PP 595 Jak správně vést porady a využívat brainstorming

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 minut)

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Obsah akce

  • Vedení efektivních porad                                                                            4 h

            -  Typy porad

            -  Stanovení cíle, programu a způsobu řízení porady

            -  Účastníci porady

            -  Formulace základních pravidel pro vedení porady

           

             

                       

  • Brainstorming, Brainwriting                                                                       4 h                             
    •                -  Specifické typy porad

            -  Základní principy brainstormingu a brainwritingu

            -  Rozcvička na brainstorming

            -  Modelové vedení brainstormingu

            -  Následná činnost manažerů s výsledky brainstormingu


Vzdělávací cíl

Cílem kurzu je seznámit členy tréninkové skupiny s aplikací efektivní komunikace do vedení porad a brainstormingů v podmínkách školní praxe. Účastníci kurzu budou seznámeni se souborem tipů využitelných při realizaci jednotlivých typů porad. Kurz je celkově zaměřen na rozvoj sebepoznání, osobních kvalit, prohloubení řídících dovedností v návaznosti na efektivní využívání motivačních nástrojů, kompetencí pro vzdělávání bez předsudků a rozvoj profesionální sebereflexe pedagogů.