Obsah:
Reprodukce: gametogeneze, základní procesy a pojmy
Embryologie 1: přehled embryonálního a fetálního vývoje
Problematika reprodukčního zdraví, (ne)plodnosti (popis aktuálního stavu, příčiny, možná řešení), zázraky“ reprodukční medicíny : představení možností, jakými prostředky současná medicína může pomoci při řešení problému neplodnosti, etika
Seznámení se zdroji pro přípravu výukových materiálů, tipy pro výuku, náměty na didaktické materiály (literatura, webové stránky, výuková videa a další), diskuze s účastníky, dotazy
V průběhu semináře budou využity elektronické materiály připravené autorkou.
Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...
Tematický blok Rozumíme reklamě a umíme (se) před ní bránit? představí různé formy marketingové komunikace a soustředí se především na jednu z jejích forem – na reklamu (vizuální i audiovizuální, marketingovou, sociální i politickou). Seznámí s jejími globálními cíli, s její historií a zaměří se také na jazykové i nejazykové prostředky a strategie, jimiž autoři reklam manipulují různými cílovými skupinami (vše bude doloženo ukázkami reklam). Součástí semináře budou otázky zneužití reklamy a obrany před jejím působením.
Témata:
1. Marketingová komunikace, Marketingový komunikační mix
2. Druhy a typy reklamy
3. Cíle a funkce reklamy
4. Verbální prostředky v reklamě
5. Cílová skupina – rozhodující faktor při tvorbě reklamy
6. Vývoj vyjadřovacích prostředků a strategií v české reklamě
7. Odborný styl a česká reklama
Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...
DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.