Kurzy

ČJ 193 Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit?

Cílová skupina
učitelé ZŠ 1, učitelé ZŠ 2, učitelé SOŠ, učitelé víceletých gymnázií, učitelé 4-letých gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8

Tematický blok Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit? představí různé formy marketingové komunikace a soustředí se především na jednu z jejích forem – na reklamu (vizuální i audiovizuální, marketingovou, sociální i politickou). Seznámí s jejími globálními cíli, s její historií a zaměří se také na jazykové i nejazykové prostředky a strategie, jimiž autoři reklam manipulují různými cílovými skupinami (vše bude doloženo ukázkami reklam). Součástí semináře budou otázky zneužití reklamy a obrany před jejím působením.

Témata:

1.         Marketingová komunikace, Marketingový komunikační mix

2.         Druhy a typy reklamy

3.         Cíle a funkce reklamy

4.         Verbální prostředky v reklamě

5.         Cílová skupina – rozhodující faktor při tvorbě reklamy

6.         Vývoj vyjadřovacích prostředků a strategií v české reklamě

7.           Odborný styl a česká reklama

další informace

Brno 13.11.2018, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 560 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace