PP 560 Inovační metody – kreativita i následné realizace nápadů

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Akreditace
670/2022-4-27

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Cílem akce je seznámit účastníky s inovačním procesem a tím, že obsahuje jak složku kreativní, tak složku realizační. Účastníci budou po absolvování znát základní metody a nástroje, které se používají v jednotlivých fázích inovačního procesu. Zároveň si ty vybrané přímo vyzkouší na ukázkovém inovačním projektu.


Obsah akce

Zůstali jste někdy bez nápadu? Nebo jste jich naopak měli tolik, že jste žádný nedotáhli do konce? V rámci tohoto kurzu najdete odpověď na oba problémy. Projdeme celým inovačním procesem od porozumění budoucímu uživateli (zákazníkovi) a tvorby nápadů, přes výběr nápadů, až po jejich testování a rozvoj. To vše bude doprovázeno výběrem vhodných nástrojů a metod. Obsahem kurzu se bude volně prolínat metoda Design Thinking, která je standardem pro návrh nových výrobků a služeb. Zároveň si teoretické poznatky přímo vyzkoušíte na ukázkovém inovačním projektu.

  • Jak přemýšlet o inovacích, úskalí s nimi spojená (1 h)
  • Jak řídit inovační proces – různé přístupy (1 h)
  • Pochopení uživatele, zákazníka (1 h)
  • Tvorba nápadů – kreativita (2 h)
  • Výběr nápadů (1 h)
  • Rozvoj a testování nápadů (2 h)
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace