří učí starší žáky a chtějí prohloubit své znalosti.

Pokud si nejste jistí, jak vést hodiny angličtiny u nejmenších žáků zábavně, efektivně a přirozeně, se zaručeným dopadem na všechny žáky, tento kurz vám dodá jistotu, inspiraci i konkrétní metodické nástroje, naučí vás získat jistotu i záruku kvalitní výuky podle nejmodernějších principů a výrazně pozvedne prestiž vaší školy.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 18.11. a 25.11.2025, 9:00–14:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

4 100 Kč

 objednat

EV 46 Udržitelnost ve výuce: cesta k odpovědné budoucnosti

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Environmentální výchova
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz seznámí účastníky se základními principy společenské odpovědnost a udržitelnosti. Toto téma v současnosti nabírá na významnosti a je důležité, aby jak učitelé, tak jejich žáci/studenti byli schopni této problematice porozumět. Díky absolvování tohoto kurzu budou účastnici schopni pochopit, jak se společenská odpovědnost a udržitelnost ve společnosti vyvíjely, jaké jsou současné trendy a zejména proč jsou tato témata pro naši společnost a budoucnost tak důležitá. Je důležité uvědomit si vzájemné souvislosti mezi studijními disciplínami a touto problematikou. Kurz pomůže účastníkům nahlížet na jejich předměty z pohledu společenské odpovědnosti a udržitelnosti a ukáže jim, jak lze toto téma zábavnou formou začlenit do jejich vlastní výuky. V rámci kurzu budou využity prezentace, které účastníci posléze dostanou k dispozici, dále interaktivní metody výuky.

V případě fyzické formy semináře jsou do programu zahrnuty interaktivity formou řešení případových studií, diskuze, hry, týmová práce. V případě webináře je výklad doplněn o diskuzi s účastníky.

1. Úvod (45 minut)

  • Představení kurzu a jeho cílů
  • Krátké seznámení lektorky s účastníky
  • Úvod do tématu společenské odpovědnosti a udržitelnosti

2. Proč je důležité věnovat pozornost společenské odpovědnosti a udržitelnosti (45 minut)

  • Důvody, proč je toto téma aktuální a důležité
  • Fakta o dopady na společnost, ekonomiku a životní prostředí
  • Diskuze s účastníky o jejich pohledu na význam těchto témat

3. Historie a vývoj společenské odpovědnosti a udržitelnosti (45 minut)

  • Historický přehled vývoje společenské odpovědnosti a udržitelnosti
  • Klíčové milníky a významné události

4. Základní principy a oblasti společenské odpovědnosti a udržitelnosti (135 minut)

  • Definice a základní principy společenské odpovědnosti
  • Oblasti udržitelnosti (ekonomická, sociální, environmentální)
  • Aktuální trendy a příklady z praxe
  • Interaktivní aktivity a diskuze

5. Implementace do výuky různých předmětů (135 minut)

  • Praktické způsoby, jak začlenit společenskou odpovědnost a udržitelnost do výuky
  • Příklady z různých předmětů
  • Vytváření výukových plánů a materiálů
  • Diskuze a sdílení nápadů mezi účastníky

6. Závěr a shrnutí (45 minut)

  • Shrnutí klíčových bodů kurzu
  • Otázky a odpovědi
  • Závěrečná diskuze a zpětná vazba od účastníků

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 21.11.2025, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ZSV 99 Základní pojmy genderové problematiky a význam žen ve vzdorování totalitárním a nedemokratickým režimům ve střední a východní Evropě

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Cílem kurzu je seznámit účastníky kurzu s genderovou problematikou, např. rozdílem mezi pojmem pohlaví (anglicky sex), vyjadřujícím výhradně biologickou, genetickou, anatomickou a fyziologickou odlišnost mezi ženami a muži a konceptem gender, odkazujícím k sociálním a kulturním konstrukcím ženskosti a mužskosti. Na základě relevantní terminologie budou prezentovány různé podoby vzdorování žen totalitárním a nedemokratickým režimům ve střední a východní Evropě včetně začlenění významu jejich protestování do současné kolektivní paměti. Bude objasňován význam žen s ohledem na uměleckou kritiku, budování alternativních struktur veřejnosti či jejich význam na nelegálních demonstracích, proběhnuvších v nacistickém Německu, bývalých komunistických režimech a v současnosti uskutečňovaných v Putinově Rusku. Důraz kladený na gender bude také kladen do souvislosti s odlišným charakterem protestování žen v konkrétních zemích a odlišnými represivními praktikami, uplatňovanými vůči mužům a ženám ze strany státní policie. Vysvětlování strukturálních podobností protestování žen v konkrétních totalitárních nebo nedemokratických režimech bude doplněno o kazuistiku; například význam Jeleny Bonnerové v bývalém Sovětském svazu, Agnes Hellerové v Maďarsku, Anny Walentynowiczové v Polsku,  Anny Šabatové v bývalém Československu, ruské feministické punk rockové protestní skupiny Pussy Riot v současné Ruské federaci, apod.

1)Úvod a základní terminologie (45 minut).

2)Omezené zplnomocnění žen v meziválečném Československu a jejich význam při vzdorování nacismu (45 minut).

3)Vliv komunistické ideologie na postavení žen v prvních desetiletích totalitarismu: proces s Miladou Horákovou (45 minut).

4)Význam Anny Šabatové, Evy Kantůrkové a Lenky Reinerové v bývalém Československu (45 minut).

5)Význam Eleny Bonnerové v bývalém Sovětském svazu (45 minut).

6)Význam Agnes Hellerové v Maďarsku (45 minut).

7)Význam Anny Walentynowiczové v Polsku (45 minut).

8) Význam Pussy Riot v současném Rusku (45 minut).

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 28.11.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

VV 124 Příběh moderního umění I.

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času
Předmět
Výtvarná výchova
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Moderní umění často zůstává, a to i po více než stoletém období své existence, pro širokou veřejnost významově nepřístupné a špatně pochopitelné. Kurz mapující vývoj této scény do konce první poloviny 20. století dovede posluchače k lepšímu propojení myšlenkového, sociálně-politického, i vědecko-technologického podhoubí s obsahovými i formálními východisky stěžejních reprezentativních proudů. Na konkrétních názorných příkladech si ukážeme vzájemnou vývojovou kontinuitu vycházející z klasických forem po vzoru hesla, že „nic nevzniklo na zelené louce“.

  • Impresionisté: revoluce začíná. Nové požadavky na pravdivost umění (45 min)
  • Kulturní zámořské objevy. Umění divochů, dětí a bláznů (45 min)
  • Osvobození barvy a živelná síla fauvismu (45 min)
  • Vzpoura i apokalypsa: německý expresionismus (45 min)
  • Rozklad tvaru: kubismus a čtvrtý rozměr (45 min)
  • Volání po budoucnosti: italský futurismus (45 min)
  • Cesty k abstrakci (45 min)
  • Umění a život jedno jsou: dada a surrealismus (45 min)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 12.12.2025, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 748 Vědomé hodnoty a vnitřní zdroje: objev, co tě pohání

Lektor/ka kurzu
Mgr. Helena Macková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tento sebezkušenostní kurz je zaměřen na práci s vlastními hodnotami a vnitřními zdroji – těmi silami, které nás podpírají, směrují a dodávají energii. Účastníci si ujasní, co je pro ně skutečně důležité, jak jejich hodnoty ovlivňují každodenní rozhodování, vztahy a osobní pohodu. Naučí se rozpoznávat vlastní vnitřní zdroje (jako jsou odolnost, kreativita, víra v sebe, laskavost) a pracovat s nimi v těžších životních situacích. Kurz je určen všem, kteří chtějí lépe porozumět sobě i ostatním, vést smysluplnější život a být oporou i druhým.

1. Úvod do tématu (30 min)

  • Co jsou hodnoty? Jak vznikají?
  • Rozdíl mezi vnitřními hodnotami a naučenými normami
  • Proč je důležité znát své vnitřní zdroje

2. Hodnoty jako kompas (90 min)

  • Individuální cvičení: Můj žebříček hodnot
  • Práce s kartami hodnot / pojmovou mapou
  • Diskuze: Které hodnoty mě vedou v těžkých chvílích?
  • Konflikt hodnot – jak poznám, že nejsem v souladu sám se sebou?

3. Vnitřní zdroje – kde bereme sílu? (90 min)

  • Co jsou vnitřní zdroje? Rozdíl mezi „zdrojem“ a „spotřebičem“
  • Mapování vlastních zdrojů (bezpečí, vztahy, víra, přijetí, kreativita...)
  • Skupinová reflexe: Kdy jsem v životě zvládl něco těžkého – co mi pomohlo?

4. Vědomá práce s energií a motivací (60 min)

  • Co mě dobíjí a co mě vysává?
  • Doplňování „vnitřních baterek“
  • Techniky mikronabití během dne

5. Podpora pro sebe i druhé (60 min)

  • Jak podporovat sám sebe – zdravé sebepovzbuzení
  • Jak mluvit podpůrně k druhému (bez zachraňování)
  • Praktický trénink: podpora skrze otázky, zrcadlení a uznání

6. Praktická aplikace hodnot a zdrojů v každodenním životě (60 min)

  • Kdy jsem „ve svém středu“ – a kdy ne?
  • Jak rozpoznat signály vnitřního nesouladu
  • Vytvoření osobního plánu: Jak posiluji své hodnoty a zdroje v běžném dni?

7. Závěr a integrace (30 min)

  • Sdílení uvědomění z kurzu
  • Psaní závěrečného poselství sám sobě

Co si odnáším? (do života, do práce, do vztahů)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 12.12.2025, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

HV 74 Boomwhackers pro I. stupeň Atraktivní hudba skrytá v plastu

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jakub Kacar, DiS.
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Předmět
Hudební výchova
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vzdělávací program je zaměřen na prezentaci a osvojení metod práce s atraktivním hudebním nástrojem Boomwhackers. V rámci školení se jednotliví účastníci seznámí a prakticky si osahají množství námětů a her, které jsou snadno proveditelné na 1. stupni ZŠ případně ve skupinách dětí v daném věku. Během programu se pedagogové seznámí s charakterem nástroje a zásadami pro jeho využití ve školní třídě. Jednotlivé činnosti v žácích rozvíjejí rytmické, intonační a improvizační schopnosti, ale i znalosti hudebně teoretické. V rámci kurzu si na několika praktických ukázkách představíme boomwhackers jako doprovodný i samostatný nástroj nebo jako doplnění Orffova instrumentáře. Součástí programu je i praktický návod k vytváření jednoduchých grafických zápisů a notových materiálů pro hru na boomwhackers.

  • Seznámení s nástrojem, metody, využití, cena (1 vyučovací hodina)
  • Hry s nástrojem Boomwhackers, které rozvíjejí rytmické, intonační či improvizační dovednosti (3 vyučovací hodiny)
  • Hra na Boomwhackers dle not či grafických partů (2,5 vyučovací hodiny)
  • Způsoby zápisu not či grafických partů (1 vyučovací hodina)
  • Společná diskuze a reflexe (0,5 vyučovací hodiny)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 13.01.2026, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

descartes