Kurzy

PP 503 Sebehodnota, sebeuznání, sebevědomí a jejich role v osobním a pracovním životě

Lektor/ka kurzu
Mgr. Martina Havlíková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
40993/2019-4-38
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Interaktivní přednáška se zapojením všech účastníků, teoretické zásady s navazujícím nácvikem. Výklad podpořený prezentací v MS Power Point, individuální práce, sebezkušenostní techniky, práce ve skupinách, hraní rolí, zpětná vazba, testy, výtvarné techniky, reflexe provedených aktivit, diskuze, příklady z praxe, opakovaná cvičení,  rady a doporučení ke zlepšení

  • Sebepoznání – kdo vlastně jsem
  • Zdroje mého sebevědomí
  • Moje obavy, strachy
  • Seberozvoj a motivace
  • Sebepřijetí
  • Jak posouvat vlastní sebevědomí, plán, cesta, postup
  • Sebeuznání a vlastní hodnotový systém
  • Naše společnost, hodnoty společenské versus vlastní
  • Jak se vidím já a jak mě vidí druzí

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 17.05.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 509 Proč zavádět žákovská portfolia a jak s nimi pracovat?

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jiří Hruška
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7471/20216-6--218
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Společně se budeme zabývat problematikou žákovských portfolií. Budeme portfolia rozlišovat podle různých hledisek – podle účelu na formativní (zaměřené na proces učení) a sumativní (zaměřené na výsledek učení), podle obsahu (zda obsahuje všechny práce nebo obsahuje pouze výběr prací) a podle způsobu výběru (zda věci k založení vybírá žák nebo učitel). Na základě těchto hledisek si společně popíšeme, co by měla obsahovat nejčastěji využívaná portfolia - pracovní, dokumentační a prezentační. Každý účastník dostane příležitost si naplánovat zavedení vybraného portfolia do své praxe. Toto téma úzce souvisí se zaváděním inkluzívního vzdělávání do praxe škol.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 28.04.2022, 9:00–12:15

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 500 Kč

 objednat

PP 511 Metody aktivního učení na střední škole

Lektor/ka kurzu
Mgr. Soňa Havlíčková
Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
22149/2021-2
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Obsah:

- metody aktivního učení, jejich charakteristika (45 minut)

- metody aktivního učení v jednotlivých částech vyučovací hodiny (45 minut)

- metody aktivního učení, jejich popis, konkrétní příklady (180 minut)

- plánování vyučovací hodiny na základě vybrané metody (45 minut)

- diskuse, sdílení (45 minut)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 25.04.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 514 Práce s problémem ve třídě (intervence).

Lektor/ka kurzu
Mgr. Petr Halama
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, výchovní poradci, speciální pedagogové, psychologové
Kurz akreditován MŠMT pod č.
28733/2021-2
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář se zabývá možnostmi práce v takových třídních kolektivech, kde se již nějaký problém vyskytl resp. možnými postupy řešení těchto problémů.

Z hlediska procesu: prevence – diagnostika – řešení se zde tedy budeme zabývat částí poslední - a to pokusem o řešení nějakého problému ve třídním kolektivu, který negativně ovlivňuje ostatní žáky, celkovou atmosféru ve třídě, učitele působící v této třídě a konečně výuku, která zde může být poté velmi náročná. Tento typ práce minimalizace potíží v kolektivu můžeme také nazvat prevencí sekundární, kdy se již nějaký projev rizikového chování ve třídě vyskytl a my se snažíme o jeho včasný záchyt (diagnostiku), řešení a následovnou snahu o minimalizaci pokračování či opakování toho sociálně patologického chování.

Typů problémů ve třídě může být více, nejčastěji je to však nedostatečná schopnost komunikace, spolupráce a soudržnosti žáků ve třídě (kolektiv rozdělen na několik mezi sebou příliš nekomunikujících či přímo vycházejících skupin), ignorance, vyčlenění či ostrakizace nějakého žáka nebo více žáků, výskyt nepřátelského resp. agresivního chování, projevy šikany či útoků v kyberprostoru, nedostatečný respekt k většině učitelů, výrazný posun hodnot v myšlení či chování žáků v negativním slova smyslu, ztížená či zcela znemožněna možnost adekvátně zde učit nebo jiné projevy rizikového chování (zneužití omamných a psychotropních látek ve škole, manipulace a krádeže majetku žáků či školy a jiné).

Seminář obsahuje jednak teoretická východiska intervenční práce se třídou, na straně druhé budou účastníci interaktivní formou seznámeni s názornými ukázkami konkrétních aktivit – na vlastní kůži si vyzkouší některé techniky, přímo použitelné při práci s problematickým kolektivem.

Práce s problémem ve třídě by měla mít předem stanovené, reálně dosažitelné cíle, materiální podmínky (adekvátní čas, dobu a místo, tzn. kdy, jak dlouho a kde), personální obsazení (s kým) a především konkrétní strukturu, kterou je dobré téměř vždy dodržovat. Věnovat se také budeme samozřejmě faktory, které efektivitu práce se třídou podporují, ale také faktory, které mohou tuto práci komplikovat a narušovat.

Lektor jakožto školní psycholog a preventista se bude snažit předat vědomosti a zkušenosti získaná teoretickým studiem psychologie a praktickými zkušenostmi nabytými ve sféře školního prostředí a pedagogicko-psychologického kontextu. 

Po celou dobu programu bude vymezen čas a prostor pro vlastní dotazy a připomínky samotných účastníků.

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 16.05.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 515 Práce se třídou v rámci primární prevence.

Lektor/ka kurzu
Mgr. Petr Halama
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, výchovní poradci, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
28733/2021-2
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář se zabývá tématem obecné - primárně preventivní práce s třídními kolektivy na školách (resp. možnou náplní třídnických hodin) – jejich smyslem, cíli, pravidly, strukturou, obsahem (tématy), důležitými ovlivňujícími faktory i možnými potížemi, které se mohou při preventivní práci se skupinou vyskytnout.  

Seminář obsahuje jednak teoretická východiska práce se třídou, na straně druhé budou účastníci interaktivní formou seznámeni s názornými ukázkami konkrétních aktivit – na vlastní kůži si vyzkouší některé techniky, přímo použitelné při práci se třídou.

Primárně preventivní práce se třídou by měla mít předem stanovené, reálně dosažitelné cíle, materiální podmínky (adekvátní čas, dobu a místo, tzn. kdy, jak dlouho a kde), personální obsazení (s kým) a především konkrétní strukturu, kterou je dobré téměř vždy dodržovat. Věnovat se také budeme samozřejmě faktory, které efektivitu práce se třídou podporují, ale také faktory, které mohou tuto práci komplikovat a narušovat.

Lektor jakožto školní psycholog a preventista se bude snažit předat vědomosti a zkušenosti získaná teoretickým studiem psychologie a praktickými zkušenostmi nabytými ve sféře školního prostředí a pedagogicko-psychologického kontextu. 

Po celou dobu programu bude vymezen čas a prostor pro vlastní dotazy a připomínky samotných účastníků.

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 19.04.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 516 Základy psychologie pro pedagogické pracovníky.

Lektor/ka kurzu
Mgr. Petr Halama
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, pedagogové volného času, výchovní poradci, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
28733/2021-2
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Každý jedinec je autentická, originální a neopakovatelná lidská bytost, na kterou je vždy třeba přistupovat jedinečně. Avšak některé vlastnosti či schopnosti, které psychologie popisuje, se dají pozorovat (a také měřit, srovnávat) v menší či větší míře u většiny jedinců. A to je právě podstata tohoto školení – pedagogičtí pracovníci by měli být poté lépe připraveni chápat a předvídat psychická specifika s určitými projevy chování žáků.

Lidská osobnost je vysvětlována jako bio-psycho-sociálně-spirituální jednota a z tohoto paradigmatu také na něj psychologie pohlíží.

V rámci obecné psychologie si společně vysvětlíme základní pojmy, jako jsou psychické procesy a stavy, osobnost, emoce, chování, kognitivní procesy související s motivací a učením. Z hlediska vývojové psychologie si blíže určíme jednotlivá vývojová stadia, co které obnáší, co je pro tato stadia u žáků a studentů typické a co by měl mít každý pedagog na paměti. Třída a škola jsou velké a důležité sociální systémy (skupiny), kde se dítě chtě nechtě socializuje, tudíž jsou základní poznatky s hlediska sociální psychologie pro pedagogy klíčové. Probereme věci, jako jsou skupina, socializace, sociální role či normy.

Lektor jakožto psycholog se bude snažit předat vědomosti a zkušenosti získaná teoretickým studiem psychologie a praktickými zkušenostmi nabytými ve sféře školního prostředí a pedagogicko-psychologického kontextu. 

Po celou dobu programu bude vymezen čas a prostor pro vlastní dotazy a připomínky samotných účastníků.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 30.05.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 517 Projektový management – úvod do řízení projektů

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7471/20216-6--218
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V osmi hodinách budou posluchači seznámeni s úvodem do projektového řízení využitelného nejen ve výuce v rámci týmové spolupráce na školních projektech.

  • Co je to projekt, jeho atributy, přínosy a cíle projektu, dočasnost projektu, projektové řízení;
  • Principy a zásady projektového řízení, důležité otázky v projektu, kontext projektu, obsah a rozsah projektu;
  • Časové plánování projektu – principy fází projektu, předprojektová fáze, projektová fáze a poprojektová fáze;
  • Členění projektů – projekty dle rozsahu, dle nákladů, dle času a dle inovačního řádu, druhy projektů;
  • Time management, matice plánování priorit, analýza časových ztrát, time management projektu, time management – test;
  • Procesní řízení, druhy business procesů, koncepce procesního řízení a jeho důležitost v projektovém managementu;
  • Týmové role, role dle Belbina – test;
  • Komunikace a vedení lidí v projektech.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 21.04.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 518 Stres a jeho zvládání

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, výchovní poradci
Kurz akreditován MŠMT pod č.
14003/2021-4-437
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Představení stresu a jeho působení na jednotlivé složky osobnosti. Seznámení s technikami, jak se se stresem vyrovnávat a které je možné využít při edukaci žáků v této oblasti, ale i seberozvoje.

  • Teorie stresu (eustres, distres, stresory, psychosomatika) - 60 min

vysvětlení stresové reakce a objasnění jednotlivých fází

poplachová reakce (útok, útěk, strnutí), působení na tělo směrem zrychlení a útlumu

fáze adaptace a vyčerpání, propojení s místem diateze a mapováním tohoto místa ve svém běžném životě

psychosomatika vyplývající z diateze, osobnostní profil vedoucí k zvýšenému působení stresu – chování typu A, B, C, D a jeho diagnostika

Interpretace stresu – flow, zóna rozvoje, moje stresory – mapování a seznámení s měřením dle škály Holmes a Rahe

  • Tvorba copingových strategií - 30 min
  • Vysvětlení oblastí copingových strategií, vyhodnocení vlastních strategií a vlivu stresu ve smyslu životních událostí, resp. burn-outu v profesi
  • Mapování malcopingových strategií ve vlastním životě

 

  • Práce s myšlením, emocemi a chováním, které jsou stresem ovlivněny – 60 min
  • Multikauzální model stresu a nácvik jednotlivých technik jeho zvládání:
  • --práce s tělem (dechová cvičení, relaxace, focusing, autogenní trénink, terapie smíchem, mindfulness)
  • --práce s myšlením (restrukturace myšlenek, nocebo efekt, vliv sociální role, time management, asertivita)
  • --práce s emocemi (teorie emocí, technika semaforu, přijmutí, desenzibilizace)
  •  
  • Tvorba krizového plánu a plánu pomoci ve svém životě či profesi – 30 min

siťování pomoci ve svém okolí, ujasnění zdrojů podpory, doporučené mobilní aplikace, ale také odborné organizace, telefonní linky pomoci

tvorba krizového plánu individualizovaná na jednotlivce, diskuze nad tématem, rozbor osobních kazuistik

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 27.05.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 519 Objektivní hodnocení jako prvek pozitivní motivace

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dana Svobodová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
14003/2021-4-437
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář se věnuje různým formám a metodám hodnocení v souvislosti se školským zákonem, účastníci se seznámí se zásadami, které jsou společné pro všechny typy hodnocení a dále s postupem, jak psát slovní hodnocení. Obsahem semináře je problematika klasifikace a slovního hodnocení, případně sebehodnocení žáka, tvorba objektivních školních pravidel a kritérií hodnocení žáka, individuální přístup k žákovi, hodnocení jako pozitivní motivace, hodnocení jako jeden z faktorů ovlivňujících kvalitu vzdělávání, problematika sebehodnocení, portfolia žáků jako jeden ze způsobů hodnocení. V průběhu vzdělávání lze k hodnocení žáků použít i alternativní způsoby hodnocení (hodnotící teploměr, sluníčková metoda hodnocení, hodnotící listy) k vytváření bezpečného a pozitivního klima ve třídě a pro učení žáka.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 12.04.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 520 Psychomotorické a pohybové didaktické hry ve výuce

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dana Svobodová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, vychovatelé školských zařízení, pedagogové volného času, učitel - metodik prevence, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
14003/2021-4-437
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Didaktické hry patří do skupiny aktivizujících metod, můžeme je s úspěchem použít i k motivaci žáků. Dobrá hra má v sobě výukový prvek a dobrá výuka nese prvky hry. Pohybové hry nemusí být vždy zaměřené na pohyb, může jít o hry s určitým emocionálním zaměřením (prožívání, vůle, rozhodnost, samostatnost…). Zařazováním psychomotorických her do výuky rozvíjíme u žáků také paměť, vnímaní zrakové i sluchové apod.). U takových her nejde o příliš intenzivní pohyb, bývají klidnější. Často jsou využívány vzájemné vztahy dětí. Mohou být dobrým nástrojem pedagogické diagnostiky.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 18.05.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 522 Manipulace v jednání – aneb jak se nenechat zatlačit do kouta

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jana Prošvicová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
39989/2020-4-907
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Jak poznat manipulativní jednání, jednotlivé fáze manipulace a typologie manipulátorů. Obranný mechanismus nebo agresivita?  Techniky a prostředky manipulace a obrana proti nim. Role manipulace v mezilidských vztazích. Jsme manipulátory, aniž si to uvědomujeme? Manipulace v zaměstnání, v rodině. Manipulace škodí všem. Prostor a jeho zvládání. Účinná argumentace, umění vyjít z konfliktu se ctí. První pomoc proti hloupým narážkám – instantní věty. Kde jste nejzranitelnější. Chraňte svou čest. Odhalte jízlivé komplimenty. Zvládání kritických situací. Jak reagovat, když vám někdo něco podsouvá. Praktická cvičení.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 29.4.2022, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

PP 523 ŽIVÉ SLOVO - vychutnat si, upoutat, oslovit

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
40993/2019-4-38
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Řeč je základním nástrojem učitele. Umění zaujmout nezáleží pouze na obsahu slov, ale i na osobnosti a celkovém projevu učitele. Účastníci se pomocí cvičení učí vnímat a kultivovat svou řeč tak, aby skutečně promlouvala a mohla druhé oslovit. Budeme si zkoušet mluvit spatra a nebát se improvizovat v on-line hrách a cvičeních, která lze v distanční výuce také použít v práci se skupinou např. v dramatické výchově. V práci s textem se zaměří na plasticitu sdělování s představou, srozumitelnost a vedení pozornosti posluchačů. Webinář má praktický charakter. Pracujeme se zapnutou kamerou a v prostoru.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 16.05.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ZŠ 119 Jak spolupracovat s asistentem pedagoga

Lektor/ka kurzu
PaedDr. Iva Tomášková
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
22149/2021-7-667
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Účastníci si prohloubí kompetence v oblasti podpory dětem a žákům s potřebou podpůrných opatření v zajištění asistenta pedagoga. Seznámí se s náplní práce asistentů pedagoga. Seminář bude veden aktivním výkladem s možností diskuse s rozborem konkrétních příkladů.

1 hodina

  • Úvod, seznámení s účastníky, potřeby skupiny z hlediska tématu asistenta pedagoga
  • Rozbor jednotlivých typů asistenta pedagoga
  • Náplň práce asistenta pedagoga pro dítě, žáka s potřebou podpůrných opatření

2 hodiny

  • Náplň práce asistenta pedagoga pro dítě, žáka s potřebou podpůrných opatření – vymezení hlavní činnosti, pomoc žákům, práce asistenta pedagoga s ostatními ve třídě, nepřímá pedagogická činnost
  • Kompetence asistenta pedagoga
  • Diskuse o náplní práce a kompetencích asistenta pedagoga

2 hodiny

  • Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem
  • Spolupráce asistenta pedagoga s rodiči žáků
  • Spolupráce asistenta pedagoga s dítětem, žákem
  • Diskuse na téma Bariéry a rizika v práci asistenta pedagoga

2 hodiny

  • Specifika spolupráce a komunikace asistenta pedagoga u jednotlivých skupin handicapů – narušená komunikační schopnost, porucha autistického spektra, specifické poruchy chování, nadání, apod.
  • Konkrétní příklady
  • Diskuse a rozbor konkrétních příkladů

1 hodina

  • Další zdělávání asistenta pedagoga
  • Práce školního asistenta
  • Závěrečná diskuse
  • Závěr, hodnocení semináře

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 03.05.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

IT 16 Základy práce v Excelu

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ, pedagogové volného času, asistenti pedagoga
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7471/20216-6--218
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář je obsahově zaměřený od úplných základů práce s tabulkovým kalkulátorem MS Excel po mírně pokročilé techniky. Je vhodný doslovně pro kohokoliv. Na své si mohou přijít jak učitelé (výpočty: matematické operace, vzorce, funkce jedné i více proměnných, grafy funkcí: 2D i 3D, …), tak i nepedagogičtí pracovníci (tabulky pro docházku, práce se seznamy, třídění, filtrování, kontingenční tabulky, …).

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Olomouc 17.06.2022, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace