ČJ 249 Tvůrčí psaní jako nástroj motivace a sebereflexe

Předmět
Český jazyk
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Akreditace
27664/2017-2- 1065

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Dnešní učitel se neobejde bez osobního rozvoje, který by ale měl být realisticky zarámovaný jeho skutečně prožívanou situací. Tvůrčí psaní nabízí určité ověřené postupy, jak pracovat s vnímáním, cítěním a myšlením v literárním nebo motivačním kontextu, všechny metody lze samozřejmě aplikovat například v literární výchově nebo je integrovat do širších rámců projektové práce. Individuální přínos přesto považuji za klíčový, o učitele dnes po této stránce prakticky nikdo nedbá!


Obsah akce

Seminář má vždy svou praktickou a reflexivní část, během nichž se střídá vlastní činnost s analýzou prováděných kroků, záleží na zvoleném tématu. Vedle konkrétních nástrojů praxe tvůrčího psaní jde rovněž o rozvoj kreativity a v případě učitelské veřejnosti také o tipy na práci s vlastním duševním potenciálem, řekněme s psychohygienou a sebekoučováním. Pro jednotlivé tematické semináře připravuji obvykle handouty s konkretizovanými hlavními tezemi a doporučenou literaturou…

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace