WEB 98 Blender – Základy 3D grafiky a tisku - webinář
DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Obsah akce
Cílem semináře je seznáúčastníky se základy tvorby 3D grafiky a 3D tisku, a to jak v rovině teoretick, tak především praktick. V neposlední řadě samozřejmě nechybí ani představení možností, jak lze využít tyto znalosti nejen ve výčních technologií, ale takpři tvorbě učebních pomůcek, modelů apod.
- Teoretické základy 3D grafiky (možnosti využití, proces tvorby, topologie objektu …)
- Blender – open source aplikace pro tvorbu 3D grafiky
- Nastavení základních parametrů scény (kamera, světlo, primitivní objekty)
- Tvorba jednoduchých modelů pomocí základních modelovacích nástrojů
- Export modelu a jeho předtisková příprava
- Technologie 3D tisku (FDM a SLA) a použité materiály
- Tisk vlastního modelu
Vzdělávací cíl
Osvojení základních znalostí v oblasti tvorby 3D grafiky a 3D tisku.
Pro účastníky
Co si mají účastníci donést s sebou
PC se softwarem ZOOM pro účast na webináři, mikrofon pro případné dotazy (alternativně lze použít chat)