PP 475 Prokrastinace – jak zatočit s odkládáním

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, výchovní poradci, speciální pedagogové, asistenti pedagoga
Akreditace
40993/2019-4-38

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Vzdělávací program  se zaměřuje  na fenomén  chorobného odkládání a nabízí řadu pomůcek a triků ke zvládnutí naší nechuti a cestu jak  probořit bludný kruh odkládání. Odpovídá na otázky Jak prožít den naplno bez pocitů viny? Jak pracovat efektivněji a bez stavů vyčerpání? Program přináší efektivní postupy, jak s odkládáním bojovat, posílí sebevědomí účastníků a podpoří zdravé návyky při práci s časem a nechutí k plnění neoblíbených úkolů. Program je veden interaktivní formou, která účastníkům nabízí spojení teorie s nácvikem, plněním úkolů a cvičení, na kterých si natrénují nové strategie v boji s odkládáním.


Charakteristika

  • Co je to prokrastinace a proč se jí snažíme předcházet
  • Rizikové faktory a příčiny  vzniku prokrastinace
  • Sebedisciplína: jak si poručit a dokázat poslouchat sám sebe
  • Tvorba návyku
  • Jak překonat zlozvyky a nevrátit se k nim
  • Jak získat a udržet vnitřní motivaci a elán
  • Nastavení postupných kroků a splnitelných cílů
  • Prevence prokrastinace-nástroje a techniky boje s prokrastinací

Obsah akce

  • Co je to prokrastinace a proč se jí snažíme předcházet
  • Rizikové faktory a příčiny  vzniku prokrastinace
  • Sebedisciplína: jak si poručit a dokázat poslouchat sám sebe
  • Tvorba návyku
  • Jak překonat zlozvyky a nevrátit se k nim
  • Jak získat a udržet vnitřní motivaci a elán
  • Nastavení postupných kroků a splnitelných cílů
  • Prevence prokrastinace-nástroje a techniky boje s prokrastinací

Kurz je veden formou ínteraktivní přednášky se zapojením všech účastníků, teoretické zásady s navazujícím nácvikem/ sebezkušenostní techniky, práce ve skupinách,  testy, výtvarné techniky, zpětná vazba, reflexe provedených aktivit, diskuze, příklady z praxe, cvičení,  rady a doporučení ke zlepšení/.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace