PP 625 Osobnostní typologie pro týmovou spolupráci a chování ve stresových podmínkách - webinář

Předmět
Pedagogika a psychologie
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Akreditace
BEZ AKREDITACE MŠMT

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.


Vzdělávací cíl

Účastníci by měli být díky získaným informacím, znalostem a dovednostem schopni rozpoznat svůj individuální osobnostní typ, jeho silné stránky a omezení. Naučí se pracovat se stresem a emocemi, využívat naplno svůj potenciál a zlepšit svou komunikaci a spolupráci s kolegy či nadřízenými.


Obsah akce

Vysvětlení základních pojmů z oblasti osobnostní typologie, práce se stresem a emocemi, fungování mozku ve stresových situacích. Důvody existence a možnosti rozpoznání různých osobnostních typů a jejich specifika. Použité techniky a aktivity: Prezentace, diskuse, výměna zkušeností, praktické příklady, řešení aktuálních problémů členů výukové skupiny, ukázková vyhodnocení a skupinová práce.

Osnova akce

  • vysvětlení základních pojmů; důvody odlišného chování u různých typů osobností 30 minut
  • typy stresu a jeho vznik, fungování mozku a jeho reakce na stres 30 minut
  • emoce a jejich vytváření a zvládání, vliv na výkonnost, komunikaci 30 minut
  • Přestávka 30 minut
  • základní typy osobností, možnosti a výhody jejich rozpoznání 30 minut
  • vznik stresu a reakce na stres dle osobnostního typu 30 minut
  • nalezení individuálního osobnostního typu - ukázkové vyhodnocení a skupinová práce 45 minut
  • Přestávka 30 minut
  • interakce mezi různými osobnostními typy, rizika a výhody; práce ve skupinkách, řešení praktických problémů 2x45 minut
  • Přestávka 30 minut
  • priority v osobní motivaci dle probrané typologie, možnosti individuálního osobního rozvoje při využití mentoringu, koučinku či dodatečného vzdělávání 30 minut
  • srovnání různých metodik zabývajících se osobnostní typologií a možnosti jejich využití 30 minut

Pro účastníky

Co si mají účastníci donést s sebou

PC se softwarem ZOOM pro účast na webináři, mikrofon pro případné dotazy (alternativně lze použít chat)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace