Kurzy

AJ 220 Správná výslovnost v anglickém jazyce II. aneb „Pronunciation does matter!“

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
24409/2018-2-698
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tento seminář volně navazuje na podzimní kurz s názvem „Správná výslovnost a transkripce v anglickém jazyce do českých škol“, je tedy výhodou, pokud se ho zájemce o stávající seminář již zúčastnil. V opačném případě je dobré, aby měl účastník alespoň základní znalosti z oblasti anglické výslovnosti a fonémické transkripce.

V semináři se budou systematicky a detailně procvičovat problematické zvuky (fonémy) pro české rodilé mluvčí a vedle jejich nácviku se budeme věnovat také metodickým postupům, jak tyto fonémy co nejefektivněji představit žákům a studentům při výuce anglického jazyka. Účastníci dostanou užitečné tipy na zábavné hry a aktivity pro výuku výslovnosti a pracovat se bude také s internetem, který nabízí spoustu dalších možností k procvičení.

Oproti podzimnímu semináři bude také více času věnováno suprasegmentálním fonologickým jevům, a to slabým formám, vázání slov a intonaci. Všechny tyto jevy si účastníci budou moci procvičovat na základě vybraných aktivit ať již z moderních učebnic anglické výslovnosti nebo z internetu. Nebude chybět ani systematické procvičování fonémické transkripce, na které se většina z těchto jevů může názorně vysvětlit a následně snadněji pochopit.  

Cílem kurzu je zbavit se častých výslovnostních chyb, získat hlubší znalosti o plynulé a vázané mluvě (v angličtině označované termínem „connected speech“) a uvědomit si, že znalost pravidel ve výslovnosti nám pomůže nejen přirozeněji mluvit ale také lépe rozumět.

 

Přehled témat a časová dotace:

1. část (90 min)

- procvičování problematických anglických fonémů pro české rodilé mluvčí, konkrétně /ə, ɜː, æ, θ, ð, ŋ/ + aspirace /p, t, k/

- nácvik výslovnosti slov, která čeští rodilí mluvčí často vyslovují chybně

2. část (90 min)

- procvičování rozdílů mezi znělými a neznělými souhláskami v angličtině a jejich správná výslovnost na konci slov – /s/ x /z/, /t/ x /d/, /k/ x /g/, /p/ x /b/

3. část (90 min)

- procvičování suprasegmentálních fonologických jevů, konkrétně slabých forem u funkčních slov, vázání a intonace I.

4. část (90 min)

- procvičování suprasegmentálních fonologických jevů, konkrétně slabých forem u funkčních slov, vázání a intonace II.

- čtení z transkripce, přepis jednoduchého diktátu a psaných vět pomocí transkripce

 

Odpovídající fonémická transkripce a metodické tipy budou nedílnou součástí každé části kurzu.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 25.11.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

volných míst: 7
 objednat

AJ 222 Internet ve výuce angličtiny II.

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

2. ČÁST TOHOTO ÚSPĚŠNÉHO KURZU (CELKEM 3 ČÁSTI), JE I MOŽNOST ABSOLVOVAT DVA DÍLY TOHOTO KURZU JAKO 16 VYUČ. HODIN ČI VŠECHNY TŘI DÍLY JAKO 24 VYUČ. HODIN

Do tohoto semináře se mohou přihlásit i ti, kteří zatím neabsolvovali první díl, náplň semináře nijak nenavazuje na předchozí seminář. Jsou dobré alespoň základní dovednosti pro práci s počítačem.

Obsahem semináře bude práce s nástroji Google Disk, naučíme se vytvářet vlastní webovou stránku, podíváme se na sdílené prezentace a textové dokumenty a další možnosti Googlu. Dále si ukážeme další materiály pro opakování slovíček s využitím obrázků, vytváření online dotazníků,  různé způsoby prezentování učiva pomocí online prezentací, ukázka programů k vytváření online plakátů, atd. Účastníci též získají mnoho užitečných odkazů pro vlastní výuku.

Je vhodné, aby si účastníci dopředu vytvořili účet v Google.com

Stručný obsah: Nástroje Google Disk,  dotazníky  a kvizy Google, vytvoření vlastní webové stránky v Google, blogu v bloggeru, sdílené prezentace Google. Předvedení prezentace v Prezi a PowToon, ukázka práce s obrázky pro zpestření výuky i pro opakování slovíček, Padlet a Linoit pro sdílení názorů.

 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 13.11.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

volných míst: 7
 objednat

AJ 224 Anglická gramatika (efektivně a snadno)

Lektor/ka kurzu
Mgr. Sylvie Doláková
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
32209/2018-2-875
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

VHODNÉ PRO UČITELE 1. - 7. ROČNÍKU

Široká škála materiálů napomůže učitelům vysvětlovat, procvičovat a recyklovat používání nabytých znalostí. Učitelé se naučí připravovat vlastní hry a pracovní listy, vyzkouší si důležitost vizualizace učiva (vycházení vstříc žákům s vizuálním, sluchovým i pohybovým učebním stylem) a způsoby, jak poskytovat vhodné činnosti pro všechny učební styly svých žáků. Ti se tak učí používat gramatická pravidla, aniž by se „učili gramatiku“, používat kvalitní výslovnost a naučí se recyklovat slovní zásobu.

Tento kurz má variantu pro první stupeň a pro druhý stupeň. Struktura kurzu je shodná, liší se obsahem jednotlivých technik, použitých gramatických jevů a úrovní pracovního jazyka. Aktivity navíc pro druhý stupeň jsou označeny kurzívou

Přehled témat výuky a časová dotace:

  • How to present new grammar (90min) Příklady prezentace, analýzy i syntézy, přístup „bottom up“
  • Practising grammar structures (90min) Hry, které dětem pomáhají si procvičit naučené fráze a tak si zautomatizovat použití cizího jazyka v adekvátních situacích (running dictation, grammar bingo, running dominoes, magic circle, crazy dialogue, welcome to the jungle etc.)
  • Grammar props (90min) Seznámíme se s efektivními pomůckami, které dětem pomáhají pochopit a procvičit si jednotlivé gramatické jevy (turning wheels, folding strip, accordion minibook, grammar fan, crazy stairs etc.)
  • Moving grammar – how to keep, organize and remember new things (45min) Aktivity jsou zaměřené na pohybové procvičování gramatických struktur vět a frází, které podporuje nejen zájem o práci, a také zapamatování díky pohybu, rytmu, a také zážitku dětí (Puff!, Ring, ring! Irregular disco, liar etc)
  • Závěr, zhodnocení a shrnutí poznatků (45min) Účastníci budou mít možnost se podělit o vlastní dojmy, poznatky, zkušenosti na základě vlastní praxe.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 29.11.2019, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

AJ 225 Využívání písní ve výuce anglického jazyka

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7313/2019-3-257
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Hudba, konkrétně písně v angličtině, nabízí široké spektrum možností k výuce a procvičování různých aspektů jazyka. Účastníci si vyzkouší možnosti, které nabízejí písně pro rozvoj řečových dovedností dle RVP (čtení a poslech s porozuměním, psaní a mluvení), jazykových prostředků (výslovnost, pravopis, slovní zásoba a gramatika) a reálií (kulturní a sociální odlišnosti apod.) a v diskusi navrhnou další možná využití pro svou praxi.

V semináři se bude pracovat s ukázkami současné populární tvorby s využitím reprodukované hudby (audio, video) a zejména vlastní interpretace v podání lektorů s kytarovým doprovodem. Prostřednictvím praktických ukázek a aktivit se účastníci seznámí se smysluplným a efektivním využitím tohoto mírně nekonvenčního didaktického prostředku, aniž by bylo nutné umět hrát na hudební nástroj či zpívat.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 06.12.2019, 09:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

AJ 228 Internet ve výuce angličtiny III. aneb co je nového v oblasti internetu

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7313/2019-3-257
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

3. ČÁST TOHOTO ÚSPĚŠNÉHO KURZU (CELKEM 3 ČÁSTI), JE I MOŽNOST ABSOLVOVAT DVA DÍLY TOHOTO KURZU JAKO 16 VYUČ. HODIN ČI VŠECHNY TŘI DÍLY JAKO 24 VYUČ. HODIN
Jde o metodický seminář s prvky teorie i praxe, prostor bude dán i diskusi učitelů o tom, jak dobře strukturovat hodinu s použitím výpočetní techniky.

Tento osmihodinový seminář bude rozdělen do čtyř dvouhodinových bloků. V prvním bloku bude pozornost věnována metodickým aspektům práce s výpočetní technikou ve škole, podíváme se na modely SAMR a TPACK a Bloomův model. Prostor bude věnován i diskusi učitelů o vlastní práci s technikou, o tom, jak a kdy do hodiny počítač účelně začleňovat.

Druhý blok se soustředí na přehled ukázek programů pro nácvik čtení a psaní, učitelé si vyzkouší práci s některými z nich. Podíváme se i na možnosti nácviku čtení s poslechem.

Třetí blok bude věnován programům pro procvičování poslechu a zároveň i mluvení, ukážeme si programy, které vedou ke studentské autonomii a snaze o zlepšování vlastní výslovnosti studentů.

Čtvrtý blok se zaměří na práci s programy, které mohou učitelé studentům doporučit pro upevňování gramatiky a slovní zásoby. Dále se podíváme na některé programy umožňující tvorbu jednoduché infografiky a vyzkoušíme si práci s jedním z nich. Ukážeme si i další programy pro tvorbu prezentací, aby tak učitel získal možnost variovat své prezentace ve škole. 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 27.11.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

Bi 90 Matematika v přírodních vědách (mezipředmětové vazby)

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář je věnován úlohám, které spojují matematiku a přírodní vědy. Tyto úlohy by zcela přirozeně měly žákovi navozovat dojem, že matematika je součástí přírodních věd.

Seminář je naplněný ukázkami příkladů, které propojují přírodní vědy a matematiku. Tyto příklady vycházejí z britských učebnic a také z poznatků o badatelsky orientovaném vyučování. Učitelé si v průběhu semináře sami vyzkouší, jak vytvářet nové úlohy a jakých chyb se při tom vyvarovat.

  • Význam mezipředmětových vztahů.
  • Praktické ukázky propojení matematiky a přírodopisu/biologie.
  • Spojení těchto úloh a aktivizujících metod výuky.
  • Vytváření nových úloh.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 10.01.2020, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

Bi 91 Člověk a radioaktivita, základy radiobiologie

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
24409/2018-2-698
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Tento seminář uvede posluchače do problematiky současné radiobiologie s důrazem na biologické účinky ionizujícího záření. V semináři se posluchači dále dozví základní informace z jaderné a radiační fyziky, genetiky, cytologie, embryologie a ekologie, ale seminář se věnuje i radiační ochraně včetně platné legislativy ČR vztažené k jaderným technologiím a nakládání se zdroji ionizujícího záření.

Seminář je pojat komplexně a propojuje poznatky z mnoha vědních disciplín od biologie po fyziku. Měl by posluchače přimět ke komplexnímu uvažování nad problematikou a vnímat ji v širších souvislostech.

Obsah:

  • Historie objevu radioaktivity a využívání zdrojů radioaktivity, radioaktivita, ionizující záření (IZ), veličiny a jednotky (2 hodiny)
  • Interakce ionizující záření s hmotou, cytotoxické účinky, genetické účinky, reparace DNA, deterministické a stochastické účinky ionizujícího záření (3 hodiny)
  • Výskyt zdrojů IZ v přírodě, umělé zdroje IZ, využívání zdrojů IZ člověkem, radioekologie (3 hodiny)
  • Legislativa spojená s využíváním a s nakládáním se zdroji IZ, monitoring, detekce IZ. (2 hodiny) 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 07.11.2019, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

ČJ 217 Americká literatura 1945-2000

Lektor/ka kurzu
PhDr. Jiří Hanuš
Cílová skupina
učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz probíhá v českém jazyce => je akreditovaný pod vyučovacím předmětem: český jazyk
V kurzu se posluchačům představí nejvýznamnější postavy americké prózy druhé poloviny 20. století. Například významná jižanská povídkářka Flannery O’Connorová, autor proslulé Lolity Vladimir Nabokov, význační židovští spisovatelé Saul Bellow a Philip Roth, „Mozart amerického románu“ John Updike, první Afroameričanka vyznamenaná Nobelovou cenou Toni Morrisonová, skvělá prozaistka Joyce Carol Oatesová, i u nás dobře známí romanopisci John Irving a Tom Robbins. U každého autora dostanou posluchači základní přehled o životě a díle a pak se podrobněji seznámí s jeho stěžejním dílem v českém překladu.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 27.11.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

ČJ 218 Jak na čtenářské dílny?

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jiří Hruška
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Přehled témat:

  • čtenářská gramotnost a čtenářské dovednosti
  • metody práce s texty a konstruktivismus
  • příklady / ukázky čtenářských dílen
  • cíle a kritéria hodnocení
  • efektivní zpětná vazba, vnitřní motivace k učení a čtení

Seminář proběhne formou kombinace individuální a skupinové práce, diskuse budou probíhat v komunitním kruhu:

  1. představení tématu a cílů semináře
  2. představení lektora a účastníků
  3. snos myšlenek na téma: Co umíme?
  4. pojmenování vzdělávacích potřeb (resp. očekávání) k tématu ze strany účastníků (Co bychom se chtěli naučit? S čím si nevíme rady? Chtěli bychom odpovědi na tyto otázky…)
  5. praktické ukázky výukových programů (resp. metod) – přímá práce účastníků kombinovaná s pozorováním videí
  6. analýza ukázek
  7. plánování dle potřeb účastníků
  8. společná reflexe – přijímání a poskytování zpětné vazby k prezentovaným plánům i přípravám

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 04.12.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

ČJ 223 Podoby současné světové literatury

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz obsahuje část teoretickou (seznámení s vývojem současné světové literatury se zaměřením na prózu, představení významných autorů překládaných do češtiny) a praktickou (práce s vybranými texty).

Budeme se věnovat dílu vlivných současných světových autorů, jež zasadíme do širšího společenského kontextu a do vztahu k české literatuře. Zaměříme se na v současnosti silné tendence překračování žánrových omezení a zpochybňování hranic mezi vysokým a nízkým v umění, na reinterpretaci mýtu v literatuře a na práci s fantastickým a iluzivním v současných vysoce ceněných textech.

Výběrový okruh autorů: David Mitchell, Markus Zusak, Timur Vermes, Margaret Atwoodová, Michel Faber, Salman Rushie, Edice Mýty, Johanna Sinisalo, Vladimir Sorokin, Haruki Murakami, Rjú Murakami, Kazuo Ishiguro, Jasutaka Cucui, Jü Chua, Mo Jen a další.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 11.11.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

ČJ 224 Metody a formy práce vedoucí ke čtenářské gramotnosti a efektivnímu učení

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dana Svobodová
Cílová skupina
učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení
Kurz akreditován MŠMT pod č.
5950/2018-2-239
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V semináři budou předvedeny originálně zpracované didaktické zkušenosti pedagogů z praxe, zahrnující různé oblasti vzdělávání, zaměřené na rozvoj čtenářské gramotnosti. Lektorka zároveň představí vlastní nové a obecně málo známé a frekventované formy a metody vyučování. V první části se lektor zaměří na obecnější principy metodiky a didaktiky (na praktických příkladech), na využití inovativních, aktivizujících metod, v druhé části pak na ukázky konkrétních možností, jak výuku vést a obohacovat o zajímavé prvky a činnosti. Seminář bude věnován především těmto formám a metodám práce: otevřenému učení a prožitkovému učení, vyhledávání a zpracovávání informací, technikám RWCT – metoda I.N.S.E.R.T., pětilístek, volné psaní, metoda barevných papírů, třífázový rozhovor a mnoho dalších.

 Témata:

  • Změny ve vzdělávání – kurikulární reforma, rozvoj klíčových kompetencí (kompetence pro život) – 45 min
  • Čtenářská gramotnost: vyvození sedmi základních strategií čtenářské gramotnosti – 45 min
  • Obecná pedagogika – metody a formy práce, které rozvíjejí nejvíce klíčových kompetencí (vyvození) – 45 min
  • Model vzdělávání: E – U – R (45 min)
  • Inovativní a aktivizující metody a formy práce: prvky RWCT (včetně vyvození vhodných metod hodnocení – hodnotící teploměr, sluníčková metoda hodnocení…) – 180 min

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 25.10.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

volných míst: 0
přihlásit se jako náhradník
 objednat

ČJ 225 Sloh bez obav

Lektor/ka kurzu
Mgr. Klára Vakočová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
5969/2017-3-299
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Obsahem semináře je seznámení s novými edukačními metodami a postupy v hodinách slohu dle americké pedagožky Lori Jamison Rog. Seminář vychází z konceptu kritického myšlení – dílna psaní. Účastníci semináře si většinu z představovaných metod sami vyzkouší a vcítí se tak do role žáka, který mnohdy zažívá strach před prázdným papírem s tužkou v ruce. Seminář chce ukázat, že psaní je dovednost, kterou si mohou žáci s trpělivým přístupem pedagoga osvojit a mít z ní radost.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 12.11.2019, 09:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

D 110 Edvard Beneš milovaný i kritizovaný prezident

Lektor/ka kurzu
PhDr. Michal Pehr, Ph.D.
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
24409/2018-2-698
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Seminář se zaměří na komplexní představení života československého ministra zahraničních věcí a druhého československého prezidenta Edvarda Beneše. Úvodem kurzu budou účastníci seznámeni s výsledky nejnovějšího bádání (a nejnovější literaturou) na toto téma. První část semináře se zaměří na zrání tohoto politika (studia v zahraničí, pedagogické působení a zapojení do domácí politiky). Druhá část se zaměří na jeho činnost za první světové války a podíl na formování československého odboje.  Třetí část bude zaměřena na jeho působení v meziválečném Československu. Čtvrtá část pak bude zaměřena na druhý odboj a budování třetí republiky. Poslední část bude zaměřena na jeho tzv. „druhý život“ a to jak je hodnotí česká společnost včetně kauzy Lex Beneš.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 6.12.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

FJ 26 Hry a kreativita v hodinách francouzštiny

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jerome Boyon, MA.
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz se snaží ukázat, že hra ve třídě není jen chvílí rozptýlení, ale skutečnou učební situací, kdy jsou zapojeny všechny smysly, což znamená, že všechny schopnosti se uloží do paměti. Kromě toho je zábavná činnost motorem motivace, která podporuje komunikaci a zájem o výuku. Seminář si klade za cíl zdůraznit důležitost podílu zábavných aktivit v učebním procesu a jejich integraci do vzdělávací strategie.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 13.12.2019, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

M 207 Didaktické hry a objevování ve vyučování matematice

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
12475/2017-2-556
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V oblasti didaktických her a aktivit herního a soutěžního typu budou diskutována tato témata:

  • Zařazení didaktických her do vyučování
  • Funkce herních aktivit ve vyučování matematice
  • Ukázky konkrétních her vhodných pro vyučování matematice
  • Diskuse o možnostech zařazení her do vyučování jak v závislosti na věku, tak i na úrovni matematických znalostí a dovedností žáků

(4 hodiny)

V oblasti objevování budou diskutována hlavně tato témata:

  • Příprava aktivit pro objevování v matematice
  • Od konkrétních modelů k obecnějším vztahům
  • Komunikace mezi žákem a učitelem a mezi žáky
  • Zařazování návodů a rozšíření
  • Vysvětlování a dokazování
  • Ukázky vhodných situací

 (4 hodiny)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 20.11.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

M 213 Využití počítače v matematice

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

JEDNÁ SE O 1. ČÁST, DALŠÍ DVĚ POKRAČOVÁNÍ BUDOU NABÍDNUTA V DALŠÍCH POLOLETÍCH(lze se zúčastnit všech tří kurzů a obdržet certifikát na 24 vyuč. hodin nebo pouze prvních dvou částí a obdržet certifikát na 16 vyuč. hodin)

Počítač a jeho využití v matematice, matematické programy a jejich klasifikace, psaní matematického textu, programy:  Geogebra, Sketchometry. Možnosti využití internetu v matematice. 

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 10.1.2020, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

volných míst: 0
přihlásit se jako náhradník
 objednat

Brno 25.2.2020, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

NJ 111 Wortschatzarbeit mit Spaß

Lektor/ka kurzu
Ing. Dana Lisá
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Osvojování slovní zásoby je důležitou součástí učení se cizího jazyka a také nezbytnou náplní každé vyučovací hodiny. Čím více slov žák zná, tím snadněji rozumí psaným i slyšeným textům a dokáže lépe a přesněji vyjadřovat své názory. Každý žák si však různé lexikální jednotky osvojuje trochu odlišným způsobem. I proto je nezbytné střídání různých metod i forem výuky. V tomto semináři mají učitelé možnost vyzkoušet osvědčené aktivity při výuce slovní zásoby, jako jsou metody názorně-demonstrační či aktivizující a seznámit se i s novými možnostmi výuky, které lze používat v hodinách, jak u nižších, tak i vyšších ročníků, a rovněž při výuce dospělých. Jde o různé didaktické hry a možnosti autonomního procvičování a upevňování slovní zásoby.

Na semináři si účastníci v roli žáků vyzkoušejí hry pro jednotlivce, páry i skupiny jako např. Wortfix (tvoření kompozit), Krokodil-Spiel (kombinování slabik), ABC-Spiel (nadřazené pojmy) a různé další, včetně variací na známé hry jako Bingo, Lotto, Piškvorky, Šibenice, Slovní fotbal apod. Zaměříme se na běžné tematické okruhy jako je škola, dům a byt, části těla, oblečení, dopravní prostředky, zvířata, vlastnosti, různé činnosti a.j. a ukážeme si, jak lze  pro osvojení a upevnění slovní zásoby účinně využít písňový text.

Protože příprava vhodných didaktických materiálů je pro učitele poměrně náročná na čas i vloženou energii, mohou účastníci pro výuku čerpat náměty (případně použít ve své výuce přímo materiály), které získají na semináři.

Seminář bude probíhat v německém jazyce

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 08.11.2019, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 381 Asertivita a její využití ve škole aneb jak slušně prosadit svůj názor

Lektor/ka kurzu
Mgr. Rudolf Hadrava
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ, vychovatelé školských zařízení, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé ZUŠ a SUŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
24409/2018-2-698
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Obsah je rozvržený do 8 vyučovacích hodin - tří bloků (1 blok = 2x45 min.). Přestávky mezi vyučovacími hodinami budou přizpůsobeny potřebám pedagogů, avšak po každém bloku bude minimálně 15 min. přestávka + přestávka na oběd.

1. Blok (2x45 min – 2 vyučovací hodiny):

  • Uvedení do tématu - reakce na agresivní a pasivní chování kolegů, žáků a rodičů
  • Otevřená a skrytá agresivita a možné reakce na ni
  • Otevřená a skrytá pasivita a možné reakce na ni
  • Příčiny vzniku agresivity a pasivity

2. Blok (2x45 min – 2 vyučovací hodiny):

  • Jak zklidňovat agresivního kolegu, žáka, rodiče a jak aktivizovat pasivního
  • Využití empatie a asertivní techniky otevřených dveří
  • Základy asertivního jednání – základní asertivní techniky a jejich použití ve škole

3. Blok (2x45 min – 2 vyučovací hodiny):

  • Jak čelit neoprávněné kritice ze strany kolegů, žáků a rodičů
  • Jak čelit manipulaci ze strany kolegů, žáků a rodičů – principy využití kontra manipulace
  • Jak umět prosadit svůj názor a oprávněný požadavek – využití metody zaseklé gramofonové desky
  • Jak oznámit rozhodnutí a stát si za ním – zdůvodnění svého rozhodnutí

4. Blok (2x45 min – 2 vyučovací hodiny):

  • Identifikace konkrétních častých a obtížných situací z praxe účastníků
  • Návody na řešení konkrétních situací

Předvedení jednotlivých modelových rozhovorů a jejich možných řešení

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 25.10.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

PP 382 Zvládání námitek a jednání v obtížných situacích ve škole

Lektor/ka kurzu
Mgr. Rudolf Hadrava
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

  • Typy obtížných situací a jejich příčiny
  • Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací
  • Typologie obtížných lidí a jak s nimi jednat
  • Kontrola emocí
  • Empatie a zvládání námitek
  • Strategie zvládání konfliktních situací
  • Manipulace a obrana proti ní
  • Asertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situací

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 09.12.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

PP 385 Jak efektivně používat metody aktivního učení?

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jiří Hruška
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Přehled témat:

  • metody aktivního učení a konstruktivismus
  • ukázky výukových jednotek založených na principu třífázového učení E-U-R
  • cíle a kritéria hodnocení a hodnocení výukových jednotek
  • plánování výukových jednotek

Seminář proběhne formou kombinace individuální a skupinové práce, diskuse budou probíhat v komunitním kruhu:

  1. představení tématu a cílů semináře
  2. představení lektora a účastníků
  3. snos myšlenek na téma: Co umíme v oblasti používaní metod aktivního učení?
  4. pojmenování vzdělávacích potřeb (resp. očekávání) k tématu ze strany účastníků (Co bychom se chtěli naučit? S čím si nevíme rady? Chtěli bychom odpovědi na tyto otázky…)
  5. praktické ukázky výukových programů (resp. metod) – přímá práce účastníků, ev. kombinovaná s pozorováním videí zaměřených na:
  • metody práce s textem
  • komunikační a diskusní metody
  • metody objevování a řešení problémů
  • simulace a simulační hry.
  1. analýza ukázek
  2. plánování nástřelu, přípravy výukové jednotky založené na aktivním učení – aneb co v nejbližší době použijeme v praxi
  3. společná reflexe – přijímání a poskytování zpětné vazby k prezentovaným plánům i přípravám

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 06.11.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 386 Alternativní formy práce se třídou

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dana Svobodová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií
Kurz akreditován MŠMT pod č.
12475/2017-2-556
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Pozitivní klima školy ovlivňuje způsob formování vztahů, rozhodování mladých lidí i vývoj jejich životních hodnot a postojů. Vytvoření pozitivního klimatu je závislé mimo jiné i na různých alternativních formách práce, které rozvíjejí vrozené předpoklady dítěte, učí ho vnímat život kolem sebe, porozumět mu a nacházet v něm uplatnění a uspokojení. Podstatnou součástí tohoto semináře jsou praktické návody vycházející z pedagogické psychologie.

Vzdělávací obsah:

  1. Klima školy, klima třídy – role učitele v inkluzivní třídě 
  2. Průřezové téma OSV, možnosti začlenění do výuky
  3. DIDAKTICKÉ HRY K TÝMOVÉ SPOLUPRÁCI, KOMUNIKACI, SEBEPOZNÁNÍ A SEBEPOJETÍ (SOUSTŘEDNÉ KRUHY, ŠPEJLE, RUCE-NOHY, GORDICKÝ UZEL, PÁN STROJŮ, SLEPÝ HAD, NAVIGÁTOR)

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 19.11.2019, 09:00–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 387 Projekty ve výuce

Lektor/ka kurzu
Mgr. Dana Svobodová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7313/2019-3-257
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V první části semináře jsou účastníkům nabídnuty přehledy klíčových kompetencí a průřezových témat, jejich možné začlenění do školních vzdělávacích programů, možnosti jejich plánování, realizace a vyhodnocování. Na základě získaných informací je ve druhé části semináře účastníkům dána příležitost vytvořit projekt (krátkodobý, střednědobý i dlouhodobý s mezipředmětovou tématikou, respektující průřezová témata a rozvoj klíčových kompetencí žáků). V závěrečné části účastníci vyvodí a zvolí nejvhodnější metodu a formu hodnocení žáků při kooperativním a projektovém vyučování.

  • RVP ZV – cíle, klíčové kompetence, průřezová témata, vzdělávací oblasti – 45 min
  • Průřezová témata ve ŠVP – zařazení, realizace, hodnocení - výhody a nevýhody – 45 min
  • Projektové učení – obecné pojmy, typologie projektů – 45 min
  • Příprava předmětového, ročníkového a školního projektu s využitím PT v podmínkách vlastní školy a ŠVP – 180 min
  • Vyvození způsobů hodnocení všech typů projektů – 45 min

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 11.11.2019, 09:00–15:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 390 Zvládání žáků s výchovnými problémy I.a II.

Lektor/ka kurzu
PhDr. Lenka Svobodová
Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
16 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

MOŽNOST OBDRŽET CERTIFIKÁT NA 2X8 VYUČ. HODIN ČI 16 VYUČ. HODIN

Počet problémových žáků neustále narůstá. Na učitele jsou kladeny stále vyšší nároky v oblasti výchovného působení, především při zvládání problémových žáků a stresových situací s nimi souvisejících. Seminář se skládá ze dvou na sebe navazujících částí. V první části se účastníci seznámí s příčinami problémového chování žáků a s možnostmi a hranicemi jeho ovlivnění, protože předpokladem úspěšného řešení problémového chování je hlubší porozumění příčinám. Stěžejní částí prvního semináře je také oblast prevence, tedy jak problémovému chování žáků předcházet, jak ho předvídat či eliminovat. Důležitou součástí práce s problémovými žáky je ale i práce s vlastními emocemi, jejichž zvládání se na úspěšnosti ovlivnění problému významně podílí. Na prvním semináři také učitelé dostanou podklady pro vyzkoušení v praxi, které budou v navazujícím semináři předmětem rozboru. Druhý seminář bude převážně praktický a bude úzce navazovat na část první. Účastníci se seznámí s konkrétními problémovými situacemi a variantami jejich řešení. Předmětem rozboru budou jak kazuistiky z praxe lektorky, tak i z praxe účastníků. Učitelé se také seznámí s technikami a strategiemi, které jsou chybné, dále jaká kázeňská opatření používat a v neposlední řadě také s tím, s kým při řešení problémového chování spolupracovat.

Osnova 1. Semináře (8 x 45 minut):

  1. Problémový žák, problémové chování – definice, pojetí, různorodost
  2. Příčiny problémového chování
  3. Problémové chování žáka a třídní klima
  4. Metodika – analýza problému/problémového chování
  5. Komunikace s problémovým žákem

Osnova 2. Semináře (8 x 45 minut):

  1. Možnosti ovlivnění problémového chování – prevence jako důležitý nástroj předcházení problémových situací
  2. Možnosti ovlivnění problémového chování – reakce na konkrétní problémové situace, kazuistiky, příklady z praxe
  3. Tlumení agresívních sklonů
  4. Chybné a nefunkční strategie
  5. Kázeňské metody a prostředky
  6. Zvládání vlastních emocí, psychohygiena

Výklad – prezentace v MS Power Point, individuální práce, sebezkušenostní techniky, práce ve skupinách, hraní rolí, zpětná vazba, reflexe provedených aktivit, diskuze, příklady z praxe, kazuistiky.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 04.12. a 05.12.2019, 09:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

3 400 Kč

 objednat

PP 394 Naučte své studenty učit se s pomocí NLP (Neurolingvistické programování)

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

V průběhu semináře se budou střídat části výkladové s částmi praktickými, díky nimž si účastníci prakticky osvojí prezentované techniky. Po absolvování akce je tak budou schopni ihned aplikovat v praxi. V každé části bude ponechán dostatek prostoru pro dotazy účastníků.

1) Uvedení do NLP zážitkovou formou (25 min.) + stručné představení NLP (20 min.)

2) Neurobiologické předpoklady učení, aneb co všechno zvládne náš mozek? Žebřík učení, 4 fáze učení. Paměť. (45 min.)

3) Nežádoucí faktory: stres a omezující přesvědčení. V čem tkví jejich záludnost a jak s nimi pracovat. Praktický nácvik. (45 min.)

4) Posilující faktory: stav učení (hladina alfa), navození stavu učení (teorie, ukázka, nácvik), jak úspěšně podpořit proces učení (3 klíče: motivace, sebevědomí, disciplína) (2 x 45 min.)

5) Typologie studentů vzhledem k preferované formě přijímání informací (vizuální, auditivní, kinestetický, audio-digitální). Diagnostika preferovaného reprezentačního systému a využití v praxi. Oční nápovědy. Sebezkušenostní část. (45 min.)

6) Technika kotvení a možnosti jejího využití při studiu. Praktický nácvik. (45 min.)

7) Metoda Kaizen.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 28.02.2020, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

Brno 17.1.2020, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 397 Manipulace v jednání – aneb jak se nenechat zatlačit do kouta

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jana Prošvicová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Jak poznat manipulativní jednání, jednotlivé fáze manipulace a typologie manipulátorů. Obranný mechanismus nebo agresivita?  Techniky a prostředky manipulace a obrana proti nim. Role manipulace v mezilidských vztazích. Jsme manipulátory, aniž si to uvědomujeme? Manipulace v zaměstnání, v rodině. Manipulace škodí všem. Prostor a jeho zvládání. Účinná argumentace, umění vyjít z konfliktu se ctí. První pomoc proti hloupým narážkám – instantní věty. Kde jste nejzranitelnější. Chraňte svou čest. Odhalte jízlivé komplimenty. Zvládání kritických situací. Jak reagovat, když vám někdo něco podsouvá. Praktická cvičení.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 15.11.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

PP 400 Jak komunikovat a nedělat si z lidí nepřátele

Lektor/ka kurzu
Mgr. Jana Prošvicová
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
7313/2019-3-257
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Co lidé v komunikaci upřednostňují, zdroje aktivit člověka, motivace, charakteristika mezilidské komunikace, není k zahození, když jste druhým sympatičtí, porozumění tomu, o čem se komunikuje, protože to je základním kritériem dobré komunikace, musím znát problematiku, o které chci mluvit, porozumění slovní zásobě, jak vést dialog, technika řeči – jak dobře mluvit, aby nám ostatní porozuměli, empatie, je nutné brát v úvahu (nejen) svůj emocionální stav, role předsudků v komunikaci, aktivní naslouchání a jak vypadá aktivní posluchač, technika kladení otázek, prostředky komunikace, bariéry v komunikaci, kompliment, odpovídající neverbální komunikace, otevřenost ve zpětné vazbě, doporučení, jak působit co nejlépe, kdo ztratil sebeovládání – prohrál, praktická cvičení.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 29.11.2019, 9:00–16:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

 objednat

RJ 27 Rusko známé / neznámé?

Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
396/2018-2-35
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

Kurz je určen primárně pro učitele dějepisu.

Osnova

1.Jak poznávat realitu moderního Ruska? Ruská geopolitika v retrográdní pohledu od současnosti do minulosti

2.Rusko Vladimíra Vladimíroviče Putina a jeho geneze od počátku 21. století

3.Rozpad SSSR jako důsledek neúspěchu „perestrojky“ ?

4.Ruská revoluce 1917 – hlavní události

5.Historie - tradice - stereotypy

6.Lenin - Stalin – Chruščov – Brežněv. Rusko se bez vůdce neobejde?

7.Teror jako nástroj sovětské (ruské) politické moci

8.Moderní literatura o Revoluci 1917, sovětském Rusku a Ruské federaci. Úskalí tzv. faktů a zhodnocení hodnověrnosti jejich interpretace.

Kurz probíhá v českém jazyce

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 05.11.2019, 9:30–16:30

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 660 Kč

 objednat

TV 66 Jóga jako cesta ke zdraví II.

Lektor/ka kurzu
Ing. Miroslav Kunt, Ph.D.
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, učitelé VOŠ
Kurz akreditován MŠMT pod č.
27664/2017-2- 1065
Počet vyučovacích hodin
8 (1 vyučovací hodina = 45 min.)

JEDNÁ SE O DRUHÝ DÍL KURZU JÓGA JAKO CESTA KE ZDRAVÍ 

Seminář bude navazujícím seminářem na úspěšný seminář Jóga jako nástroj uzdravení. Na semináři bude účastníkům teoreticky představena jóga a její uzdravující účinky na lidský organismus. Prakticky budou vybrány a představeny další důležité ásany tak, aby byly zvládnutelné žáky jak na VOŠ, SŠ a 2.stupni ZŠ, a vysvětleno jejich správné provedení, které směřuje organismus ke stavu zdraví. Během semináře budou také probrány základní principy získání a udržení zdraví.

Detailní informace o kurzu: vzdělávací cíl, charakteristika, požadavky na účastníky,...

Brno 6.11.2019, 10:00–17:00

místo konání bude upřesněno na pozvánce

1 950 Kč

volných míst: 1
 objednat

DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace