W - IT 3 Matematika a fyzika hrou

Předmět
Informatika
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Akreditace
Bez akreditace

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Účastníci budou schopni na základě získaného přehledu zapracovat tvorbu počítačových her do výuky kapitol matematiky a fyziky. Získají základní schopnost práce ve vývojovém prostředí Game Maker™ a seznámí se s postupem tvorby počítačových her.


Obsah akce

Jak učit matematiku a fyziku formou hry a ještě zapojit počítače? Tvorbou počítačových her. Ve virtuálním světě hry platí matematické a fyzikální zákony jako v reálném světě. Pojďme si takový jednoduchý herní svět vytvořit a ukázat si uplatnění matematiky a fyziky v praxi. Konkrétně se podíváme na uplatnění výrazové logiky, analytické geometrie a klasické mechaniky.

  • počítačové hry jako nejrychleji rostoucí trh
  • uplatnění matematiky a fyziky v počítačových hrách – praktické příklady z analytické geometrie a klasické mechaniky
  • Seznámení s vývojovým prostředím Game maker 8
  • tvorba první hry
  • prerekvizity žáků a možná úskalí

Pro účastníky

Co si mají účastníci donést s sebou

PC s nainstalovaným softwarem ZOOM. Mikrofon pro případné dotazy. Není ale podmínkou, lze použít i chatové okno. PC s OS Windows pro běh Game Maker™ 8

Vzkaz účastníkům

K účasti na webináři je potřeba mít nainstalovaný ZOOM. Pozvánka do konference Vám přijde na email zadaný v přihlášce na webinář.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace