AJ 299 Task based learning in the classroom

Předmět
Anglický jazyk
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, učitelé ZUŠ a SUŠ, asistenti pedagoga
Lektor(-ka)
Akreditace
343/2021-4-32

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Učitelé cizího jazyka (angličtiny) získají hlubší povědomí o možnostech využití tzv. úkolově orientovaného přístupu ve výuce.  Účastníci získají lepší porozumění i praktické nástroje, které jim pomohou nezaměřovat se pouze na jazyk, ale v rámci výuky více rozvíjet měkké dovednosti jako efektivní komunikaci, spolupráci a týmovou činnost. Dalším cílem je rozšíření jejich repertoáru zábavných aktivit, které mohou ihned prakticky využít se svými žáky a oživit tak své lekce.


Obsah akce

Tento workshop se zaměří na tvorbu a design výukových materiálů s použitím přístupu úkolově orientované výuky. Jazyk je zde vnímán jako prostředek ke splnění úkolu, nikoli jako samotný cíl.  Úkolově orientovaný přístup se ve výuce angličtiny již začíná stále více využívat, neboť s sebou přináší značné množství výhod. Je to nejen praktičtější a poutavější způsob výuky jazyka, ale také podporuje lepší komunikaci, spolupráci a týmovou spolupráci. Všechny tyto tzv. měkké dovednosti jsou klíčové pro budoucí kariérní uplatnění a rozvoj, přesto jsou často v kontextu tradičního vzdělávání zanedbávané.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace