Kurzy

WEB 208 Rozvoj matematické pregramotnosti v předškolním vzdělávání - webinář

Lektor/ka kurzu
PaedDr. Iva Tomášková
Cílová skupina
učitelé MŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
22149/2021-7-667
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář seznámí účastníky s tím, co by mělo zvládat dítě předškolního věku v mateřské škole ve vztahu k matematickým činnostem. Rozvoj schopnost porovnávat, třídit, skládat a kompletovat. Hledání a vytváření shod a rozdílů jako významného nástroje rozvoje specifických schopností a dovedností pro pochopení matematiky. Rozvoj předmatematických představ je v předškolním vzdělávání založen na vytváření rozmanitých činností, dostatku příležitosti k rozvoji vědomostí, dovedností a schopností, návyků a rozvoje řeči, komunikace, pohybových dovedností a orientace v prostoru. Seminář bude veden formou aktivního výkladu a možností diskuse a příkladů dobré praxe. Účastníci semináře si vyzkouší některé činnosti a získají náměty na různé činnosti podporující matematickou gramotnost.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 18.01.2024, 9:00–12:15

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 500 Kč

 objednat

WEB 241 Jak na rozvoj čtenářské gramotnosti a pregramotnosti - webinář

Lektor/ka kurzu
PaedDr. Iva Tomášková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
BEZ AKREDITACE MŠMT
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář bude zaměřen na rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku a rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků na 1. stupni bude obsahovat praktické ukázky z dětské literatury a jak pracovat s textem a knihou u dětí předškolního věku. Obsahem semináře budou také i metody rozvíjející dovednosti ke čtení u dětí předškolního věku a ukázka četby na pokračování s úkoly.

1. blok (90 minut)

  • Význam čtení pro rozvoj ostatních gramotností, pro rozvoj dalšího vzdělávání a pro život,
  • Vymezení pojmu čtenářské gramotnosti
  • Předškolní období a vnitřní motivace ke čtení, budování si vztahu ke knihám a porozumění čteného textu
  • Úloha rodiny v souvislosti se čtení a ve vztahu k předčtenářské gramotnosti
  • Úloha mateřské školy v souvislosti s rozvojem předčtenářské gramotnosti – podpora individuálních rozvojových možností dítěte, principy ZVP PV, klíčové kompetence vztahující se k předčtenářské gramotnosti
  • Spolupráce rodiny a mateřské školy – naplňování cílů v oblasti čtenářských dovedností
  • Předpoklady pro čtení – genetické předpoklady, percepčně-kognitivní zralost, zralost nervové soustavy, podnětné prostředí
  • Rozvoj smyslového vnímání, hry pro rozvoj smyslového vnímání
  • Orientace v prostoru, vnímání času
  • Pohybové hry a rozvoj motoriky a grafomotoriky

2. blok (90 minut)

  • Zaměření se na podstatné myšlenky čteného textu – naslouchání
  • Metody rozvíjející předčtenářskou gramotnost
  • Čtení s tvorbou předpokladů, obrázkové čtení, pětilístek, metoda jazykové zkušenosti
  • Projekt KNIHA – K Knihovníček, N naslouchání, I ilustrace, H hra, A autor
  • Kniha je náš kamarád
  • Brzy budeme číst

3. blok (90 minut)

  • Metody čtenářské gramotnosti
  • Brainstorming, myšlenková mapa, volné psaní, předvídání klíčových slov, kostka,
  • Čtení s tabulkou předpovědí, čtení metodou INSERT, literární kroužky, podvojný deník, TGraf,

 

4.Blok (90 minut)

 

  • Obrázkové čtení
  • Tvorba knihy
  • Projekt O víle Voděnce – čtení na pokračování s úkoly podporující čtenářskou pregramotnost
  • Závěr a diskuse

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 16.04.2024, 8:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 246 Rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku - webinář

Lektor/ka kurzu
PaedDr. Iva Tomášková
Cílová skupina
učitelé MŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
15063/2022-4-472
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář seznámí účastníky s tím, co by mělo zvládat dítě předškolního věku v mateřské škole ve vztahu k matematickým činnostem. Rozvoj schopnost porovnávat, třídit, skládat a kompletovat. Hledání a vytváření shod a rozdílů jako významného nástroje rozvoje specifických schopností a dovedností pro pochopení matematiky. Rozvoj předmatematických představ je v předškolním vzdělávání založen na vytváření rozmanitých činností, dostatku příležitosti k rozvoji vědomostí, dovedností a schopností, návyků a rozvoje řeči, komunikace, pohybových dovedností a orientace v prostoru. Seminář bude veden formou aktivního výkladu a možností diskuse a příkladů dobré praxe. Účastníci semináře si vyzkouší některé činnosti a získají náměty na různé činnosti podporující matematickou gramotnost.

1 hodina

  • Úvod, seznámení se s účastníky
  • Cíle předmatematické výchovy, příprava na matematiku, důležitost předškolní přípravy a pozdější úspěšnost ve školní matematice
  • Okruhy matematické pregramotnosti dle RVP PV

1 hodina

  • Příprava dítěte na zpracování informací v zadání slovní úlohy, rozvoj řeči, komunikace, paměti, představ, prostorového vnímání,
  • Obrázek jako zdroj informací
  • Práce s otázkou a odpovědí

1 hodina

  • Porovnávání – charakter porovnávaných objektů
  • Porovnávání přirozené, porovnávání základní, porovnávání podílem, rozdílem
  • Aktivity spojené s porovnávánbím
  • Zobrazení, zobrazení prosté
  • Přiřazování – dvojice, n tice,
  • Aktivity k přiřazování, hry, orientace v prostoru,
  • Rozvoj jemné a hrubé motoriky

1 hodina

  • Třídění, schopnost třídit, vlastnosti tříd, zadání souboru, reprezentant třídy, usnadnění procesu třídění
  • Typy třídění – podle druhu, barvy, velikosti, taru
  • Třídění podle dvou a více kritérií, třídění úplné, neúplné,
  • Aktivity vztahující se k třídění
  • Řazení, uspořádání, vzájemné postavení objektů
  • Typologie uspořádání – časové, prostorové, časoprostorové, kvantitativní, kvalitativní
  • Orientace v uspořádaném souboru
  • 1 hodina

  • Rozvoj logického myšlení – usuzování, uvažování, úlohy typu ZEBRA,
  • Hudebně pohybové činnosti rozvíjející matematickou pregramotnost
  • Kvantita – určitá, neurčitá
  • Číslo s významem kvantity
  • Množství a jeho určování do 6ti – určování počtu objektů,
  • Aktivity rozvíjející představu o množství
  • 1 hodina

  • Modely čísla
  • Nezávislost počtu objektů na velikosti, barvě, vzájemného postavení, vzdálenosti, tvaru
  • Hry rozvíjející představu o nezávislosti počtu objektů na velikosti, barvě, tvaru, apod.

2 hodiny

  • Ukázky projektů týkající se matematické pregramotnosti
  • Hrajeme si s čísly
  • O skřítku Početníčkovi – rozvoj řeči, počítání předmětů, jednoduché slovní úlohy
  • Matematika v přírodě, využití školní zahrady
  • Případné ukázky práce s dětmi matematická pregramotnost
  • Závěr diskuse, hodnocení

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 14.05.2024, 8:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 256 Well - being SEBEVĚDOMÍ. Jak nestát v cestě sám sobě - webinář

Lektor/ka kurzu
Mgr. Helena Macková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové
Kurz akreditován MŠMT pod č.
BEZ AKREDITACE MŠMT
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to vlastně překážky?

Při pečlivém prozkoumání situace zjistíme, že největší brzdou k dosažení našich životních cílů, jsme to my sami. Naše strachy a obavy. Kde se tyto strachy a obavy vzaly a jak s nimi zatočit je jedním z témat tohoto semináře. Dalším cílem semináře je naučit se pracovat sám se sebou, se svými osobními hodnotami tak, aby naše kreativní síla byla využita co nejvíce. Objevte své vnitřní dítě a hýčkejte si jej. Přijměte svou  jedinečnost a sílu. Rozhodně ji máte.

  • Představení. Technické a organizační info – 0.5 hod
  • Kdo jsem já. Poznejme sami sebe – 1 hod
  • Moje identita a podstata bytí
  • Vztah sám k sobě
  • Osobní hodnoty
  • Vize a cíle
  • Co nejsem
  • Sny
  • Co vidím já a co druhý
  • Sebevědomí  - 1,5 hod
  • Definice
  • Cvičení
  • Nízké Sebevědomí  - 0,75 hod
  • Definice
  • Diskuze ve  velké skupině
  • Práce na sobě – 1,5 hod
    • Poznej sám sebe
    • Poznej své překážky
    • Poznej své strachy a obavy
  • Umění přijmout sami sebe
  • Plán na zvýšení svého sebevědomí  0,5 hod
  • Závěreční shrnutí  – 0,5 hod

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 14.03.2024, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ZŠ 134 Inkluze – společné vzdělávání - webinář

Lektor/ka kurzu
PaedDr. Iva Tomášková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, výchovní poradci, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
15063/2022-4-472
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář seznámí účastníky se změnou ve školském zákoně a ve vyhlášce č. 27/2016Sb., vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí a žáků nadaných, rozdílem mezi integrací a inkluzí a potřebou společného vzdělávání.   Účastnici se také seznámí se stupni a druhy podpůrných opatření, zapojení asistentů, tlumočníků, přepisovatelů a dalších pedagogických pracovníků do výuky. Uvědomí si také i úlohu a postavení školského poradenského zařízení vzhledem ke společnému vzdělávání.  V pracovních dílnách se blíže seznámí s Plánem pedagogické podpory a Individuálním vzdělávacím plánem. 

1 hodina

  • Novela školského zákona, integrace x inkluze
  • Diferenciace a individualizace výuky
  • Posílení záruk společného vzdělávání
  • Dítě a žák se speciálními vzdělávacími potřebami
  • Vyhláška 27/2016sb., vzdělávání dětí, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků nadaných
  • Členění a pravidla pro uplatňování podpůrných opatření
  • Změny ve financování přiznaných podpůrných opatření
  • Zásady financování společného vzdělávání
  • Změna ve výkaznictví

1 hodina

  • Školská poradenská zařízení a změny v souvislosti inkluze – společného vzdělávání
  • Spolupráce škol a komunikace se Školským poradenským zařízení, zákonnými zástupci a mezi pracovníky školy
  • Revize výstupů Školského poradenského zařízení
  • Přehled podpůrných opatření
  • Struktura a stupně podpůrných opatření
  • První stupeň podpůrného opatření –bez finanční podpory, plán pedagogické podpory, jeho zpracování, vyhodnocení, práce s dětmi a žáky vyžadující podporu 1. stupně podpůrných opatření, změna organizace, metod a forem výuky, změna hodnocení

1 hodina

  • Druhý až pátý stupeň podpůrných opatření s finanční podporou, postup školy, spolupráce se školským poradenským zařízením a zákonnými zástupci, informovaný souhlas, plnění zpětnovazební hodnocenípodpůrných opatření, změna organizace metod a forem výuky a výchovy, formulace cílů

1 hodina

  • Individuální vzdělávací plán a jeho náležitosti, zpracování, vyhodnocování, informovaný souhlas, termíny vyplňování a vyhodnocování
  • Individuální vzdělávací plán  -spolupráce pedagogických pracovníků s výchovným poradcem, se školním psychologem nebo se školním speciálním pedagogem

1 hodina

  • Vzdělávání dětí nadaných a mimořádně nadaných, možnosti vzdělávaní, změna organizace, metod, forem vzdělávání, změna hodnocení
  • Plán pedagogické podpory pro nadané děti
  • Individuálně vzdělávací plán pro nadané děti
  • Přeřazení do vyššího ročníku

1 hodina

  • Typy hodnocení – bezděčné, záměrné, sumativní, formativní, hodnocení pro učení
  • Změna v hodnocení dětí a žáků, přechod od sumativního hodnocení k formativnímu

1 hodina

  • Personální podpora – asistent pedagoga
  • Asistent pedagoga – náplň práce, spolupráce s ostatními pedagogickými pracovníky,
  • Zapojení asistenta pedagoga do výchovně vzdělávací práce a jeho kompetence
  • Spolupráce asistenta pedagoga se zákonnými zástupci

1 hodina

  • Práce s heterogenními skupinami
  • Organizace vzdělávaní dětí s potřebou podpůrných opatření
  • Využití různých metod a a forem práce
  • Závěr, diskuse, hodnocení

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 26.03.2024, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 255 Klíč k vyjednávání aneb jak se jednoduše posunout v komunikaci s druhými a zlepšit si tím vztahy - webinář

Lektor/ka kurzu
Mgr. Helena Macková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové
Kurz akreditován MŠMT pod č.
BEZ AKREDITACE MŠMT
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, různých dohod, smluv, spolupráce, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich vztazích, nejen partnerských. Každé jednání je jiné, vždy v jednání však uplatňujeme určité vzorce, které vedou k úspěšnému zakončení.

Cílem workshopu (webináře) je objasnit a uvědomit si vzorce jednání, které vedou k úspěšnému vyjednávání v každodenním životě. Zároveň tyto vzorce jednání naroubovat aplikovat na naše osobní nastavení mysli a popřípadě si posunout své vlastní hranice, které nám někdy v jednání brání posunout se dál ke stanovenému cíli dosáhnout svého cíle nebo konsensu v jednání.  Kurz je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem posluchačům kurzu ukázal cestu a návod, jak lépe a účinněji ve svých každodenních interakcích jednat.

  1. Úvod a představení. Technické a organizační informace – 0,5 hod
  2. Komunikační návyky a bariéry. (Metoda: prezentace, cvičení ve skupinách, reflexe – celkem 2 hod  Poznámka: videocall umožňuje práci ve skupinách – rozdělení do nich, proto tohoto nástroje využívám. Ze cvičení ve skupině návrat zpět do velké skupiny a následuje společná diskuze a reflexe)
  • Teoretické vymezení komunikace. Jak vzniká, význam symbolů.
  • Vzorce jednání
  • Práce ve skupinách. Diskuze
  • Jak zvládnout negativní emoce při vyjednávání
  • Práce ve skupinách. Diskuze. Reflexe.
  1. Konfliktní a složité situace.  (Metoda: prezentace, cvičení ve skupinách, reflexe – celkem 2 hod)
  • Technika jak se naučit aktivně naslouchat a díky tomu druhého pochopit
  • Technika, jak naopak druhé straně vysvětlit svůj názor tak, aby mu porozuměla
  • Práce ve skupinách. Diskuze
  • Technika, jak říkat nepříjemné věci
  • Práce ve skupinách. Diskuze. Reflexe.
  1. Tipy, jak posunout komunikaci dál (Metoda: prezentace + sdílení s účastníky. 0,75 hod + 0,25 přestávka.)
  2. Shrnutí získaných znalostí a dovedností a sdílení zkušeností s účastníky

(Metoda: diskuze, cvičení ve skupinách, reflexe – 1 hod)

  1. Závěrečná zpětná vazba (metoda: zpětná vazba účastníků – 0,5 hod

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 17.04.2024, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 625 Osobnostní typologie pro týmovou spolupráci a chování ve stresových podmínkách - webinář

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
BEZ AKREDITACE MŠMT
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vysvětlení základních pojmů z oblasti osobnostní typologie, práce se stresem a emocemi, fungování mozku ve stresových situacích. Důvody existence a možnosti rozpoznání různých osobnostních typů a jejich specifika. Použité techniky a aktivity: Prezentace, diskuse, výměna zkušeností, praktické příklady, řešení aktuálních problémů členů výukové skupiny, ukázková vyhodnocení a skupinová práce.

Osnova akce

  • vysvětlení základních pojmů; důvody odlišného chování u různých typů osobností 30 minut
  • typy stresu a jeho vznik, fungování mozku a jeho reakce na stres 30 minut
  • emoce a jejich vytváření a zvládání, vliv na výkonnost, komunikaci 30 minut
  • Přestávka 30 minut
  • základní typy osobností, možnosti a výhody jejich rozpoznání 30 minut
  • vznik stresu a reakce na stres dle osobnostního typu 30 minut
  • nalezení individuálního osobnostního typu - ukázkové vyhodnocení a skupinová práce 45 minut
  • Přestávka 30 minut
  • interakce mezi různými osobnostními typy, rizika a výhody; práce ve skupinkách, řešení praktických problémů 2x45 minut
  • Přestávka 30 minut
  • priority v osobní motivaci dle probrané typologie, možnosti individuálního osobního rozvoje při využití mentoringu, koučinku či dodatečného vzdělávání 30 minut
  • srovnání různých metodik zabývajících se osobnostní typologií a možnosti jejich využití 30 minut

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 18.04.2024, 08:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 619 Work-life balance jako nástroj k dosažení životní spokojenosti aneb jak se stát pánem svého času - webinář

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, psychologové
Kurz akreditován MŠMT pod č.
15063/2022-4-472
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vysvětlení pojmů a nástrojů z oblasti řízení času jako prostředku pro dosažení životní spokojenosti, vyrovnaného pracovního i osobního života a možností následování osobní životní vize a mise. Použité techniky a aktivity: Prezentace, diskuse, výměna zkušeností, praktické příklady, řešení aktuálních problémů členů výukové skupiny, ukázková vyhodnocení a skupinová práce.

  • vysvětlení základních pojmů z oblasti řízení času; výhody vyrovnaného pracovního i osobního života a možností jejich sladění 30 minut
  • fungování mozku a jeho reakce na stres 30 minut
  • emoce a jejich vliv na výkonnost, komunikaci a pocit životní spokojenosti 30 minut
  • Přestávka 30 minut
  • nastavení priorit, rozlišování mezi pracovními a osobními cíli. Uplatnění tohoto rozlišení v prostředí organizace i rodiny. 30 minut
  • matice času a její praktické použití v pracovním i osobním životě 30 minut
  • Přestávka 15  minut
  • work-life balance prevence před vyhořením; práce ve skupinkách, řešení praktických problémů 2x45 minut
  • Přestávka 30 minut
  • řešení konfliktních situací vznikajících vlivem nefunkčního řízení času, přetížení, stresu, nevyrovnaného osobního a pracovního života 45 minut
  • Přestávka 15 minut
  • životní vize, mise a její následování 30 minut
  • nastavení funkčních principů work-life balance a řízení času prostřednictvím mentoringu, koučinku a dalších nástrojů osobního rozvoje 45 minut

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 02.05.2024, 08:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 253 Well - being: Work life balance. Realita a ne chiméra - webinář

Lektor/ka kurzu
Mgr. Helena Macková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, učitel - metodik prevence, psychologové
Kurz akreditován MŠMT pod č.
BEZ AKREDITACE MŠMT
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Práce v pedagogické oblasti (a interakci s druhými) je náročná. Hledáme cestu, jak být v pohodě. Jak zvládnout dobře svou práci a svůj soukromý život. Někdy se v tom topíme a je toho na nás příliš. Na tomto workshopu bude každý hledat svou cestu ven, svůj recept na to, jak  dobře zvládat zátěž při práci s druhými, být produktivní v práci, mít ji pod kontrolou a rád. Zároveň jak si užívat svůj život. Pojďme hledat cesty k životu, jaký chceme žít.

Blok 1   Slasti a strasti v práci i doma – diagnostika sama sebe z pohledu zaměstnance v pedagogických službách a práci s druhými (2 hod)

-  Co bere čas a energii v práci s lidmi a ve službách?

-  Jak si poskládat své osobně-pracovní priority, osobní a firemní?

 - Pozitivní inteligence a jak ji využít ve svůj prospěch v práci s lidmi a ve službách          

Blok 2   Time management a produktivita (2hod)

  • Chronotyp  a práce podle něj
  • Priority – jak je určit a jak s nimi pracovat
  • Prokorastinace?
  • Tipy na plánovaní svého času        

Blok 3   Konfliktní situace zejména v práci s lidmi a v sociálních službách (2hod)

  • Jak ustát kritické a konfliktní situace emočně a komunikačně
  • Tipy a nácvik na podávání konstruktivní kritiky a ZV
  • Umění přijmout sebevědomě a na úrovni kritiku z druhé strany              

 Blok 4 Sebepoznání a jak to využít ve svůj prospěch a prospěch druhých, při práci s lidmi a v sociálních službách (2hod)

               

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 09.05.2024, 08:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

descartes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace