Kurzy

BI 98 Zázraky lidské reprodukce a jak „vyrobit dítě ve zkumavce“

Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
5950/2018-2-239  
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Obsah:

Reprodukce: gametogeneze, základní procesy a pojmy

Embryologie 1: přehled embryonálního a fetálního vývoje

Problematika reprodukčního zdraví, (ne)plodnosti (popis aktuálního stavu, příčiny, možná řešení), zázraky“ reprodukční medicíny : představení možností, jakými prostředky současná medicína může pomoci při řešení problému neplodnosti, etika

Seznámení se zdroji pro přípravu výukových materiálů, tipy pro výuku, náměty na didaktické materiály (literatura, webové stránky, výuková videa a další), diskuze s účastníky, dotazy

V průběhu semináře budou využity elektronické materiály připravené autorkou.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 03.03.2020, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

PP 412 Jak vystoupit před lidmi a zvládnout sebe i publikum (aneb jak se správně prezentovat)

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jana Prošvicová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7313/2019-3-257  
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Sebeprezentace je specifická forma umělecké tvorby, jde o to vidět a být viděn, slyšet a být slyšen, aby se ucho nedivilo, co pusa říká. Příprava na vystoupení. Je nutné si ujasnit, co je smyslem vystoupení, co se od nás očekává. Nutnost vytvoření časové osy vystoupení. Verbální sdělení – hlasová kultura, technika vlastního projevu. Slovní, větný přízvuk, frázování, intonace. Srozumitelnost sdělení, strukturovanost vystoupení. Neverbální sdělení – postoje, oblečení, tréma, jak nad ní vyzrát. Psychická příprava. Co je nutné ovládat, co nedělat. Zásady, kterými si vysloužíte sympatie. Každý argument je třeba umět obhájit, kdo ztratí sebeovládání prohrál - nejen v pokeru, ale i jako přednášející. Vlastní vystoupení – příchod, pozdrav, zásady před samotným vystoupením. Několik kroků k tomu, aby vám bylo lépe rozumět. Žádný recept není univerzální, nácvik prezentace, její struktura, vizualizace. 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 27.03.2020, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 421 Zvládání námitek a jednání v obtížných situacích ve škole

Lektor/ka kurzu
Mgr. Rudolf Hadrava
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065  
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

  • Typy obtížných situací a jejich příčiny
  • Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací
  • Typologie obtížných lidí a jak s nimi jednat
  • Kontrola emocí
  • Empatie a zvládání námitek
  • Strategie zvládání konfliktních situací
  • Manipulace a obrana proti ní
  • Asertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situací

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 15.05.2020, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

ČJ 250 Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit?

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35  
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tematický blok Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit? představí různé formy marketingové komunikace a soustředí se především na jednu z jejích forem – na reklamu (vizuální i audiovizuální, marketingovou, sociální i politickou). Seznámí s jejími globálními cíli, s její historií a zaměří se také na jazykové i nejazykové prostředky a strategie, jimiž autoři reklam manipulují různými cílovými skupinami (vše bude doloženo ukázkami reklam). Součástí semináře budou otázky zneužití reklamy a obrany před jejím působením.

Témata:

1.         Marketingová komunikace, Marketingový komunikační mix

2.         Druhy a typy reklamy

3.         Cíle a funkce reklamy

4.         Verbální prostředky v reklamě

5.         Cílová skupina – rozhodující faktor při tvorbě reklamy

6.         Vývoj vyjadřovacích prostředků a strategií v české reklamě

7.            Odborný styl a česká reklama

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 24.03.2020, 9:00–16:15

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace