PP 544 Marketing v praxi - webinář

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci, učitel - metodik prevence, speciální pedagogové, psychologové
Akreditace
15063/2022-4-472

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Seznámit účastníky kurzu s marketingem využitelný pro každodenní praxi. Cílem akce bude schopnost absolventa sestavit jednoduchý marketingový plán pro jimi zvolený produkt/službu (kterým je i vzdělávání).


Obsah akce

V rámci kurzu absolvent získá základní znalosti z oblasti marketingu a naučí se je aplikovat na jednoduchém projektu do praxe. Bude využito videoprezentací, případových studií, pracovních listů a interaktivních cvičení.

  • Seznámení se základy marketingu a marketingové prostředí (2 hod)
  • Identifikace cílových skupin, segmentace, targeting positioning (2 hod)
  • Marketingový mix 4P/7P (2 hod)
  • Sociální marketing, guerilla marketing (2 hod)

Pro účastníky

Co si mají účastníci donést s sebou

PC se softwarem ZOOM pro účast na webináři, mikrofon pro případné dotazy (alternativně lze použít chat)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace