W - IT 3 Matematika a fyzika hrou
DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Obsah akce
Jak učit matematiku a fyziku formou hry a ještě zapojit počítače? Tvorbou počítačových her. Ve virtuálním světě hry platí matematické a fyzikální zákony jako v reálném světě. Pojďme si takový jednoduchý herní svět vytvořit a ukázat si uplatnění matematiky a fyziky v praxi. Konkrétně se podíváme na uplatnění výrazové logiky, analytické geometrie a klasické mechaniky.
- počítačové hry jako nejrychleji rostoucí trh
- uplatnění matematiky a fyziky v počítačových hrách – praktické příklady z analytické geometrie a klasické mechaniky
- Seznámení s vývojovým prostředím Game maker 8
- tvorba první hry
- prerekvizity žáků a možná úskalí
Vzdělávací cíl
Účastníci budou schopni na základě získaného přehledu zapracovat tvorbu počítačových her do výuky kapitol matematiky a fyziky. Získají základní schopnost práce ve vývojovém prostředí Game Maker™ a seznámí se s postupem tvorby počítačových her.
Pro účastníky
Co si mají účastníci donést s sebou
PC s nainstalovaným softwarem ZOOM. Mikrofon pro případné dotazy. Není ale podmínkou, lze použít i chatové okno. PC s OS Windows pro běh Game Maker™ 8
Vzkaz účastníkům
K účasti na webináři je potřeba mít nainstalovaný ZOOM. Pozvánka do konference Vám přijde na email zadaný v přihlášce na webinář.