Kurzy

ČJ 271 Pracovními listy k rozvoji a ověřování čtenářských a jazykových dovedností žáků na druhém stupni základních škol

Lektor/ka kurzu
Mgr. František Brož
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
9374/2020-4-238
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vzdělávací program je zaměřen na získání praktických dovedností v oblasti vývoje pracovních listů, jejichž prostřednictvím lze rozvíjet a případně i ověřovat čtenářské dovedností žáků druhého stupně základních škol. Program je založen na obecně platných principech a konstrukčních zásadách vývoje pracovních listů s akcentem na jejich využití při výuce českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy  Program má charakter praktické dílny, tzn. účastníci budou vytvářet pracovní listy k různým typům souvislých i nesouvislých textů. Při tvorbě pracovních listů si účastníci vyzkouší práci s různými typy úloh vhodnými k využití při rozvíjení čtenářských a jazykových dovedností, přičemž hlavní úsilí bude směřovat k vývoji materiálů tak, aby jejich využití ve výuce bylo orientováno zásadně k praktické práci žáků s texty. Účastníci se budou učit vytvářet pracovní listy dovednostního charakteru, tedy bez využití faktografie a terminologie, případně s jejich minimalizací. Při praktickém nácviku budou využívány různé oborové texty, bude přihlédnuto ke specifickým rysům práce s nesouvislými texty. Pozornost bude věnována také didaktickému potenciálu pracovního listu ve výuce – tedy návaznosti a propojenosti mezi cílem (čeho chci pomocí pracovního listu dosáhnout), nástrojem (text + úlohy) a vyhodnocením práce žáka (způsob/kritéria hodnocení). Účastníci budou pracovat také s rozeznáním a analýzou běžných konstrukčních i obsahových vad pracovních listů a úloh v nich užitých; východiskem práce budou výhradně autentické texty.

Osnova akce (přehled témat výuky s časovou dotací jednotlivých témat):

- základní zásady vývoje pracovních listů k rozvoji čtenářských a jazykových dovedností

- aplikace souvislosti cíl; prostředek; hodnocení v pracovních listech

- rozlišení úloh pracujících s jazykovými a čtenářskými znalostmi a dovednostmi se zřetelem k užití u žáků druhého stupně základní školy

- práce s konstrukčními a obsahovými vadami pracovních listů

- tvorba pracovních listů účastníky semináře (samostatná práce s vedením lektora) se zaměřením na konkrétní témata předmětné vzdělávací oblasti u žáků druhého stupně základní školy

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Praha 05.04.2022, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 56 Teorie mediální komunikace jako specifika sociální komunikace - webinář

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
40993/2019-4-38
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tato akce poskytuje posluchačům základní vědomosti o cílech, metodách a postupech mediální komunikace a specifických forem cílené diskomunikace a dezinformace, směřujících k utváření veřejného mínění. V hierarchii médií masové komunikace je věnována pozornost zejména audiovizuálním a multimediálním médiím. Nebude chybět ani exkurz k rozvoji médií a mediální komunikace a dále analýza mediálních obsahů a jejich formálního ztvárnění z hlediska zpravodajských, publicistických a uměleckých žánrů ale i reklamy, propagace a marketingu.

  • Charakteristika teorie masové komunikace, začlenění předmětu do soustavy věd (hlavní teoretická a metodologická východiska) - 1 vyučovací hodina
  • Typologie sociální komunikace: základní charakteristiky jednotlivých typů komunikační události od intrapersonální až po veřejnou -1 vyučovací hodina
  • Mediální informace, druhy, struktura, vlastnosti - 1 vyučovací hodina
  • Mediální systémy, druhy, vývoj, obsahová a formální struktura - 1 vyučovací hodina
  • Prvky mediálních informačních systémů (komunikátor, komunikant, sdělení, informační kanál, médium, informační instituce) – 2 vyučovací hodiny
  • Vyhodnocování efektů masové komunikace (stimuly, predispozice komunikátora a komunikanta, vnitřní zprostředkovací procesy, specifické možnosti jednotlivých médií a jejich druhů) – 1 vyučovací hodina
  • Současný stav a perspektivy dalšího rozvoje médií a mediální komunikace – 1 vyučovací hodina

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 17.02.2022, 09:00–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 281 Čtou? A mají co? O současné literatuře pro děti a mládež.

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
40993/2019-4-38
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Každý den, a to včetně víkendů a státních svátků, vychází v České republice asi čtyři knihy pro děti a mládež. To znamená přibližně 1 600 titulů pro nedospělé recipienty ročně. Orientovat se v tak velkém množství však není snadné. Seminář se zaměří na aktuální zajímavá díla, vyhledávané žánry i exponovaná témata

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 11.02.2022, 8:00–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 287 Verneovky jako prostředek k rozvoji mezipředmětových čtenářských dovedností

Lektor/ka kurzu
Mgr. František Brož
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
9374/2020-4-238
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Knihy Julese Verna patří ke zlatému fondu literatury pro děti a mládež. Mají své místo i v dnešní době a mohou velmi dobře posloužit k rozvoji interdisciplinárních dovedností. Verneovky charakterizuje nejen dobrodružný charakter příběhů, jejich čtenáři jsou konfrontováni s mnoha vědními obory – fyzikou, chemií, astronomií, biologií, matematikou, geografií i historií. K využití tohoto potenciálu verneovek ve smyslu rozvoje čtenářských dovedností napříč vzdělávacími oblastmi je směřován tento vzdělávací program. Účastníci budou pracovat s vybranými texty, v nichž se uplatňuje propojování různých vědeckých poznatků i předjímání budoucího vývoje, a budou tvořit pracovní listy s ukázkami vybraných textů s náměty k práci v hodinách českého jazyka a literatury, přičemž východiskem bude vždy rozvoj čtenářských dovedností žáků.

Osnova akce (přehled témat výuky s časovou dotací jednotlivých témat):

- přehledová charakteristika literárních témat reflektovaných J. Vernem;

- práce s vybranými texty J. Verna;

- tvorba pracovních listů účastníky semináře (samostatná práce s vedením lektora).

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Praha 02.06.2022, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Olomouc 26.05.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Brno 19.05.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 288 Pracovními listy k rozvoji a ověřování čtenářských a jazykových dovedností na středních a vyšších odborných školách

Lektor/ka kurzu
Mgr. František Brož
Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
9374/2020-4-238
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Vzdělávací program je zaměřen na získání praktických dovedností v oblasti vývoje pracovních listů, jejichž prostřednictvím lze rozvíjet a případně i ověřovat čtenářské dovedností žáků středních škol a studentů vyšších odborných škol. Program je založen na obecně platných principech a konstrukčních zásadách vývoje pracovních listů s akcentem na jejich využití při výuce českého jazyka a literatury na středních a vyšších odborných školách a má převážně charakter praktické dílny. Účastníci budou získávat dovednosti vytváření pracovních listů k různým typům souvislých i nesouvislých textů. Při tvorbě pracovních listů si účastníci vyzkouší práci s různými typy úloh vhodnými k využití při rozvíjení čtenářských a jazykových dovedností, přičemž hlavní úsilí bude směřovat k vývoji materiálů tak, aby jejich využití ve výuce bylo orientováno zásadně k praktické práci žáků s texty. Účastníci se budou učit vytvářet pracovní listy dovednostního charakteru, tedy bez využití faktografie a terminologie, případně s jejich minimalizací. Při praktickém nácviku budou využívány různé oborové texty, bude přihlédnuto ke specifickým rysům práce s nesouvislými texty. Pozornost bude věnována také didaktickému potenciálu pracovního listu ve výuce – tedy návaznosti a propojenosti mezi cílem (čeho chci pomocí pracovního listu dosáhnout), nástrojem (text + úlohy) a vyhodnocením práce žáka (způsob/kritéria hodnocení). Účastníci budou pracovat také s rozeznáním a analýzou běžných konstrukčních i obsahových vad pracovních listů a úloh v nich užitých; východiskem práce budou výhradně autentické texty.

Osnova akce (přehled témat výuky s časovou dotací jednotlivých témat):

- obecné základní zásady vývoje pracovních listů k rozvoji čtenářských a jazykových dovedností

- aplikace souvislosti cíl prostředek; hodnocení v pracovních listech se zřetelem k žákům středních škol a studentům vyšších odborných škol

- specifické rysy pracovních listů s jazykovými a čtenářskými znalostmi a dovednostmi určenými k užití na středních a vyšších odborných školách

- práce s konstrukčními a obsahovými vadami pracovních listů

- vliv didaktických vad a nedostatků pracovních listů na výkon žáka/studenta při jejich použití

- tvorba pracovních listů účastníky semináře (samostatná práce s vedením lektora) s akcentem na cílovou skupinu jejich uživatelů

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Praha 07.04.2022, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Olomouc 28.04.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Brno 21.04.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 289 Nápady na rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jitka Vyplašilová
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, pedagogové volného času
Kurz akreditován MŠMT pod č.
20817/2020-4-467
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Účastníci semináře si sami odzkouší různé možnosti a pomůcky, jak pracovat s žáky na smysluplném rozvoji čtenářské gramotnosti. Budou také vzájemně spolupracovat na aktivitách. Žádané jsou příklady dobré praxe a diskuse. Cílem semináře je ukázat možná rozsah a typy možných prací s žáky. V semináři si účastníci odzkouší jak krátká zábavná cvičení, tak nápady na celou vyučovací jednotku a dlouhodobější projekty (popletené pohádky, spojovačky, práce s informacemi, kreativní úkoly, rozhodovací schopnosti, obrázkové čtení aj.).

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 22.03.2022, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Praha 26.04.2022, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 290 Nápady, jak oživit hodiny literatury

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jitka Vyplašilová
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
20817/2020-4-467
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Účastníci semináře si sami odzkouší různé možnosti a pomůcky, jak oživit hodiny literatury. Budou také vzájemně spolupracovat na aktivitách. Žádané jsou příklady dobré praxe a diskuse. Cílem semináře je ukázat ostatním, jak oživit hodiny literární výchovy, tak aby se proměnila z pouhého čtení čítanek na zábavný a oblíbený předmět. V semináři si účastníci odzkouší jak krátká zábavná cvičení z literatury, či k rozvoji pozorného čtení a čtenářské gramotnosti, tak nápady na celou vyučovací jednotku a dlouhodobější projekty (literární přesmyčky, knižní šifra, literární pexeso, sketchnoting, lapbook, Cesta knižním lesem aj.). Součástí semináře je také rešerše a ukázka dostupných pomůcek (učebnice, plakáty, hry, média aj.) věnujících se rozvoji čtenářské gramotnosti.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Praha 17.05.2022, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 293 Jazykové hry v hodinách češtiny

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
28733/2021-2
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Na semináři si ukážeme dlouhodobé jazykové hry i hry krátké, jen na pár minut, které můžeme využívat v různých fázích vyučovacího procesu, budou to tedy hry motivační, hry, které je možné použít během výkladu, při procvičování či prověřování učiva nebo jako domácí úkoly.

Některé hry si také zahrajeme.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 03.03.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Olomouc 07.04.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

ČJ 296 Využití reklamy a autentických materiálů v hodině ČJL

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jarmila Sulovská
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
28733/2021-2
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář reaguje na výsledky průzkumů PISA týkající se čtenářské gramotnosti, které ukázaly, že čeští žáci nedosáhli v této oblasti dobré úrovně. Prací s autentickými materiály se účastníci pokusí nalézt možnosti, jak vést své žáky ke čtení s porozuměním a zároveň jak využít médií ve výuce. Účastníci si prakticky vyzkoušejí vybrané aktivity s autentickými materiály a získají inspiraci, jak jim mohou reklamní slogany, obrazové materiály a rozmanité texty z běžného života pomoci při výuce.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Praha 24.03.2022, 9:30–12:45

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 500 Kč

 objednat

Olomouc 28.03.2022, 9:00–12:15

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 500 Kč

 objednat

ČJ 298 Malý zázrak divadelní recenze

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
40993/2019-4-38
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Intenzivní výukový teoreticko-praktický blok věnovaný specifickému publicistickému žánru seznamuje s nezbytnou divadelní teorií a základy recenzentské praxe. S využitím aktuálních ukázek i historických příkladů směřuje nejen k osvojení recenzentských dovedností, ale i k hlubšímu pochopení vztahu divadla a diváků v kontextu dobové společenské mentality, kde je  odborně divadelní reflexe rovněž součástí reflexe obecně kulturní.

Čeho si všímat, na co se zaměřit, čeho si nevšímat, jak potěšit? – Aneb jak hodnotit vkusně, erudovaně, smysluplně.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 03.06.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Olomouc 10.06.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

Praha 17.06.2022, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 70 Česká moderna a buřiči - webinář

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
32569/2020-5-698
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Změna paradigmatu v české literatuře na přelomu 80. a 90. let 19. století

Význam a geneze termínu moderna, jeho import do českého prostředí

Sepětí české moderny s politickými a sociálními požadavky mladočechů

Umělecké směry spjaté s modernou (impresionismus, symbolismus, dekadence)

Problém vymezení tohoto okruhu a užívání pojmu „generace“

Vysvětlení dobového chápání pojmu buřičství a jeho sepětí s anarchismem

Umělecké požadavky buřičské generace a její snaha ovlivnit většinovou společnost

Techniky a metody: PPT prezentace, výklad, analýza, syntéza

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 03.03.2022, 9:00–12:15

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 500 Kč

 objednat

WEB 71 Holokaust v české próze (webinář)

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
20817/2020-4-467
Počet vyučovacích hodin
4 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

 

Výklad základních historických fakt vážících se k holokaustu, stejně jako širokého kulturního kontextu tohoto fenoménu

Pojmenování základních tendencí prózy reflektující holokaust a jejího žánrového rozvrstvení

Přiblížení uměleckých prostředků a postupů využívaných v próze o holokaustu

Literárněvědná analýza a interpretace základních prozaických děl tematizujících holokaust (Weil, Fuks, Denemarková)

Techniky: PPT prezentace, výklad, analýza, interpretace, syntéza 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 07.04.2022, 09:00–12:15

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 500 Kč

 objednat

ČJ 284 Specifika výuky českého jazyka žáků - cizinců

Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
39989/2020-4-907
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Alternativní metody výuky (obecně)

Metody pro podporu čtenářských dovedností

Metody pro podporu psaní

Výuka konverzace

Testování 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 28.03.2022, 9:00–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 78 Metody a formy práce vedoucí ke čtenářské gramotnosti a efektivnímu učení - webinář

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dana Svobodová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
14003/2021-4-437
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V semináři budou předvedeny originálně zpracované didaktické zkušenosti pedagogů z praxe, zahrnující různé oblasti vzdělávání, zaměřené na rozvoj čtenářské gramotnosti. Lektorka zároveň představí vlastní nové a obecně málo známé a frekventované formy a metody vyučování. V první části se lektor zaměří na obecnější principy metodiky a didaktiky (na praktických příkladech), na využití inovativních, aktivizujících metod, v druhé části pak na ukázky konkrétních možností, jak výuku vést a obohacovat o zajímavé prvky a činnosti. Seminář bude věnován především těmto formám a metodám práce: otevřenému učení a prožitkovému učení, vyhledávání a zpracovávání informací, technikám RWCT – metoda I.N.S.E.R.T., pětilístek, diamant, volné psaní, metoda barevných papírů, třífázový rozhovor a běhací diktát.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 15.3.2022, 08:30–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 550 Kč

 objednat

WEB 87 Živé slovo 2 – vychutnat si, upoutat, oslovit - webinář

Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
22149/2021-7-667
Počet vyučovacích hodin
6 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Navazující webinář pro absolventy Živého slova 1. Prohloubení řečových dovedností. Účastníci se pomocí cvičení učí vnímat a kultivovat svou řeč tak, aby skutečně promlouvala a mohla druhé oslovit. V sólových výstupech se zaměří na vnímání vlastního projevu, tempa řeči, srozumitelnost a vedení pozornosti posluchačů. Věnovat se budeme i práci s textem, tempo rytmem a plasticitu sdělování s představou.

2 hodiny

  • Úvod – přivítání, zopakování jmen. Připomenutí poznatků a společných zážitků z minulého semináře – s jakou vzpomínkou si spojujeme určitou osobu (ve dvojicích a pak ve skupině)?
  • Cíle navazujícího kurzu. Motivace – otázka, jak účastníci vyžili zkušenosti z minulého kurzu v praxi.
  • Hlasová rozcvička – základy práce s dechem a opory v bránici. Práce s prostorem a hlasem v prostoru.
  • Řečová rozcvička – popis, vyprávění zážitku na zadané téma.

Přestávka 30 minut.

2 hodiny

  • Interakce – hrová cvičení na rozhýbání dynamiky ve skupině. (cvičení živých obrazů v několika variacích).
  •  Improvizace – hrová cvičení na rozvíjení představivosti, bystrosti, vnímavosti, flexibility a schopnosti změny.
  •  Uvolnění – cvičení ve dvojicích rozvíjející navazování na partnera. Vyprávění pohádky, příběhu na zadané téma.

Přestávka 30 minut

2 hodiny

  • Sólový výstup: zadání, čas na přípravu (15minut). Předvedení.
  • Zpětná vazba účastníků a lektora. Analýza. Individuální specifika a jak je rozvíjet.
  • Zhodnocení zkušenosti ze semináře a společná reflexe.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Online webináře 21.03.2022, 08:30–13:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

2 050 Kč

 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace