DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Cílem kurzu je naučit účastníky profesionálně a pozitivně komunikovat se svým okolím – s kolegy, žáky, rodiči, apod., zejména v náročných situacích, které život přináší. Kurz je zaměřený na rozvoj sebepoznání, osobních kvalit, prohloubení zejména komunikativních a kooperativních dovedností, kompetencí pro vzdělávání bez předsudků a rozvoj profesionální sebereflexe pedagogů.
- Základní typy obtížných situací
- Jak reagovat na urážky
- Základy vyjednávání
- Fáze vyjednávacího procesu
- Tipy a triky při vyjednávání
- Řešení patových situací při vyjednávání
- Seznámení s metodou BATNA
- Modelové situace
- Pravidla přesvědčivé argumentace
- Principy logické argumentace
- Řečnické triky
- Rozpoznání manipulace
- Asertivní techniky jako obrana proti manipulaci
- Modelové situace
- Námitka jako projev zájmu
- Techniky překonávání námitek
- Vedení a usměrňování diskuse, zvládání námitek v týmu
- Modelové situace