Kurzy

PP 691 Vztahy, konflikty a spolupráce

Lektor/ka kurzu
Ing. Tomáš Rygl
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Workshop je zaměřen na pochopení významu týmové práce, na trénink a rozvoj základních komunikačních dovedností. Důležité je uvědomění a pochopení vlastního komunikačního stylu a způsobu komunikace ostatních. Cílem je budování hlubších vztahů.

  • Icebreaking
  • Budování týmů a spolupráce ve skupině
  • Osobnostní typologie DISC
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Aktivně konstruktivní reakce
  • Asertivita
  • Konflikty a jejich řešení s lehkostí

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 692 Zvyšování odolnosti a práce se stresem (mindfulness)

Lektor/ka kurzu
Ing. Tomáš Rygl
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Účastník zážitkově orientovaného workshopu se naučí základům mindfulness, které může začít aplikovat v každodenním životě. Techniky mindfulness jsou vhodné pro zvyšování odolnosti vůči stresu, zvyšování pozornosti a koncentrace. Pracovníci tak budou více uvědomělí a budou lépe umět pracovat s napětím.

Osnova akce

  • Icebreak
  • Tréning se smysly
  • Práce s dechem a pozorností
  • Všímavý oběd, všímavá procházka
  • Bodyscan a práce s tělem
  • Psychohygiena

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 693 Well - being SEBEVĚDOMÍ. Jak nestát v cestě sám sobě

Lektor/ka kurzu
Mgr. Helena Macková
Cílová skupina
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to vlastně překážky?

Při pečlivém prozkoumání situace zjistíme, že největší brzdou k dosažení našich životních cílů, jsme to my sami. Naše strachy a obavy. Kde se tyto strachy a obavy vzaly a jak s nimi zatočit je jedním z témat tohoto semináře. Dalším cílem semináře je naučit se pracovat sám se sebou, se svými osobními hodnotami tak, aby naše kreativní síla byla využita co nejvíce. Objevte své vnitřní dítě a hýčkejte si jej. Přijměte svou  jedinečnost a sílu. Rozhodně ji máte. Vím to :-)

  1. Kdo jsem já. Poznejme sami sebe
  • Moje identita a podstata bytí
  • Vztah sám k sobě
  • Osobní hodnoty
  • Vize a cíle
  • Co nejsem
  • Sny
  • Co vidím já a co druhý
  1. Sebevědomí  
  • Definice
  • Cvičení
  • Nízké sebevědomí
  1. Práce na sobě 
    • Poznej sám sebe
    • Poznej své překážky
    • Poznej své strachy a obavy
  2. Umění přijmout sami sebe
  3. Plán na zvýšení svého sebevědomí
  4. Tipy na zvýšení sebevědomí 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 694 PREVENCE ŠIKANY, KYBERŠIKANY

Lektor/ka kurzu
Mgr. Kamil Novák
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Šikana a kyberšikana jsou bohužel součástí každé školy, cílem semináře je seznámit účastníky s těmito nežádoucími sociálně patologickými jevy, kromě toho ale také nabízí možnosti řešení, zejména v oblasti preventivního působení. Co se týká kyberšikany, tak tak je vzhledem k online výuce velmi častým problémem ve školách.

  1. úvod, seznámení se základními pojmy – šikana, kyberšikana, jaké jsou možnosti řešení, případové studie
  2. Praktická ukázka, jak pracovat s třídním kolektivem v oblasti prevence na šikanu
  3. Reflexivní část praktických ukázek, lektor poukazuje na úskalí této metody, zároveň uvádí další možnosti a alternativy jaké vést tuto hodinu, kromě toho se zaměřuje i na řešení možných nestandardních situací, se kterými se mohou pedagogové setkat
  4. Metodika, jak čelit šikaně a kyberšikaně, jak nastavit procesy a pravidla, které snižují výskyt těchto jevů na škole
  5. Praktická ukázka, jak pracovat s třídním kolektivem v oblasti kyberšikany
  6. Evaluační část se zaměřením na možnosti práce s třídním kolektivem, celou školou, pedagogickým sborem, uvedení dalších možných technik, které mohou účastníci využívat, dále je zde prostor pro debatu, zodpovídaní otázek, součástí této hodiny je také evaluace, využívá se také metoda kruhu.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 695 OSOBNOSTNÍ ROZVOJ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL

Lektor/ka kurzu
Mgr. Kamil Novák
Cílová skupina
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Obsahem tohoto semináře je seznámení účastníků s tím, jak lze zakomponovat osobnostní rozvoj žáků do prostředí základních a středních škol, součástí jsou také praktické ukázky těchto možnosti, důraz především klademe na přirozenost procesu osobnostního růstů žáků a studentů základních a středních škol.

  • 1.) úvod, seznámení s pojmem osobnostní rozvoj, možnostmi, jak zařadit osobnostní rozvoj do školního vzdělávacího programu
  • 2.) struktura a komponenty osobnostního rozvoje žáků a studentů středních škol z hlediska potřeb společnosti i z hlediska potřeb jedince
  • 3.)  praktická ukázka práce s třídním kolektivem se zaměřením na osobností rozvoj – schopnost sebereflexe
  • 4.)  evaluační hodina a uvedení dalších možných technik, které mohou účastníci využívat, dále je zde prostor pro debatu, zodpovídaní otázek, součástí této hodiny je také evaluace

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 696 Emoční, sociální a praktická inteligence a její rozvoj

Cílová skupina
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Emoční inteligence hraje klíčovou roli v dosažení životního úspěchu. Intelekt není jen IQ, seznamujeme se s teorií vícečetné inteligence ve školní praxi.  Cesta k úspěchu vede skrze rozvoj inteligence sociální, praktické, které jsou samostatnými moduly inteligence emoční.  Emoční inteligence má význam v prevenci rizikového chování, učí dobrým vztahům, které mají klíčový význam v životě člověka. Usnadňuje také fungování a zlepšuj klima třídního kolektivu. Odborníci uvádí pět základních bodů k dosažení trvalého úspěchu. Které to jsou? Jakou formou k nim vést žáky? Co mají tyto body společného? 

 Program je doplněn praktickými návody a kazuistikami a zkušenostmi z praxe lektorky. Forma prožitkové pedagogiky. 

  • Emoční inteligence – teoretický úvod, teorie vícečetné inteligence podle Gardnera

1hod. Jak tento model využívám / mohu využít v praxi pedagoga.

  • Rozvíjíme emoční, sociální a praktickou inteligenci – metody z praxe (včetně, empatie, asertivity , prosociálnosti)  1 hod.

S ohledem na formu webináře se zaměříme na formu identifikace emocí, písemná forma, krátké shrnutí a vyjádření on-line, projev empatické reakce ke sdělení kolegů nebo lektorky podle potřeby. Jak můžeme rozvíjet empatii u žáků? Projevuje se i v on-line komunikaci? V čem je rozdíl při komunikaci tváří tvář? ( sdělení 1 větou, slovem)

  • Přestávka 30 minut – po krátké přestávce shrnutí projevů praktické inteligence, které jsme mohli vnímat / nevnímat v rámci své činnosti o přestávce  - Co vnímáme u žáků? Jak to rozvíjíme?
  • Pět kroků k trvalému úspěchu – výstup do praxe 1 hod – představení modelu a  implementace do reálné situace ( propojení s prosociálním chováním) – tedy forma postojů, vzájemné podpory – co  vidím/ nevidím v prostředí třídy – vstup do závěrečné hodiny
  • Jak řešit problémy – hledání cest v konkrétním školním kolektivu 1 Hod.  Shrnutí otázek, nápadů, které mi seminář přinesl, otevřel.
  • Škola může volit formu pokračování . spirálovité prohloubení.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 697 Prevence rizikového chování v oblasti sexuality – integrace zdravé sexuality do vztahů

Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Oblastí rizikového chování je také rizikové chování v oblasti sexuality .  Syndrom rizikového chování dospívajících zahrnuje tři základní faktory, které se vzájemně podmiňují a prolínají. Tam, kde se setkáváme s jednou z forem rizikového chování, vnímáme možnost výskytu souvisejících problémů z jiné oblasti. Problematika SRCHD zahrnuje oblast závislostí, nepřizpůsobivého chování, agresivity, násilí, agresivity zaměřené na sebe (tedy poruchy příjmu potravy, chování sebepoškozující) a rizikové chování v oblasti sexuality .

Seminář nabízí různorodé metody práce s žáky ověřené v praxi lektorky a podává základní informace k jednotlivým tématům. Téma doplňuje z pohledu bio-psycho-sociálního . Zaměřuje se na faktory vnitřní i vnější, které napomáhají/ eliminují rizikové chování žáků a studentů.

Téma je doplněno kazuistikami z praxe pedagogické.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 698 Nepřátelství, agrese a šikana: prevence, diagnostika a řešení rizikového chování

Lektor/ka kurzu
Mgr. Petr Halama
Cílová skupina
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Jedna z nejdůležitějších rolí pedagogického pracovníka působící na děti a mládež by měla být prevence, tzn. předcházet jakýmkoliv projevům rizikového chování u svých žáků. Z hlediska školního prostředí se jedná o prevenci takových sociálně patologických jevů, které se převážně projevují ve školním prostředí (ve třídě, škole, školních akcích s ostatními spolužáky). Ty se aktuálně nazývají projevy rizikového chování a každý si zaslouží detailní zpracování. V rámci tohoto semináře se zaměříme na asi nejčastěji se vyskytující rizikový jev – projevy agrese, netolerance k odlišnostem a šikanu.

Tento seminář nabídne zaměření se na tyto jevy v modelu prevence – diagnostika – funkční možnosti řešení projevů rizikového chování u žáků a studentů.

Probereme si také konkrétní kazuistiky z praxe, při kterých se reálný výskyt nepřátelského chování, agrese a šikany řešil.

Lektor jakožto školní psycholog a preventista se bude snažit předat vědomosti a zkušenosti získaná teoretickým studiem psychologie a praktickými zkušenostmi nabytými ve sféře školního prostředí a pedagogicko-psychologického kontextu. 

Po celou dobu programu bude vymezen čas a prostor pro vlastní dotazy a připomínky samotných účastníků.

  • Vysvětlení vzniku, podmínek a obecných projevů rizikového chování (spouštěcí faktory jako je rodinné či sociální prostředí žáka, odlišnost žáků, nový žák v kolektivu, více agresivních jedinců ve třídě, nedostatečná role pedagoga ve třídě aj.) 1 hod
  • Prevence výskytu agrese, netolerance a šikany (konkrétní možnosti předcházení projevů rizikového chování ve třídě: třídní pravidla, adaptační kurzy, třídnické hodiny, komunitní kruhy, spolupráce s rodiči aj.) 1 hod
  • Diagnostika projevů agrese, netolerance a šikany (lepší orientace v přímých i nepřímých signálech rizikového chování u žáků, možnosti použití metod mapování třídního klimatu resp. sociometrie). 2 hod
  • Možnosti řešení projevů agrese, netolerance a šikany (konkrétní aktivity a techniky na odstranění projevů rizikového chování ve třídě, např. pojmenování konkrétního problému ve třídě, řízená bezpečná konfrontace mezi žáky, kouzelná hůlka, čaroděj aj.) 2 hod
  • Probrání konkrétních kazuistických případů řešení nepřátelství, agrese, netolerance a šikany.  1,5 hod
  • Shrnutí, dotazy, zpětná vazba. 0,5 hod

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 699 Kyberprostor – dobrý sluha, zlý pán?

Lektor/ka kurzu
Mgr. Petr Halama
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seznamte se s nástrahami internetu, co dělat v případě úniku fotografií, na co si dát pozor v kyberprostoru, jak ovlivňují aplikace jako je TikTok světové dění, dezinformace a jak se jim bránit

Případová studie: student za vámi přijde, že se za něj někdo vydává na Facebooku. Co uděláte? – brainstorming, prezentace, rešerše, kritické hodnocení informací, diskuse, týmová práce

Válečný konflikt – ochrana lidských práv z pohledu mezinárodního práva (Osnova: Co je konflikt? Právní rámce, případové studie, týmová práce..) – cíl: seznámit studenty s mezinár.právem,

Facebook, Google a právo – mohu na internetu zmizet? – právní rámce: právo být zapomenut, GDPR, právo na ochranu projevů osobní povahy. Cíle: zvýšit povědomí o právním rámci kyberprostoru, jak se chránit

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 700 Techniky komunikace pro každý den

Lektor/ka kurzu
Mgr. Martina Havlíková
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Interaktivní přednáška se zapojením všech účastníků, teoretické zásady s navazujícím nácvikem. Výklad podpořený prezentací v MS Power Point, individuální práce, sebezkušenostní techniky, práce ve skupinách, hraní rolí, zpětná vazba, reflexe provedených aktivit, diskuze, příklady z praxe, opakovaná cvičení,  rady a doporučení ke zlepšení

  • Základní pravidla komunikace
  • 4 roviny komunikace
  • Verbální a neverbální komunikace v každodenní praxi
  • Slušnost a pozitivní přístup
  • Pravidla vedení  rozhovoru s klientem v kontextu školy, praktické tipy pro navázání kontaktu a udržení vztahu, dovednost naslouchání
  • Chyby při jednání s komunikačním partnerem
  • Jak využít metody komunikace - principy transakční analýzy; stavy já v komunikaci, komunikační strategie a komunikační hry
  • Komunikační techniky pro každý den a jejich nácvik

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 701 Sebehodnota, sebeuznání, sebevědomí a jejich role v osobním a pracovním životě

Lektor/ka kurzu
Mgr. Martina Havlíková
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Interaktivní přednáška se zapojením všech účastníků, teoretické zásady s navazujícím nácvikem. Výklad podpořený prezentací v MS Power Point, individuální práce, sebezkušenostní techniky, práce ve skupinách, hraní rolí, zpětná vazba, testy, výtvarné techniky, reflexe provedených aktivit, diskuze, příklady z praxe, opakovaná cvičení,  rady a doporučení ke zlepšení

  • Sebepoznání – kdo vlastně jsem
  • Zdroje mého sebevědomí
  • Moje obavy, strachy
  • Seberozvoj a motivace
  • Sebepřijetí
  • Jak posouvat vlastní sebevědomí, plán, cesta, postup
  • Sebeuznání a vlastní hodnotový systém
  • Naše společnost, hodnoty společenské versus vlastní
  • Jak se vidím já a jak mě vidí druzí

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 702 Prokrastinace – jak zatočit s odkládáním

Lektor/ka kurzu
Mgr. Martina Havlíková
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

  • Co je to prokrastinace a proč se jí snažíme předcházet
  • Rizikové faktory a příčiny  vzniku prokrastinace
  • Sebedisciplína: jak si poručit a dokázat poslouchat sám sebe
  • Tvorba návyku
  • Jak překonat zlozvyky a nevrátit se k nim
  • Jak získat a udržet vnitřní motivaci a elán
  • Nastavení postupných kroků a splnitelných cílů
  • Prevence prokrastinace-nástroje a techniky boje s prokrastinací

Kurz je veden formou ínteraktivní přednášky se zapojením všech účastníků, teoretické zásady s navazujícím nácvikem/ sebezkušenostní techniky, práce ve skupinách,  testy, výtvarné techniky, zpětná vazba, reflexe provedených aktivit, diskuze, příklady z praxe, cvičení,  rady a doporučení ke zlepšení/.

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 703 Osobní pohoda - jak si zlepšit náladu a být duševně fit

Lektor/ka kurzu
Mgr. Martina Havlíková
Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

  • Sebepoznání a jeho vliv na naši spokojenost
  • Rizikové faktory a příčiny  nespokojenosti
  • Sebedisciplína a vnitřní motivace
  • Růstový mindset mysli  a jak jej nastavit
  • Jak překonat zlozvyky a budování návyků
  • Jak získat a udržet vnitřní motivaci a elán
  • Základy psychohygieny pro běžný život

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 704 Stres a jeho zvládání

Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Představení stresu a jeho působení na jednotlivé složky osobnosti. Seznámení s technikami, jak se se stresem vyrovnávat a které je možné využít při edukaci žáků v této oblasti, ale i seberozvoje.

  • Teorie stresu (eustres, distres, stresory, psychosomatika) - 60 min

vysvětlení stresové reakce a objasnění jednotlivých fází

poplachová reakce (útok, útěk, strnutí), působení na tělo směrem zrychlení a útlumu

fáze adaptace a vyčerpání, propojení s místem diateze a mapováním tohoto místa ve svém běžném životě

psychosomatika vyplývající z diateze, osobnostní profil vedoucí k zvýšenému působení stresu – chování typu A, B, C, D a jeho diagnostika

Interpretace stresu – flow, zóna rozvoje, moje stresory – mapování a seznámení s měřením dle škály Holmes a Rahe

  • Tvorba copingových strategií - 30 min
  • Vysvětlení oblastí copingových strategií, vyhodnocení vlastních strategií a vlivu stresu ve smyslu životních událostí, resp. burn-outu v profesi
  • Mapování malcopingových strategií ve vlastním životě

 

  • Práce s myšlením, emocemi a chováním, které jsou stresem ovlivněny – 60 min
  • Multikauzální model stresu a nácvik jednotlivých technik jeho zvládání:
  • --práce s tělem (dechová cvičení, relaxace, focusing, autogenní trénink, terapie smíchem, mindfulness)
  • --práce s myšlením (restrukturace myšlenek, nocebo efekt, vliv sociální role, time management, asertivita)
  • --práce s emocemi (teorie emocí, technika semaforu, přijmutí, desenzibilizace)
  •  
  • Tvorba krizového plánu a plánu pomoci ve svém životě či profesi – 30 min

siťování pomoci ve svém okolí, ujasnění zdrojů podpory, doporučené mobilní aplikace, ale také odborné organizace, telefonní linky pomoci

tvorba krizového plánu individualizovaná na jednotlivce, diskuze nad tématem, rozbor osobních kazuistik

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 705 Time management a matice času

Cílová skupina
Předmět
Osobnostní rozvoj
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vysvětlení pojmů a nástrojů z oblasti řízení času jako prostředku seberealizace a dosažení dlouhodobé životní spokojenosti, nalezení harmonie mezi vnitřním naplněním, pracovním životem a partnerskými vztahy. Možnost a způsoby následování osobní mise díky funkčnímu time managementu. Použité techniky a aktivity: Prezentace, diskuse, výměna zkušeností, praktické příklady, řešení aktuálních problémů členů výukové skupiny, ukázková vyhodnocení a skupinová práce.

  • vysvětlení základních pojmů z oblasti řízení času; výhody vyrovnaného pracovního i osobního života a možností jejich sladění
  • role a hodnota času v životě, výkonnost, časový snímek dne 
  • plánování času, modely a vývoj nástrojů pro řízení času, rozvrh dne, týdne (praktická ukázka a samostatná práce s vyhodnocením)
  • nastavení priorit, rozlišování mezi pracovními a osobními cíli. Uplatnění tohoto rozlišení v prostředí organizace i rodiny. 
  • matice času a její praktické použití v pracovním i osobním životě (dle D.D. Eisenhowera - praktická ukázka a samostatná práce s vyhodnocením)
  • asertivita, principy a možnosti využití pro efektivní osobní time management 
  • řešení konfliktních situací vznikajících vlivem nefunkčního řízení času, přetížení, stresu, nevyrovnaného osobního a pracovního života 
  • osobní mise a její následování, jak to stihnout? 
  • nastavení funkčních principů při řízení času, podpora prostřednictvím mentoringu, koučinku a dalších nástrojů osobního rozvoje

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

PP 706 Práce s třídním kolektivem - budování vztahů ve třídě, komunikace studentů s pedagogy a pedagogů se studenty

Cílová skupina
Předmět
Pedagogika a psychologie
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tento kurz je zaměřen na rozvoj sociálních a komunikačních dovedností studentů s cílem vytvořit pozitivní atmosféru ve třídě a efektivně komunikovat s pedagogy. Účastníci se naučí, jak budovat vzájemnou důvěru, řešit konflikty a vyjadřovat své názory asertivním způsobem. Kurz se zaměří na praktická cvičení, diskuse a modelové situace, které pomohou studentům lépe porozumět dynamice vztahů ve škole a posílit jejich sebevědomí v komunikaci.

Hlavní témata kurzu:

  • Budování pozitivního klimatu ve třídě
  • Efektivní komunikace a aktivní naslouchání
  • Řešení konfliktů a prevence nedorozumění
  • Asertivita vs. pasivita a agresivita
  • Spolupráce s pedagogy a vyjadřování potřeb

Kurz je určen pro studenty, kteří chtějí zlepšit své vztahy ve třídním kolektivu a získat užitečné nástroje pro komunikaci ve školním prostředí.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Na poptávku podle objednávky

místo konání bude upřesněno na pozvánce

18 000 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

descartes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace