PP 771 WELLBEING VE ŠKOLNÍM PROSTŘEDÍ
DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Obsah akce
Wellbeing je relativně nové téma ve školním prostředí, rozhodně ho ale nevnímáme tak, že například před stresem utíkáme, ale spíše tak, že stres je zdravý a přirozený, wellbeing vnímáme i tak, že se jedná o koncept, ve kterém dítě poznává samo sebe, dokáže se orientovat ve svých emocích.
- HODINA – úvod, seznámení se základními pojmy, vyjasnění očekávání
- HODINA – wellbeing jako koncept řízení školy
- HODINA – wellbeing jako sebepoznání
- HODINA – aktivity v rámci wellbeingu
- HODINA – aktivity v rámci wellbeingu
- HODINA – aktivity v rámci wellbeingu
- HODINA – wellbeing pro pedagogické pracovníky
- HODINA – závěrečné vyhodnocení
Vzdělávací cíl
Hlavní cíl tohoto semináře spočívá v tom, představit wellbeing jako smysluplný koncept v rámci školního prostředí. Jako formát, který posouvá jak pedagogy, tak i samotné děti v jejich sebepoznání. Součásti semináře je také wellbeing určený pro pedagogické pracovníky.
Pro účastníky
Co si mají účastníci donést s sebou
Psací potřeby. V případě webináře: PC se softwarem ZOOM pro účast na webináři s mikrofonem pro případné dotazy. Webkamera je také vhodná, ale není nutnou podmínkou účasti.