DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Účastníci budou schopni na základě získaného přehledu zapracovat tvorbu počítačových her do výuky kapitol matematiky a fyziky formou projektového vzdělávání. Získají základní schopnost práce ve vývojovém prostředí Game Maker™ a seznámí se s postupem tvorby počítačových her.
Inspirace pro pojetí matematiky a fyziky atraktivní formou počítačových her, zaměřenou na projektové vzdělávání.
Po roce domácího vzdělávání je třeba namotivovat žáky i k tradičně méně oblíbeným a společensky démonizovaným předmětům, matematice a fyzice. Tento kurz chce uvést nápady pro projektovou výuku za pomoci tvorby počítačových her. Tvorba počítačových her je jednodušší než by se mohlo zdát a zvládne ji i žák prvního stupně. Ve virtuálním světě hry platí matematické a fyzikální zákony jako v reálném světě. Tvorbou her si žáci osvojí látku rychleji, než tradičním počítáním slovních úloh. Pojďme si takový jednoduchý herní svět vytvořit a ukázat si uplatnění matematiky a fyziky v praxi. Konkrétně se podíváme na uplatnění výrazové logiky, analytické geometrie a klasické mechaniky.
-uvedení do společensko-ekonomiských souvislostí, pracovní uplatnění v oboru počítačových her, ekonomická významnost oboru
-korelace zájmu o počítačové hry a zájmu o STEM obory u studentů a žáků
PC se softwarem pro účast na webináři, mikrofon pro případné dotazy (alternativně lze použít chat). Základy práce s PC. PC s OS Windows pro běh softwaru Game Maker 8.