doc. PaedDr. Petr Eisenmann, CSc.

doc. PaedDr. Petr Eisenmann, CSc.

docent katedry matematiky PřF UJEP

obor didaktika matematiky

organizátor  a lektor pracovních dílen a seminářů pro učitele matematiky v ústeckém regionu (od r. 1992)

relevantní publikace:

Doulík, P., Eisenmann, P., Přibyl, J., & Škoda, J. (2016). Unconventional Ways of Solving Problems in Mathematics Classes. The New Educational Review, 43(1), 53–67.

Eisenmann, P., Novotná, J., Přibyl, J., & Břehovský, J. (2015). The development of a culture of problem solving with secondary students through heuristic strategies. Mathematics Education Research Journal, 27(4), 535–562.

Eisenmann, P., & Břehovský, J. (2013). Vypuštění podmínky – užitečná heuristická strategie. Matematika, fyzika, informatika, 22(3), 183–191.

Novotná, J., Eisenmann, P., Přibyl, J., Ondrušová, J., & Břehovský, J. (2014). Problem Solving in School Mathematics Based on Heuristic Strategies. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, 7(1), 1–6.

Novotná, J., Eisenmann, P., & Přibyl, J. (2015). Impact of heuristic strategies on pupils’ attitudes to problem solving. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science 8(1), 15–23.

Břehovský, J., Eisenmann, P., Ondrušová, J., Přibyl, J., & Novotná, J. (2013). Heuristic strategies in problem solving of 11-12-year-old pupils. In J. Novotná & H. Moraová (Eds.), Proceedings of Symposium on Elementary Maths Teaching SEMT ´13 (pp. 75–82). Praha: UK.

Eisenmann, P., Novotná, J., & Přibyl, J. (2014). „Culture of Solving Problems” – one approach to assessing pupils’ culture of mathematics problem solving. In D. Szarkova, D. Richtáriková & V. Zahonová (Eds.), Proceedings of 13th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2014 (pp. 115–122). Bratislava: Slovak University of Technology in Bratislava.

Eisenmann, P., Novotná, J., & Přibyl, J. (2015). The heuristic strategy Introduction of an auxiliary element. D. Szarková, D. Richtáriková & Ľ. Balko (Eds.), Proceedings of 14th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2015 (pp. 232–245). Bratislava: Slovak University of Technology in Bratislava.

Novotná, J., Eisenmann, P., & Přibyl, J. (2014). Impact of heuristic strategies on pupils´ attitudes to problem solving. In M. Houška, I. Krejčí & M. Flégl (Eds.), Proceedings of Efficiency and Responsibility in Education 2014 (pp. 514–520). Praha: Czech University of Life Sciences Prague.

Novotná, J., Eisenmann, P., & Přibyl, J. (2015). Are Heuristic Strategies a Domain Only for Gifted Pupils?. In: I. Krejčí, M. Flégl & M. Houška (Eds.), Proceedings of the 12th International Conference ERIE 2015 (pp. 406–413). Praha: CULS Prague.

Novotná, J., Eisenmann, P., Přibyl, J., Ondrušová, J., & Břehovský, J. (2013). Heuristic strategies in problem solving in school mathematics. In R. Kvasnička (Ed.), 10th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (pp. 461–468). Praha: Czech University of Life Sciences.

Břehovský, J., Eisenmann, P., Novotná, J., & Přibyl, J. (2015). Solving problems using experimental strategies. In J. Novotná & H. Moraová (Eds.), Developing mathematical language and reasoning: International Symposium Elementary Maths Teaching 2015, Proceedings (72–81). Praha: Univerzita Karlova.

Novotná, J., Eisenmann, P., & Přibyl, J. (2015). Assigning Problems Online and its Impact on Pupils' Choice of Solving Strategy. In A. Jefferies & M. Cubric (Eds.), Proceedings of the 14th Euripean Conference on e-learning (ECEL 2015) (pp. 441–450). Hatfield, England: Univ Hertfordshire.

Novotná, J., Eisenmann, P., & Přibyl, J. (2015). Analogy – a friend or fiend when solving math problems? In D. Tan (Ed.), Engineering Technology, Engineering Education and Engineering Management: Proceedings of the International Conference on Engineering Technologies, Engineering Education and Engineering Management (ETEEEM 2014), Hong Kong, 15-16 November 2014 (pp. 103–108). CRC Press.

Eisenmann P., Kopka, J., Ondrušová, J., & Přibyl J. (2012). The Strategy of Reformulation of a Problem. In M. Billich (Ed.), Mathematica IV: Scientific Issues (pp. 31–36). Ružomberok: Katolická univerzita v Ružomberku.

 

Zpět

descartes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace