Kurzy

BI 165 Hledej, šmudlo aneb badatelsky orientovaná výuka v biologii

Lektor/ka kurzu
Mgr. Milan Junášek
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, pedagogové volného času
Předmět
Biologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář seznámí účastníky s pojmem Badatelsky orientovaná výuka a jejím uplatněním ve výuce biologie na 2. stupni ZŠ a na SŠ. Na konkrétních příkladech z praxe si účastníci udělají ucelený obrázek o tématu a odnesou si řadu nápadů pro svoji vlastní výuku. Nebudou chybět ani skupinové aktivity k hlubšímu pochopení problematiky.

  • Úvod – představení lektora a tématu, definice BOV, různé úrovně a příklady (1 hod.)
  • Využití BOV v biologii, výhody a nevýhody, náročnost pro učitele – sdílení zkušeností účastníků (1 hod.)
  • Skupinová aktivita – rychlá didaktická rozcvička, debata (1 hod.)
  • Příklady BOV z praxe ZŠ a SŠ – zoologie, botanika, geologie, antropologie, etologie a další (2 hod.)
  • Přestávka (30 min.)
  • Další náměty na BOV, komplexnější projekty (především na SŠ) (1 hod.)
  • Odkazy, tipy a triky, výhled do budoucna, workshop (1 hod.)
  • Závěrečná reflexe, diskuse, zpětná vazba (1 hod.)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 05.01.2026, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

BI 170 Buňka: Stavební kámen života pod mikroskopem

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Předmět
Biologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

 • Tento workshop se zaměřuje na základní stavební jednotku všech živých organismů – buňku. Účastníci získají přehled o buněčné teorii, stavbě a funkcích buněk, jejich typech a rozdělení. Kurz nabídne srovnání prokaryotických a eukaryotických buněk, přiblíží hlavní buněčné organely a jejich role, buněčné dělení (mitóza, meióza), buněčný cyklus a diferenciaci buněk.
V první části se účastníci seznámí s historickým vývojem buněčné teorie a klíčovými objevy. Následně se zaměříme na stavbu buněk – jaké struktury jsou společné všem buňkám a jak se liší prokaryotické a eukaryotické buňky (živočišné, rostlinné, houbové). Vysvětlíme také význam membránových systémů, jádra, mitochondrií, ribozomů, chloroplastů a dalších organel.
Další část kurzu se bude věnovat dělení buněk – mitóze a meióze – a jejich biologickému významu. V závěru se zaměříme na diferenciaci buněk a vznik specializovaných typů, čímž se přiblížíme tématu vývoje mnohobuněčných organismů.

 

Osnova:

  • Buněčná teorie, prokaryotická vs. eukaryotická buňka               1 hodina
  • Struktura buňky, organely a jejich funkce                                   2 hodiny
  • Buněčné dělení: mitóza a meióza                                                2 hodiny
  • Buněčný cyklus a jeho regulace                                                   1 hodina
  • Diferenciace a specializace buněk                                               2 hodiny

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 13.02.2026, 8:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

BI 169 Skalpel a špendlík, prosím! aneb nebojte se pitev bezobratlých

Lektor/ka kurzu
Mgr. Milan Junášek
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Předmět
Biologie
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Saminář částečně navazuje na seminář o badatelsky orientované výuce biologie. Tentokrát se zaměříme na realizaci pitev především bezobratlých živočichů ve školních podmínkách. Účastníci se dozví množství praktických informací a tipů pro provádění pitev a podobných aktivit. Seznámí se s možnými postupy, přínosy ale i úskalími pitev ve školních podmínkách, nahlédnou do výstupů pitev provedených pod vedením lektora. Konkrétně se zaměří na pitvu plže, žížaly a členovce. Chybět nebude ani didaktická opora.

Osnova:

  • Úvod – představení lektora a tématu, diskuse a zjištění dosavadních zkušeností účastníků (1 hod.)
  • Didaktické aspekty pitev bezobratlých jako aktivity pro praktickou výuku biologie (1 hod.)
  • Pitva plže - východiska, pomůcky, postupy, ukázky výstupů (1 hod.)
  • Pitva žížaly - východiska, pomůcky, postupy, ukázky výstupů (1 hod.)
  • Pitva členovce (šváb) - východiska, pomůcky, postupy, ukázky výstupů (1 hod.)
  • Závěrečná reflexe, diskuse, zpětná vazba (1 hod.)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 16.02.2026, 8:30–13:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 250 Kč

 objednat

BI 171 Metabolismus a tělesná hmotnost: Co je obezita a kdy začíná být hmotnost skutečně nebezpečná

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Předmět
Biologie
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

  • Tento seminář nabídne komplexní pohled na metabolismus a ukládání sacharidů. Zatímco se zaměříme na základní mechanismy, které regulují příjem potravy a její energetický výdej, prozkoumáme také příčiny obezity, diagnostiku, rizikové faktory a moderní způsoby léčby.

● V první části si osvětlíme, co se děje po požití potravy v našem těle, jak se nutrienty zpracovávají, vstřebávají a ukládají. Povíme si, jak tělo reguluje příjem potravy a co všechno vstupuje do rovnice při rozhodování, kolik toho sníme a kdy máme pocit nasycením.

● Ve druhé části se podíváme na definici obezity, její diagnostiku a na to, jaké jsou hlavní rizikové faktory pro vznik tohoto moderního onemocnění. Dále se zaměříme na důsledky obezity pro naše zdraví. Projdeme si i možnosti léčby, a to jak nefarmakologické (úprava životního stylu), tak farmakologické (léky, chirurgické zákroky).

● Workshop bude zahrnovat teoretické přednášky, interaktivní diskuse a případové studie.

Osnova:

  • Energetický metabolismus: Jak tělo zpracovává energii                         1,5 hodina
  • Regulace příjmu potravy: Jak tělo řídí chuť k jídlu a pocit sytosti         0,5 hodiny
  • Definice obezity, diagnostika a rizikové faktory                                     2,0 hodiny
  • Důsledky obezity: Jak ovlivňuje zdraví                                                   0,5 hodiny
  • Léčba obezity: Nefarmakologické a farmakologické přístupy                1,5 hodiny

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 24.04.2026, 8:30–13:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 250 Kč

 objednat

PP 747 Mluvme jazykem čísel: Úvod do datové gramotnosti

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení
Předmět
Informatika
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz poskytuje srozumitelný a praktický úvod do datové gramotnosti a základních principů práce s daty. Účastníci se naučí, jak se v datech orientovat, jak je připravit k analýze a jak z nich získat smysluplné závěry. Klíčovým tématem je průzkumová analýza dat (EDA – Exploratory Data Analysis), která pomáhá nahlédnout do struktury dat pomocí číselných a grafických ukazatelů. Účastníce a účastníci dále pochopí, jak správně interpretovat vztahy mezi proměnnými, především prostřednictvím korelace a kontingenčních tabulek.

Kurz zahrnuje kombinaci výkladu, praktických ukázek a řízené práce s datovými soubory, vždy s důrazem na porozumění základním principům a na rozvoj kritického myšlení. Výuka je vedena interaktivní formou, která podporuje diskuzi a propojení statistického uvažování s výukovou praxí účastníků.

  • Úvod do datové analytiky – proč a jak přemýšlet o datech
  • Technické seznámení s daty – typy proměnných, chybějící hodnoty, datové typy
  •  Průzkumová analýza dat (EDA): číselné charakteristiky, práce s jednotlivými typy proměnných
  • Průzkumová analýza dat (EDA): grafické techniky – histogramy, krabicové grafy, sloupcové a koláčové grafy
  • Analýza vztahů mezi proměnnými – korelace, kontingenční tabulky, souvislosti mezi kategoriálními a spojitými proměnnými
  • Vizualizace vztahů mezi proměnnými
  • Základy práce s daty v softwaru (přednostně R, případně Excel)
  • Závěrečná reflexe a diskuse

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 18.12.2025, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

PP 727 Aktivní učitel - Vyučovací hodiny s využitím techniky II

Lektor/ka kurzu
Mgr. Lukáš Javorek
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tento kurz je možné absolvovat i bez předchozí účasti na 1. části.

Umíte již používat výstřižky, tvořit osmisměrky a křížovky a chcete umět více pro přípravu do vyučovací hodiny a nevadí vám registrovat si účty, které jsou zadarmo a nebojíte se instalovat programy?Přihlas se na tento seminář. Ukážeme si pár tipů v operačním systému windows.Digipad využijeme pro prezentaci a nahrávání práce. Pro tvorbu plakátů a jednoduché grafiky využijeme Canvu. Pro tvorbu aktivit využijeme Learning Apps. Zkusíme jednoduše využít google účet – Disk Google pro sdílení souborů a YouTube pro vyhledávání a nahrávání videí. Google účet také využijeme pro tvorbu aktivit z flippity – Quizz, Breakout,Videa si vyzkoušíme upravit v CapCut. Představíme si programy Open Board a Tarsii. Quizziz si ukážeme více do hloubky. Pro práci s PDF formátem využijeme PDF Creator a pro tvorbu přípravy na vyučovací hodinu využijeme ScioBota.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 6.1. a 13.1.2026, 14:00–17:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

FY 150 Zdravotnické přístroje fyzikální principy a aplikace

Lektor/ka kurzu
Ing. Leoš Tejkl, Ph.D.
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času
Předmět
Fyzika
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz poskytne účastníkům ucelený přehled o moderních zdravotnických technologiích s důrazem na jejich fyzikální základy a praktické využití v lékařství.

  • Základy a opakování fyziky a biologie (2 hodiny)
  • Diagnostické zdravotnické prostředky (2 hodiny)
  • Terapeutické zdravotnické prostředky (2 hodiny)
  • Zobrazovací systémy v medicíně (2 hodiny)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 15.1.2026, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

PP 729 CLIL?? To chce CLID!

Lektor/ka kurzu
Mgr. Milan Junášek
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář seznámí účastníky s fenoménem CLIL (Content and Language Integrated Learning neboli Integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka) a možnostmi jeho využití ve výuce přírodovědných a technických předmětů. Pomůže rozptýlit obavy z jeho zavádění a ukázat jeho potenciál v obohacení portfolia předmětů, smysluplné tandemové výuky či jazykového vzdělávání pedagogů. Chybět nebudou tipy a zkušenosti z praxe.

  • Úvod – představení lektora a pojmu CLIL - co je a co není, historie, příklady ze zahraničí (1 hod.)
  • Zavádění CLIL v ČR - specifika, překážky, možnosti řešení, příklady zajímavých projektů (1 hod.)
  • Příklady materiálů, didaktických postupů plánů výuky apod. - aktivita (1 hod.)
  • Představení projektů lektora a sdílení jeho zkušeností, diskuse (2 hod.)
  • Přestávka (30 min.)
  • Možnosti tandemové výuky a mezipředmětových vztahů - skupinová aktivita: Tvorba didaktických materiálů (2 hod.)
  • Závěrečná reflexe, zpětná vazba (1 hod.)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 26.01.2026, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

CHE 127 Jak porozumět dnešnímu světu – vědecká gramotnost ve 21. století

Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, pedagogové volného času
Předmět
Chemie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Život v dnešní společnosti je nepředstavitelný bez vlivu vědy a jejích poznatků. S tím, jak se vzdalují vědecké myšlení a praxe osobní praxi širší populace, rostou společenská rizika nepochopení vědy a jejích poznatků, což může vrcholit až tzv. odpíračstvím (denialism). Na druhé straně, porozumění základním principům vědecké práce by mělo umožnit orientovat se snadněji ve složitém světě současnosti, ve kterém rozhodnutí nejen profesionální, ale i ta v osobním životě mohou být na tomto porozumění závislá. Středoškolské studium je vhodným obdobím, kdy studenty s tímto tématem seznamovat. Vědecká gramotnost, tj. nejen znát, ale i chápat, umožní se snadněji pohybovat v prostředí, které je netriviálními vědeckými poznatky přímo utvářeno. Vyučování spojením faktu/poznatku se způsobem, jakým byl tento získán, posiluje schopnost porozumět širším souvislostem a důsledkům dopadu složitého vědeckého poznání na život jednotlivce i společnosti.

Kurz se bude sestávat z interaktivního výkladu za pomocí prezentace a diskuze s účastníky nad předloženými tématy týkajícími se vědecké gramotnosti. Akce předpokládá aktivní účast a osobní zapojení se. Účelem je přímé zprostředkování vhledu do nejednoduché tématiky a pochopení základních principů vědecké metodiky a jejich aspektů pro jejich následnou aplikaci ve výuce.

Osnova:

  • Jak věda funguje a proč je vůbec úspěšná (3 h)

: vědecké poznání jako metodické a systematické rozvíjení přirozeného způsobu získávání poznání; kritické pochybnosti jako základní nástroje vědeckého poznání (testování hypotéz); naše mysl a přirozená omezení při získávání poznání (tzv. kognitivní předpojatosti – ukotvení, rámování, potvrzování apod.)

  • Věda jako nový druh gramotnosti (2 h)

: vědecká gramotnost a zásadní vliv vědeckých poznatků a jejich povahy na běžný život každého z nás; jak poznáme, co je škodlivé a co není, a proč tomu tak je; vztah vědy a přírodovědného vzdělávání; osobní postoje k vědeckým poznatkům výrazně ovlivňují společnost (odpíračtví HIV-AIDS, očkování, fluoridace vody, GMO, atp.)

  • Jak skloubit klasickou znalostní výuku s výukou vědecké gramotnosti (3 h)

: využití historie získávání vědeckých poznatků v kombinaci s probíraným učivem přírodovědných oborů – vybrané příklady z fyziky (např. vývoj modelu Sluneční soustavy), chemie (např. vývoj organické syntézy) i biologie (např. vývoj mikrobiologie); uvěřitelnost i obtížně srozumitelného vědeckého poznatku je vyšší, víme-li, jak byl poznatek prakticky získán.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 12.02.2026, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

EV 49 Ekologie v souvislostech – současná environmentální témata

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové, asistenti pedagoga
Předmět
Environmentální výchova
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tento webinář nabízí komplexní průřez aktuálními ekologickými tématy s cílem rozšířit povědomí o dopadech každodenních rozhodnutí jednotlivce na životní prostředí. Účastníci se seznámí nejen s vědeckými základy klimatické změny, ale i s konkrétními možnostmi, jak mohou přispět k ochraně planety prostřednictvím praktických kroků.

Program se zaměřuje na oblasti, jako je třídění a recyklace odpadu, minimalizace spotřeby plastů, omezení vzniku odpadu a koncepty jako zero-waste a minimalismus. Dále se věnuje etickému a ekologickému výběru výrobků – od oblečení přes kosmetiku a drogerii až po orientaci v certifikacích.

Součástí webináře je také pohled na udržitelné investování, elektromobilitu, a stravování z hlediska ekologického dopadu. Nechybí ani méně známá, ale závažná témata, jako je vliv hormonální antikoncepce na kvalitu vody, azbest v kosmetice nebo dopad ohňostrojů na zvířata.

Cílem webináře je poskytnout nejen informace, ale také konkrétní a udržitelné strategie, které mohou účastníci okamžitě začlenit do svého života. Závěrečná část nabídne doporučení ověřených ekologických zdrojů informací pro další samostudium a orientaci v oblasti životního prostředí.

Osnova:

  • Úvod, třídění odpadu, recyklace, omezení vzniku odpadu, zero-waste, minimalismus, mikroplasty (1. vyuč hodina)
  • Etický a ekologický výběr výrobků – od oblečení přes kosmetiku a drogerii až po orientaci v certifikacích. (1. vyuč. hodina)
  • Klimatická změna (1 vyuč. hodina)
  • Elektromobilita (1. vyuč. hodina)
  • Další témata: udržitelné investování, stravování z hlediska ekologického dopadu, vliv hormonální antikoncepce na kvalitu vody, azbest v kosmetice, dopad ohňostrojů na zvířata (1 vyuč. hodina)
  • Diskuse, ekologické zdroje informací (1. vyuč. hodina)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 13.02.2026, 09:30–14:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 250 Kč

 objednat

FY 151 Zdravotnická technika fyzikální principy a aplikace se zaměřením na zobrazovací systémy

Lektor/ka kurzu
Ing. Leoš Tejkl, Ph.D.
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času
Předmět
Fyzika
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz poskytne úvod do fyzikálních principů zdravotnické zobrazovací techniky, zahrnující rentgenové zobrazování, ultrazvuk, magnetickou rezonanci a výpočetní tomografii, se zaměřením na jejich technologii, aplikace a bezpečnostní aspekty.

  • Základy fyziky a principy zobrazování (2 hodiny)
  • Ionizující zobrazovací systémy (2 hodiny)
  • Neionizující zobrazovací systémy (2 hodiny)
  • Aplikace zobrazovacích metod v medicíně (2 hodiny)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 16.04.2026, 8:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

EV 50 Životní prostředí - půda

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, pedagogové volného času
Předmět
Zeměpis
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V rámci semináře se dozvíte informace o půdě – vznik, vývoj, půdní vlastnosti, vztah k ostatním složkám životního prostředí, klasifikaci půd, laboratorní pokusy použitelné ve výuce. Výuka bude vedena frontální výuky pomocí prezentace, kterou účastníci dostanou k dispozici k dalšímu využití v jejich výuce. Část laboratorní pokusy bude probíhat prakticky, kdy se účastníci vyzkouší přípravu a měření jednotlivých charakteristik (v případě online webináře budou předvedeny ukázky).

Osnova:

  • vznik a vývoj půd, vztah půdy k ostatním složkám životního prostředí (1 vyučovací hodina)
  • půdní vlastnosti (2 vyučovací hodiny)
  • klasifikace půd (1 vyučovací hodina)
  • laboratorní pokusy použitelné ve výuce (2 vyučovací hodiny)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 24.04.2026, 9:00–14:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 250 Kč

 objednat

IT 64 Nebojte se Rka: Praktická statistika a základy programování v R pro učitele

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času
Předmět
Informatika
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz je určen pro učitele středních škol, kteří si chtějí osvojit základy práce ve statistickém software R. Účastníci se naučí základy programování v R a získají praktické dovednosti v oblasti analýzy dat. Výuka probíhá formou interaktivního praktického semináře. Účastníci si přinesou vlastní laptopy (Před kurzem prosím nainstalovat R a R Studio: 1. https://cran.r-project.org  ; 2. https://posit.co/download/rstudio-desktop/ ). Lekce jsou vedeny s důrazem na porozumění základním principům skriptování, ovládání prostředí RStudia a práci s datovými soubory.
Kurz využívá výhradně otevřený (neplacený) software a je vhodný i pro úplné začátečníky bez předchozí zkušenosti s programováním.

  • Úvod do prostředí R a RStudio – orientace v prostředí, nastavení adresářů, skripty vs. Konzole
  • Základy programování v R – objekty, proměnné, práce s „kalkulačkou“, typy statistických proměnných
  • Logické operace, práce s chybějícími hodnotami, grafy funkcí
  • Datové tabulky (data.frame) – jejich vytváření, pojmenovávání proměnných, přehled funkcí pro explorativní analýzu dat
  • Seznamy (listy) a jejich využití v analýze dat, práce s balíčky (knihovnami)
  • Import a export dat – načítání a ukládání objektů, práce s clipboardem, základy editace dat v R

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 11.05.2026, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 750 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

descartes